Lewis Hamilton i Mercedes slave pobjedu na otvaranju nove F1 sezone!

Svjetsko prvenstvo Formule 1 zakoračilo je u svoju 72. sezonu noćnom utrkom za Veliku nagradu Bahreina, a nakon 56 krugova jurnjave stazom Sakhir slast pobjede okusio je Lewis Hamilton u bolidu Mercedesa. Britancu je to 96. pobjeda u F1 karijeri, a na pobjedničkom postolju pridružili su mu se Max Verstappen u bolidu Red Bulla i drugi Mercedesov vozač, Valtteri Bottas.

Bila je to žestoka borba za pobjedu, na vozačkom i strateškom planu. Imao je Verstappen priliku za ključno pretjecanje u završnici utrke, ali nakon što je prilikom napada kratko izašao van staze, rečeno mu je da vrati poziciju Britancu. Četvrti je Lando Norris u McLarenu, peti Sergio Perez u drugom Red Bullu nakon odlične vožnje sa začelja, a šesto je mjesto Ferrariju donio Charles Leclerc.

Bio je ovo treći put u povijesti da je F1 sezona otvorena u Bahreinu. Kad su vremenski uvjeti u pitanju, vozačima je tijekom cijelog vikenda, a i ranije na predsezonskim testiranjima, velike probleme stvarao vjetar. Prema informacijama sa staze, nedjelja je u Sakhiru bila još vjetrovitija od prethodnih dana, a temperaturne vrijednosti bile su nešto niže nego prethodnih dana. Neposredno prije početka utrke temperatura zraka bila je 21 Celzijev stupanj, a temperatura staze 31°.

S pole positiona u utrku je kretao Verstappen u Red Bullu nakon sjajnog kvalifikacijskog kruga, više od tri desetinke bržeg od Hamiltonovog, koji je zauzeo drugu poziciju u prvom startnom redu. Iza njih Bottas i Leclerc, zatim Gasly i Ricciardo u trećem, Norris i Sainz u četvrtom pa Alonso i Stroll u petom redu. Važno za istaknuti, prva trojica plus Gasly startali su na medium gumama, ostali u Top 10 na softu. Od ostatka društva, svi su izabrali medium za start, osim Ocona i Williamsovog dvojca. Prema predviđanjima, idealna strategija za utrku bila je ona s dva zaustavljanja u boksu.

Prvi pokušaj starta nije uspio jer je se Sergio Perez zaustavio pored staze tijekom probnog kruga. Red Bullov bolid otkazao je suradnju, ostali su vozači upućeni u novi probni krug, a Meksikanac je u međuvremenu uspio pokrenuti svoj bolid te se uputio na start iz pit lanea. Nakon jučerašnjeg kiksa i 11. mjesta u kvalifikacijama, ovo je bilo zadnje što je Checu trebalo na debiju za Red Bull.

Drugi pokušaj starta bio je uspješan, ali utrkivanje ponovno nije potrajalo dugo. Niti puni krug. Verstappen je sačuvao poziciju ispred Hamiltona, a Leclerc je nakon nekoliko zavoja preuzeo treće mjesto od Bottasa. Na samom začelju poretka Nikita Mazepin izgubio je kontrolu nad svojim Haasom po izlasku iz zavoja broj 3, izletio sa staze i uzrokovao izlazak sigurnosnog automobila na stazu. Bio je to debi za novi Aston Martinov SC u jednoj F1 utrci.

Norris je prije toga uspio proći ispred Ricciarda, a dvije pozicije izgubio je Sainz. Novog vozača Ferrarija prošli su Alonso i Stroll. Raikkonen i Ocon zaradili su po tri pozicije u toj prvoj polovici kruga, a Vettel čak šest nakon starta sa samog začelja.

Restart u četvrtom krugu i opet kaos, čak i kratki period virtualnog sigurnosnog automobila. U žestokoj borbi za peto mjesto bili su vozači McLarena i Gasly, a AlphaTauri je nakon kontakta s drugim bolidom ostao bez prednjeg krila. Mick Schumacher se izvrtio u drugom Haasu, a manji kontakt dogodio se i između Strolla i Sainza. Na vrhu nije bilo novih promjena – Verstappen se brzo odvojio na sekundu i pol ispred Hamiltona, dok je Bottas u šestom krugu uzvratio Leclercu i ponovno preuzeo treće mjesto.

Tri kruga kasnije Ferrarijev je vozač izgubio još jednu poziciju. Prošao ga je Norris pa se našao u sendviču dva McLarena. Stroll je pak uspio prestići Alonsa.

Od 12. do 14. kruga svoja prva zaustavljanja u boksu odradila je većina vozača, no ne i vodeći Verstappen. Hamilton je prešao na hard u trenucima dok je kasnio za Nizozemcem malo manje od dvije sekunde. Očekivalo se da će Max odgovoriti krug kasnije, ali umjesto toga je odlučio ostati na stazi još četiri kruga, a onda je izašao na stazu sa zaostatkom od sedam sekundi u odnosu na Hamiltona. Za razliku od aktualnog prvaka, Verstappen je stavio još jedan set srednje tvrdih guma.

Bottas je nakon 20 krugova bio tri sekunde iza Verstappena, a Perez na starim gumama četvrti, ispred one borbene trojke Norris, Leclerc, Ricciardo. Još malo niže u poretku gledali smo fantastičan troboj Alonsa, Sainza i Vettela. Ferrarijev Španjolac tu se dobro snašao i došao na osmo mjesto, s kojeg je i startao, ali ubrzo je iza njega bio Perez, nakon ulaska u boks i prelaska na tvrđu komponentu. U 25 krugu Meksikanac je prošao Sainza pa vrlo brzo nakon toga i Strolla te nastavio svoj odličan proboj kroz poredak poslije onih problema na startu.

Na polovici utrke Hamilton je bio dvije sekunde ispred Verstappena. Nizozemac je iz kruga u krug skidao po pola sekunde, a u nekim krugovima i više od toga. Bottas je bio četiri sekunde iza Maxa, a daleko na četvrtom mjestu Norris, oko tri sekunde ispred Leclerca.

Na ulasku u 29. krug Hamilton je drugi put stao u boks i ponovno se vratio na stazu s hard gumama. U isto vrijeme, Mercedes je javio Bottasu da idu na duži stint kako bi pokušali različitim strategijama stvoriti veći pritisak Red Bullu i Verstappenu, a onda je Finac ušao u boks samo dva kruga kasnije i još izgubio jako puno vremena zbog problema s promjenom prednje desne gume. Otišao je tako u vjetar Mercedesov taktički plan. Bilo je jasno da će se borba za pobjedu voditi 1 na 1.

Bottas se na stazu vratio iza Norrisa i Leclerca, a iza njega je Perez prestigao Ricciarda za šestu poziciju. Uslijedio je novi ulazak u boks tog društva, u 33. krugu gume su mijenjali Leclerc i Ricciardo, a u boks je ušao i Alonso. Međutim, on se nije vratio na stazu jer su ga izdale kočnice.

Nakon što je i Norris odradio svoje drugo zaustavljanje poredak je bio Verstappen, Hamilton, Bottas, Perez, Sainz, Norris, Leclerc, Ricciardo, Stroll. Sainz je svoj drugi ulazak odgodio do 39. kruga i vratio se na stazu na devetom mjestu, iza Kanađanina u Aston Martinu. Krug kasnije Perez je prešao na medium pa se vratio direktno u žestoku borbu s bivšim momčadskim kolegom Strollom za sedmo mjesto. Iako se prvotno morao skrasiti iza Aston Martina, Perez je na novim gumama brzo prošao naprijed i krenuo u lov na Ricciarda.

Verstappen je po nove gume otišao u 40. krugu. Red Bullova ekipa ekspresno je montirala hard i vratio se na stazu osam sekundi iza Hamiltona. Lov je počeo, preostalo mu je 16 krugova. Pokušavajući pobjeći Nizozemcu Hamilton je srušio rekord Formule 1 po broju krugova provedenih u vodstvu (5112).

Sergio Perez je ponovno imao vrlo sadržajnu utrku u Bahreinu. U 44. krugu prošao je ispred Ricciarda za šesto mjesto. Učinio je to u prvom zavoju, gdje su se samo nekoliko trenutaka kasnije sudarili Vettel i Ocon. Nijemac je pogriješio na kočenju i pogodio vozača Alpinea, za što je kasnije i kažnjen s 10 sekundi. Dobar posao napravio je Sainz pa deset krugova prije kraja preuzeo osmu poziciju od Strolla, a Perez je prije kraja utrke uspio dostići i Leclerca za petu poziciju.

Tada se fokus ipak sasvim prebacio na borbu za pobjedu. Iz kruga u krug Max je “grickao” Hamiltonovu prednost. Sedam krugova do kraja razlika je bila dvije i pol sekunde. Strateška igra bila je gotova, vozači su stvari preuzeli stvari u svoje ruke, a u 53. krugu Verstappen je uspio anulirati zaostatak i napasti. Prošao je u četvrtom zavoju, ali je kratko izašao van staze i morao vratiti poziciju Britancu.

Nastavio je Max pritiskati, ali nekoliko manjih pogrešaka omogućilo je Hamiltonu bijeg na prednost koja mu je bila dovoljna za pobjedu na otvaranju sezone. Uspio se sedmerostruki prvak obraniti i ipak odnijeti 25 bodova iz Bahreina. Rijetko je u svojoj karijeri pobjeđivao na otvaranju sezone, a ova će mu pobjeda još više značiti nakon jučerašnjeg poraza u kvalifikacijama. Verstappenu drugo mjesto, Bottasu treće – Finac je bio miljama daleko od te igre, ali osvojio je bar dodatni bod za najbrži krug.

Dobar nastup Norrisa i četvrto mjesto, Perez je bio sjajan i sa začelja došao u top 5, a Leclerc je šesti za Ferrari, ispred Ricciarda i momčadskog kolege Sainza. Dva boda osvojio je Tsunoda na debiju u F1, a posljednji bod ide Strollu i Aston Martinu. Malo su kratki ostali vozači Alfe, Raikkonen na 11. i Giovinazzi na 12. mjestu. Bez bodova su ostali i Alpine, Williams te Haas. Schumacher je bio posljednji od vozača koji su došli do cilja, na 16. mjestu.

Bio je ovo odličan prvi od planirana 23 čina ove sezone Formule 1. Nadajmo se da će se slične borbe nastaviti već za tri tjedna u Imoli.

Total
191
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
119 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
TORPEDO
29.03.2021. 15:59

Kako se mantra o Hamiltonu,grozničavo se pokušava prikazati kako je on eto odličan vozač koji i sa slabijim bolidom pobjeđuje?
Da nije Red Bull slabiji bolid ali je Verstappen bolji vozač pa je brži?
Gledajući kvalifikacije Bottas je startao treći a gdje je startao Perez?
Vi čuvari lika i djela Hamiltona BLM izgledate mi kao Smogovci….i samo za vas ponavljam čuvenu rečenicu…’Oni su mali, ali su veliki, odnosno, hoću reći, nisu više mali, ali su dosta veliki da ne budu mali’
Nego…da li su vozači klečali,to je vašem idolu najvažnije?

avatar
west 44
29.03.2021. 17:15
Reply to  TORPEDO

Kada umren umotan u bilo,ha,ha,ha!!!!

avatar
FerrariHR
29.03.2021. 19:53
Reply to  west 44

Jbga, nema svako Maminja, suce, novce, shit happens.

avatar
west 44
29.03.2021. 23:10
Reply to  FerrariHR

Mislim da je lik iz Rijeke , zato sam mu to napisao,ono radio u eteru puste Hajdukovu pjesmu u sred Rijeke a ovi popizdili!

avatar
FerrariHR
30.03.2021. 10:58
Reply to  west 44

A na to si mislio😂, nisam skužio odmah. Pa reci jel to normalno, u mojoj kući smo svi za Hajduk, a nekidan kad je igrao Dinamo navijali smo za njih. I drago mi ja da su dobili engleze, sad pola Rijeke napalo mladu urednicu zbog hrvatske pjesme o hrvatskom klubu usred RH. Za mene je to ajme🤮

avatar
papaya
30.03.2021. 22:27
Reply to  FerrariHR

Slažem se sa Vama FHR
SRAMOTA ŽEŠĆA…
ALI zato neki ddugi imaju tamo prednost,a ne pripadaju nama…loše

avatar
FerrariHR
31.03.2021. 01:40
Reply to  papaya

Točno, da je bilo “po šumama i gorama” onda bi bilo ok. Sram ih može bit idućih 100g.

avatar
papaya
30.03.2021. 22:28
Reply to  TORPEDO

A recite mi da je bottas startao iz boksa bili on došao četvrti…ja mislim da da

avatar
Mike-ferrari
29.03.2021. 12:34

Bilo kako bilo utrka je bila zanimljiva cak i za mene koji navija za Ferrari
Pobijedio je tko je bolje odradio cijeli posao i to je to
Taman da je sezona Hamiltonova i Mercova to se uz puno vise dosade i ocekivalo
Tak da mislim da nema razloga za pretjerano ne zadoljstvo

avatar
mody
29.03.2021. 09:18

Hamilton nije jucer zasluzio pobjedu upravi je on dosta puta izlazio s staze i nije bio kaznjen hamilton crosses corners pa ima na you tube u f1 uvijek mora biti netko zasticen kaznjava se obicni trkaci incident fia konzervativna zeli dosadne utrke i oni zele da samo dvije ekipe budu jake nascar i moto.gp.su koplje iznad sterilne f1 ovi koji prate odavno f1 znaju o cemu pricam.svaki trkaci incident kaznjavaju f1 gubi popularnost jucer u moto gp rat 6 unutar jedne sekunde to su utrke

avatar
John Coltrane
29.03.2021. 10:18
Reply to  mody

Ne kužim koja ti je poanta gledat sport, ako ne barataš bar osnovnim pravilima istog.

avatar
mody
29.03.2021. 11:13
Reply to  John Coltrane

ti kao oni s vetminog portala činjenice su činjenice hamilton nije zasluzio pobjedu jucer max je presao liniju u brzini sto kao lewis dosta puta samo sta lewis nije bio kaznjen

avatar
John Coltrane
29.03.2021. 16:34
Reply to  mody

Kao što rekoh, poznavanje barem nekih osnova pravila sporta kojeg gledaš i o kojem kasnije čak i komentiraš, bilo bi poželjno.
Suci su prije utrke jasno rekli da se izlazak van neće kažnjavati, osim ako se pretiče.
Ja stvarno ne znam šta ti tu nije jasno.
Lewis i svi ostali su izlazili van, što je dozvoljeno, i nisu bili kažnjeni, kako je i dogovoreno.
Max je izašao pri preticanju, što nije dozvoljeno i morao je vratiti mjesto, što je on i odmah priznao nakon utrke.

E, to su činjenice, da.

avatar
igo
29.03.2021. 12:11
Reply to  mody

upravo to. hamić je širio stazu nekoliko puta. da to nije radio, max bi ga prije stigao i imao bi više vremena za preći ga.
nema veze. max ga ima ove godine.

avatar
arhitekt
29.03.2021. 09:11

Za mene je vozač dana Hamilton. Nisam njegov fan, ali momak vozi majstorski i dobio je utrku unatoč nešto slabijem bolidu. Perez je napravio dobar posao, iskoristio je prednosti najbržeg bolida na gridu, ništa tu nema spektakularno. Vidit ćemo što nam nosi nastavak sezone, nadam se da RB može zadržati ovu malu prednost koju imaju trenutno.

avatar
dansla
29.03.2021. 00:53

Bravo Lewis, evo zašto je sedmerostruki svjetski prvak, pobjeda sa slabijim bolidom! Kako bi rekli, Mercedes je bio underdog prema RB na ovoj utrci, a i cijeli vikend.
Usput, kako to da sad nema nigdje onog provokatora mika KAKA (s dva KA da ne bude zabune)? 😜

avatar
west 44
28.03.2021. 23:06

Evo očekujem reprizu na Sky sportu da utvrdim gradivo!

avatar
Pedji2
28.03.2021. 22:38

Cestitke Hamu, stratezi crnog Merca cista 10ka, uz dobrog Hama pobeda je u dzepu. Max je imao sansu, nije iskoristio. Ovo mu je sad prvi pravi ispit, videcemo hoce li biti jos jedan u nizu vozaca kojima Ham nabija teske komplekse😁. Za pobediti mecku I Hama mora to bolje(bez greske). Moze on to. Bottas kao sto svi znaju nije zasluzio voziti tako dobar bolid, pa I Lec ga je uspeo namuciti na startu.. Lando odlican kao I Lec, Checo vikend s puno problema (mada sam vise ocekivao od do sada pokazanog). Ricci another day in office, kao i Sainz prosek,… Read more »

avatar
FerrariHR
28.03.2021. 22:01

Odlična utrka. Čestitke pobjedniku, odličnom vožnjom i hladnom glavom dolazi do zaslužene pobjede. U Mercedesu nisu toliko loši koliko su se prepali Red Bulla, ali dobro.
Ferrari napokon čista utrka, evidentan je napredak pogonske jedinice, bit će bolje, Sainz je donio malo osvježenja.
Alonso se vratio u velikom stilu, stari lisac.
Pohvale McLarenu, onom novom japancu i pohvale za prijenos utrke, dobro je bilo.

Stavio sam objašnjenje o potezu A1 u vezi prijenosa, nije baš da su krivi, nisu ni ovi novi nevinašca, treba malo zagrabit ispod površine svega. Pozdrav novim i starim komentatorima🙋

https://faktograf.hr/2021/03/17/united-grupa-a1-telekom-ht-n1/

avatar
FerrariHR
28.03.2021. 21:55

Izjava A1 Hrvatska o nepostignutom dogovoru s United Media Grupom o distribuciji N1 TV kanala 26.03.2021 Unatoč svim nastojanjima A1 Hrvatska da tijekom posljednja tri mjeseca postigne dogovor s United Media Grupom oko distribucije N1 TV kanala, isti nažalost nije postignut. I nakon što je United Media Group pokrenula medijsku kampanju pokušavajući manipulirati i vršiti pritisak na nas nazivajući komercijalne poslovne pregovore medijskom cenzurom, u dobroj smo vjeri i najboljem interesu naših korisnika do zadnjeg trenutka bili voljni nastaviti pregovarati, tražeći isključivo razumnu i poslovno održivu ponudu za distribuciju N1 kanala. Unatoč izjavama programskog direktora kako su spremni ponuditi distribuciju… Read more »

avatar
Mike-ferrari
28.03.2021. 21:23

Vezano na komentare dolje Max svojom nestrpljivoscu i Red Bull promasenom strategijom poklonili pobjedu Hamiltonu
Najednostavnije tako se desilo
Red Bull je u svakom stintu na svakim gumama bio brzi automobil
Strateski su ispali Max se zaletio zezno gume i to je sve

avatar
Pedji2
28.03.2021. 21:35
Reply to  Mike-ferrari

Falio im je Checo za vise opcija u strategiji.
Bottasov poslednji stop je bio da stave Maxa pod pritisak, da nije izgubio 10sec. u boxu, Max bi izasao iza njega. Presao bi ga Max naravno, ali bi izgubio vremena. Ili bi morao ranije u box da ne izgubi poziciju od Bottasa.
Na kraju, iako s jednom pogreskom, Ham je majstorski odvozio.

avatar
west 44
28.03.2021. 21:42
Reply to  Pedji2

Bravo Pedji 2 vidi se tko gleda trku sa razumjevanjem i mozgom 👍!

avatar
Mike-ferrari
29.03.2021. 03:44
Reply to  Pedji2

Je presudilo je iskustvo Hamiltona
Meecedes je imao solidan RP ali Bull je bio brzi bolid
No i manje pouzdan

avatar
west 44
28.03.2021. 20:54

Poslije trke vidi se očito razočarenje na licima ljudi iz Bulla,mislili su da će posao bit puno lakši s obzirom na jučerašnje kvalifikacije ali puškica. Bilo je napeto samo što se ne može zaobilazit po tribinama ,jebiga! Isprani Alonso malo bolji od svog auta, a za Vettela ću citirat pokojnog Laudu tako da ovi iz Aston Martina bolje da su ovu trku stavili majmuna da vozi mjesto njega . Inače Tsunoda mi je odličan za razliku od onog Rusa Mazepina piruete i onog drugog sa tatinim prezimenom koji će vjerovatno bit lošiji i od svog strica Ralfa!!! Sve u svemu… Read more »

avatar
MS791
28.03.2021. 21:13
Reply to  west 44

Tsunoda ima puno bolji bolid nego onaj s tatinim prezimenom, ako je Tsunoda bolji zašto nije on prošle sezone bio F2 prvak, a na kraju krajeva bio Mick bolji ili lošiji od strica Ralfa već je sad postigao više nego ćeš ti u cijelom svom životu i to svojim radom a ne prezimenom. Ti očito gledaš utrku zbog svoje primadone i na kraju neznas ništa šta nije vezano za LH jer da znaš znao ni da Mick nemoze ništa drugo nego bit bolji od Rusa i eventualno Latifija.

avatar
MS791
28.03.2021. 21:17
Reply to  MS791

Na kraju krajeva nemaju svi privilegiju ući u F1 odmah u bolid koji se bori za vrh (hamilton mclaren) jer da je zbog prezimena vjerojatno bi Mick sad bio u Ferrariju umjesto Sainza.

avatar
robif
28.03.2021. 21:30
Reply to  MS791

U istom bolidu,iste godine je sjedio i Alonso….

avatar
MS791
28.03.2021. 21:38
Reply to  robif

Jeste i alonso je sjedio te sezone i na kraju kombinacija rooki i iskustva s dva tada aktualna naslova im je donijela dvostruki naslov za Ferrari i raikkonena

avatar
west 44
28.03.2021. 21:31
Reply to  MS791

Da nešto valja osim prezimena možda bi bio u Ferrariju,i to možda pod upitnikom . Za ove iz Ferrarija vrijedi ona ako ne znaš odabrat kupi ono što je skupo!!!

avatar
MS791
28.03.2021. 21:37
Reply to  west 44

Ferrari nikad nije doveo rookiea u ekipu ma kako se zove i preziva

avatar
west 44
28.03.2021. 21:48
Reply to  MS791

Možda im je bolje da se prebace na Rokie pošto troše svjetske prvake ko čarape !!!

avatar
FerrariHR
28.03.2021. 22:08
Reply to  west 44

Weste, ma jesi ti to priznao da valja to prezime😂

avatar
west 44
28.03.2021. 22:25
Reply to  FerrariHR

Pa njemu sigurno valja jer da ga nije ne bi bio tamo gdje je!

avatar
robif
28.03.2021. 21:29
Reply to  west 44

Ovaj dvojac iz HAASa je za u cirkus,pa kako god se tko prezivao….Mick je ipak bliže stricu

avatar
MS791
28.03.2021. 21:43
Reply to  robif

Zbog čega je taj dvojac cirkus ajde mi to objasni. Za mazepina ok tip je samo zbog love tu a obzirom koliko se vrti i izliječe trebat će dosta love da svu štetu pokrije, međutim po čemu si dosad zaključio da je Mick cirkus?? Jel su mu poklonjeni naslovi u F2 i F3? Jel došao zbog love u F1 kao stroll ili Mazepin i još mnogi u povijesti? Hoće li bit lošiji od oca ili strica ili bolji rano je za to. I uopće se to ove sezone neće moći zaključiti dok vozi ovaj škart.

avatar
Desmosedici
28.03.2021. 21:36
Reply to  west 44

Kada kao netko kao ti koji pratiš F1 spominješ strica Ralfa to bi trebalo biti u kontekstu poštovanja i uvažavanja, a ne da se izrugivaš sa njim. Ralf je ostvario sasvim solidnu karijeru za jednog F1 vozača..pobijeđivao je na GP utrkama sa Williams-BMW-om, solidnim ali ne i dominantnim bolidom..momčadski kolega mu je tada bio veliki Juan Pablo Montoya..pobjediti na GP utrci je veliki uspjeh za nekog F1 vozača..Ralf ima 6 GP pobjeda, 27 podija, 6 pole, 8 najbržih krugova, 2 puta je bio četveroplasirani na kraju sezone, 2 puta peteroplasirani, dva puta šesteroplasirani..itd..stoga poštivaj takvoga vozača..koliko je vozača prošlo kroz… Read more »

avatar
west 44
28.03.2021. 22:32
Reply to  Desmosedici

Takvih vozača kao Ralfi je bilo na lopate u F1!!

avatar
Desmosedici
28.03.2021. 22:44
Reply to  west 44

Oprosti, ali ovo ti je zaista glupo.

avatar
west 44
28.03.2021. 23:27
Reply to  Desmosedici

hvala!!!

avatar
Mike-ferrari
29.03.2021. 03:48
Reply to  west 44

Je i takvih PR pozera kao tvo hamster ima kolko volis u Farmama Parovima …
Naci i na balkanu

avatar
Deyo
29.03.2021. 11:55
Reply to  west 44

Takvih kao ti, takođe. Lupaju, pa lupaju. Što bi reka Mark Twain, sa takvima kao ti ne vrijedi se raspravljati, uvek spustite ljude na vas nivo

avatar
Deyo
29.03.2021. 11:49
Reply to  west 44

Da ti kazem da si glup ne želim, jedino iz razloga jer ova tvoja opsesija je krajnje smiješno. Ni curice koje se zaljube u teenage pjevace nisu ovakve. Tata je bio zakon za Ali LHG, a i stric zaslužuje poštovanje. Za sina ćemo vidjeti kada dobije auto, a ne ovaj krš. A ti jedino zaslužuje podsmeh. Prestani se više sramotit.

avatar
Mike-ferrari
29.03.2021. 12:29
Reply to  Deyo

A mozda nije toliko glup nego trola
Malo pali itd

avatar
west 44
29.03.2021. 12:36
Reply to  Deyo

PsychoDeya jesi se javio…Uništit će te Toto i Hamilton!!!

avatar
Gigiracing
28.03.2021. 20:51

Mogao bi Haas vise para potrošit na popravke bolida nego sto ce dobit love od Nikitinog čaleta.

avatar
Desmosedici
28.03.2021. 21:11
Reply to  Gigiracing

Što se tiče Mazepina..dobro, rano je još za neku realnu procjenu, ali je činjenica da on trenutno nije u stanju voziti F1 bolid niti na najnižoj takmičarskoj razini..za Micka ne znam..vidjet ćemo kako će to izgledati u F1..za Tsonudu sam znao da bi mogao biti dobar, a on me je danas još ugodnije iznenadio.

avatar
Desmosedici
28.03.2021. 21:44
Reply to  Desmosedici

..potpuno se slažem sa MS791..Tsonuda ima dobar bolid sa kojim može pokazati svoj talenat, dok Mick vozi najlošiji bolid..mislim da će i Williams ove sezone biti bolji od HAAS-a..sa takvim bolidom ne može ništa pokazati..jedino može da bude bolji od Mazepina i eventualno od Latifija.

avatar
Desmosedici
28.03.2021. 20:35

Sve se odigralo manje-više kako sam očekivao..da će se za pobjedu boriti Max i Lewis..da će njihovi momčadski kolege popuniti postolje i čevrto mjesto, što bi se i dogodilo da Checo nije imao problema sa bolidom..da će se za treće plasiranu momčad boriti Mclaren i Ferrari, a vjerojatno bi tu bio Alpha Tauri da Gasly nije imao incident..i Aston Martin a možda i Alpine bi u tijeku sezone mogli ući u tu borbu..Seb me je razočarao sa ponavljanjem pogrešaka..opet je učinio isto kao na Silverstoneu prije par sezona kada je napucao Maxa..po meni je to jako glup potez na kočenju… Read more »

avatar
teo_S
28.03.2021. 21:35
Reply to  Desmosedici

Ducati, nisam upratio, kakav je Ferrari bio na tvrdjim gumama kasnije nakon prvog stinta?

avatar
Desmosedici
28.03.2021. 21:49
Reply to  teo_S

..moram ti priznati da ne znam..sigurno je bilo dobro kad su ostali na očekivanim pozicijama..preokupirao me je dvoboj Maxa i Lewisa za pobjedu, taktike Mercedesa i Red Bulla..utrke se zato gledaju..mene nikad mnogo ne interesira ono utješno utrkivanje za pozicije i poneki bod.

avatar
teo_S
28.03.2021. 22:07
Reply to  Desmosedici

Ok.
Pogledat cu sutra opet utrku jer me taj podatak bas zanima…
Mislim da je svatko normalan uzivao danas u utrci za pobjedu i prioritetno pratio bas taj dvoboj.
Prosle godine su zderali gume veoma brzo pa me zbog toga i zanima, ima li kakvog napretka po tom pitanju.
(meni se ovogodisnji Ferrari svidja, posebno sa strane… ali suti, nemoj nikom rec 😉 ?

avatar
FerrariHR
28.03.2021. 22:12
Reply to  teo_S

Teo, mislim da su nježniji prema gumama ove godine, a i imaju brzine u njima, samo šta je ovaj Bahrein radi vjetra i pijeska ne baš relevantan za točnu ocjenu.

avatar
teo_S
28.03.2021. 22:21
Reply to  FerrariHR

Nije reprezentativna staza iz mnogo faktora sto si i nabrojao, ali i zbog toga sto veci naglasak baca na straznje gume.
Vidjet cemo kada dodju u dobru staru Europu.
Nadam se napretku po pitanju tog bolida jer mi se cini da su brzi ali da ih je staza ogranicavala.

avatar
Desmosedici
28.03.2021. 22:36
Reply to  teo_S

Da, dobar je..sidepodsi su među najboljim i najmodernijim, kao i čitava stražnja strana sa novim PU, novim mjenjačem i ovjesom..problem je prednja strana koju nisu smjeli strukturalno mijenjati zbog tokena..malo, koliko su smjeli, a da ne mijenjaju sigurnosnu strukturu, što bi iziskivalo novu homologaciju, redizajnirali su vrh nosa i nosače krila, ali je to ostao onaj stari široki nos, kao i stari prednji ovjes koji je vrlo malo modificiran.

avatar
west 44
28.03.2021. 22:56
Reply to  teo_S

Citiram Sainza “…mislim da smo pokazali vrlo snažan tempo s gumom Medium a posebno s gumom Hard tijekom posljednjeg stinta. Uspio sam napraviti nekoliko dobrih pretjecanja. “

avatar
FerrariHR
28.03.2021. 22:06
Reply to  teo_S

Ferrari ili raspeta kobiletina?🤦

avatar
teo_S
28.03.2021. 22:15
Reply to  FerrariHR

Za tebe i normalne ljude uvijek Ferrari. Za ostale Raspeta Mrtva Kobiletina.
Zadovoljan odgovorom?

avatar
FerrariHR
28.03.2021. 22:19
Reply to  teo_S

Zašto mrtva, pa dobri su bili danas, živi su😂
Odgovor je u tvom stilu. Zadovoljan🙋

avatar
teo_S
28.03.2021. 22:22
Reply to  FerrariHR

Zbog dramaturgije 🙂

avatar
west 44
28.03.2021. 21:40
Reply to  Desmosedici

Pa ne znam jel ima netko na ovom portalu da je sumljao da se neće desit onako kako si ti rekao . Nego de ti nama malo o Mercedesovom pregrijanom mjenjaču i ostalim dijagnozama tvog mentora Nugneza od kojeg prepisuješ s Facebooka!!!

avatar
Desmosedici
28.03.2021. 22:24
Reply to  west 44

..vidi..nije to nitko izmislio..tako je bilo..ti si nešto lupetao o elektronici, navodno da je “zblesila”..ja sam ti pojasnio da tu nema nikakve mehaničke greške niti elektroničke greške, jer se isto događalo Aston Martinu koji je imao stari mjenjač..navodno je problem bio u aerodinamici..u lošem odvođenju topline..ja sam samo konstatirao da imaju taj problem i da mislim da su sposobni da to otklone, ako ne do prve utrke, ali svakako uskoro..i sam si rekao da rade u tri smjene na otklanjanju problema..izgleda da su uspjeli što se tiče pregrijavanja mjenjača, ali ne znam koliko su popravili stabilnost stražnjeg kraja..Red Bull je… Read more »

avatar
west 44
28.03.2021. 22:42
Reply to  Desmosedici

Dakle problem je bio u elektronici , nešto slično je bilo i prošle godine na početku sezone, to je njihovo službeno objašnjenje a na zadnjem kraju bolida je napredak očigledan i na ovoj stazi Bull je brži u brzim zavojima konkretno u drugom sektoru što se posebno vidjelo u kvalama!

avatar
Desmosedici
28.03.2021. 22:47
Reply to  Desmosedici

P.S. Franco Nugnes glavni je urednik Motorsport.com Italija. Započeo je suradnju s novinama Il Secolo XIX 1979. godine prije nego što se 1985. pridružio redakciji Autosprinta, gdje je ostao 20 godina dok nije došao do uloge zamjenika urednika. Od 2001. prešao je u SportAutoMoto, tjedni automobilski i motociklistički tjednik, a 2009. sudjelovao je u rođenju Omnicorse.italia, prije nego što je stranica ušla u mrežu Motorsport.com.

avatar
west 44
28.03.2021. 23:03
Reply to  Desmosedici

Znam ja tko je Franco Nugnes ali isto tako znam da ne mora Franco Nugnes uvijek bit u pravu!!!

avatar
Desmosedici
29.03.2021. 11:29
Reply to  west 44

Naravno..kao ni ti, a ni ja..kad objavim takav članak podrazumijeva se da to nije moja izmišljotina niti moje mišljenje, već autora, koji ipak ima više infoirmacija od nas dvojice.

avatar
TORPEDO
28.03.2021. 23:13
Reply to  Desmosedici

Nekako imam dojam da je Aston Martin vrlo brz,samo ima najgoru vozačku postavu,možda i goru od one Mazepin-Schumacher?
Za Strolla znamo koji su njegovi dosezi…uglavnom do džepa svog starog.Što reći za Vettela? Već dvije godine nije onaj stari i nažalost sve više pada…ako ovako nastavi bolje nek prekine i spasi se blamaže.
Što se tiče sudačke odluke…naravno,svaka će ići na korist BLM..u to nimalo ne sumnjam i nije me iznenadila.
Na kraju,čini mi se da nikad nije bilo toliko ograničenih vozača u F1?

avatar
igo
28.03.2021. 20:13

gdje si bio šta si radio. ništa. očekivano za sve momčadi. stiže sasvim nova 2022. nema tu previše pomaka. gume? rb ima ove godine više nego ikada prednost, koliko got to zvuči optimistično za naviače mečke. vide to i u mečki. bila je večer, hladnije vrijeme. max je bio na mekšim gumama u prosijeku. ferrari jako bljed i dalje, bez obzira na vidljiv napredak. čekamo 2022 za ozbiljne napetosti, a max ove godine za prvaka.

avatar
robif
28.03.2021. 20:08

PITANJE: Šta se svi žale na A1?neznam šta je bilo,pa pitam,a čuo sam od drugih da su ih zaje..li.

avatar
mody
28.03.2021. 19:51

alonso ivettel se sramote nastazi

avatar
mody
28.03.2021. 19:51

opet sve isto nista cudno za dosadni bahrein ,, utrka je bila loša

avatar
teo_S
28.03.2021. 19:57
Reply to  mody

LOL…
Za tebe je jedini izlaz prestati gledati u ono sto nisi u stanju razabrati.
Jednostavno.

avatar
mika.KA
28.03.2021. 19:39

Čestitke luji na pobjedi i jos jednom rekordu!
Uhh koja utrka.samo da tako i ostane.
Nekako bi htio da se ponovi 2006god (bilo kakav ishod) samo da bude kotac uz kotac.
Kada vidis seba valjda je jasno zasto ferrari toliko dugo ceka titulu. Jednostavno puno grijesi.
Preticanje maxa pa pustanje luje, skroz opravdano.ako pretices van granica staze ilagalno preticanje.mislim da je tako bilo i na vn USA prije par sezona. Mislim da su bili max i kimi u igri

avatar
White Lion
28.03.2021. 19:32

Zaista odlicna utrka i ako se necemu zaista nadam je da McLaren i Ferrari kroz sezonu unaprijede svoje bolide pa da imamo 4 momcadi koje mogu konkurirati za pobjedu, a onda tu imamo i Alpha Tauri i odlicnog Gaslya koji moze svakom malo zapaprit.
Vettel i Alonso također u sredini poretka mogu na nekim utrkama odigrati velike uloge, ma sezona za pozelit.
Hvala A1 sto ste me prevarili, veliko vam hvala no obecavam vam ovo vam je zadnji put

avatar
Mike-ferrari
28.03.2021. 19:15

Zanimljivaaaa

avatar
TORPEDO
28.03.2021. 19:08

Ferrari i McLaren velika borba za 3 mjesto timova kroz sezonu (2 giganta formule 1,Ferrari od početka i 1950 godine a McLaren od 1966)
A ovi na čelu poretka nek se glođu i nek razvijaju bolide cijelu ovu godinu.
Druge će im faliti 🙂

avatar
robif
28.03.2021. 20:03
Reply to  TORPEDO

Nemoj zaboravit da je i Mercedes bio 50ih u F1 pa se povukao zbog nesreće… A prije F1 su nabijali rekorde s “autima”

avatar
sladjan87
28.03.2021. 20:18
Reply to  robif

Ovo nije taj Mercedes , ovaj je osnovan 2010 .

avatar
robif
28.03.2021. 20:45
Reply to  sladjan87

Znam,samo komentiram.više je bilo tog mercedesa u McLarenu 98. npr nego u ovom.ali ime je ime.nije to ni taj Ferkan,uostalom

avatar
TORPEDO
28.03.2021. 23:26
Reply to  robif

Po čemu Ferrari nije Ferrari,objasni nama neznalicama,ali sa argumentima…nećemo naklapanja?

avatar
TORPEDO
28.03.2021. 23:41
Reply to  robif

Mercedes je bio 50-tih (dvije godine??) 1954 i 1955 pa se povukao,kao što će se za koju godinu opet…a ja ovdje govorim o kontinuitetu,godinama vjernosti natjecanju F1.
Inače ta vesela Mercedesova ekipa iz 50-tih je u stvari Hitlerova ekipa iz 30-tih,isti vođa tima isti kontruktor…možda su potajno u mraku podizali desnice u zrak u čast pobjede…tko to zna haha?

avatar
Admin
28.03.2021. 19:07

Drago mi je da smo nakon tri mjeseca duge zimske pauze ponovno gledali utrku Formule 1. Odličan početak sezone. Zanimljiv okršaj Leclerca i McLarena na početku, tu je jedno vrijeme bio i Alonso u kombinaciji – šteta što su otišle kočnice na Alpineu. Perez zasluženo Driver of the Day, odličan oporavak nakon drame prije utrke. Albon sigurno ne bi završio ni blizu 5. mjesta. Velika razlika u klasi. Odlična vožnja Lewisa, iako mi je nejasno da je Max izgubio pobjedu zbog granica staze koje su se kršile čitavu utrku. FIA definitivno treba biti konstantnija s provođenjem pravila. Lijepo je gledati… Read more »

avatar
klepesina
28.03.2021. 19:16
Reply to  Luka Tunjić

Svi su izlazili u tom zavoju kroz trku i nije to problem problem je sto je Max prestigao Lewisa u tom zavoju izvan staze ,to je za vraćanje pozicije…A imao je vremena stic i prestic Lewisa al nije uspio zasluzena pobjeda Lewisa.

avatar
Admin
28.03.2021. 19:29
Reply to  klepesina

Ne osporavam Lewisovu vožnju, odlično je vozio, posebno u undercutovima na Maxa. Uz to je i odlično branio posljednja tri kruga nakon što mu je ovaj vratio prvo mjesto.

Moja kritika je isključivo na sudačku komisiju. Ispadaju jako smiješni s tim granicama jer su nekonstantni i nedosljedni u dodjeljivanju sankcija. Neka stave onda travu ili šljunak i problem manje.

avatar
teo_S
28.03.2021. 19:41
Reply to  Luka Tunjić

Ovdje je sve legitimno bilo i na vrijeme odreagirano.
Nije Max pretekao Lewisa na legalan nacin. Sjetimo se Kimija i Maxa u COTA-i 2017. cini mi se…

avatar
robif
28.03.2021. 20:46
Reply to  teo_S

👍👍👍

avatar
robif
28.03.2021. 20:04
Reply to  Luka Tunjić

👍👍👍

avatar
teo_S
28.03.2021. 19:36
Reply to  klepesina

Track limit nije bio za utrku u 4. zavoju sve dok radiom nisu javili Maxu da koristi upravo taj dio zbog toga sto ga i Ham koristi. Nakon toga je Ham upozoren i prestao je to raditi. Dakle, suci su prvo dozvolili koristenje vanjske strane staze tog 4. zavoja pa onda zabranili. Max je na ilegalan nacin, izvan staze pretekao Hama i zbog toga je morao vratiti poziciju. Niti na jednom mjestu na bilo kojoj stazi nije dozvoljeno pretjecanje van staze. Inace, utrka vrhunska. Nadam se nastavku ovog dvoboja ali i daljnjem napretku Benza po pitanju straznjeg kraja bolida. Trenutno… Read more »

avatar
White Lion
28.03.2021. 19:36
Reply to  Luka Tunjić

Ovo za Pereza koji sjedi u jednom od dva najbrza bolida na stazi uopce nije iznenađenje, jedino je cudno sto nije mogao sustici Norrisa koji je pobjedio sve u svojoj utrci i za mene je on vozac dana.
Nije se jednom dogodilo da dominantni bolid sa zadnjeg mjesta dolazi cak do postolja, a mislim da se par puta dogodilo i da pobijedi tako da 5. mjesto u Red Bullovom bolidu iako je sa zacelja i nije neko veliko iznenađenje bar po meni

avatar
papaya
28.03.2021. 19:07

Znači Ferrari je ponos italije,respekt ima sav u F1…f1 bez mercedesa može ali bez Ferrarija nikako…bar je tako moje misljenje,za sve loše navijače Ferrarija …buahahhaaha….
Ovo je osvrt na vaše komentare od jučer….

Danas napeto jako….bottas je loš vozač…mislim da nije u top 10….nego eto sidi u top bolidu….
Max se malo precijenia,samim tim izašao sa staze…imao je drugi pokusaj ,nije uspio….
Čestitke njemu,Hamiltonu,Ferrariju…Leclerc opet bolji od kolege iz tima,mislim da će napredak biti sve već kako sezona bude išla….
McLaren čestitke
Vettel game over(kimi je doktor za njega)
Russell …..

avatar
147 kt
28.03.2021. 20:31
Reply to  papaya

A ti znas za Ferrari samo iz formule. Ma bravo. Sjedni 1.

avatar
papaya
28.03.2021. 20:36
Reply to  147 kt

S obzirom da je odi tema F1 ,neznam o čem bi ja drugo triba pricati…odakle tvoj zakljucak di ja i sto ja znam o ferrariju to mi je jos teže shvatit..ali svak ima svoje i moze pisat sto oće…
Ja tebi mogu dati čistu 5-icu

avatar
Dejan
28.03.2021. 19:03

Cestitke pobjedniku prije svega!
Odlicna utrka,uzbudljivo do samog kraja.Mercedes i Red Bull liga za sebe.Hamilton i Verstappen na visini zadatka.Bottas indisponiran kao inace.Perez odradija svoje korektno s obzirom na starat iz boxa.
Mclaren i Ferrari,osvjezavajuce naspram proslih sezona.
Zeleni merc kao i Vettel,Alisa u zemlji cudesa…
Alpine Renault,bojim se da ide kao sto izgleda”grbavi kit”

avatar
robif
28.03.2021. 19:06
Reply to  Dejan

👍👍👍👍

avatar
robif
28.03.2021. 19:02

Tko se boji Vuka još? Svi….

avatar
svakako
28.03.2021. 19:00

Tooooooooooooooooooo

avatar
Pratiteljcro
28.03.2021. 18:57

Napokon posteno otvaranje sezone, posto nije vozeno u melbourneu. Ova staza je daleko bolja jer se moze pretjecati.

avatar
mars32
28.03.2021. 19:43
Reply to  Pratiteljcro

Jedna od boljih za utrkivanje, pogotovo u ovoj konfiguraciji.

avatar
F1 fan
28.03.2021. 18:56

Hamilton najveći sreckovic u povijesti sporta. Max je pobrisao pod sa njim. Bilo je lijepo vidjeti dobru borbu između alonsa i vettela, ali je tužno legende gledati ovako nisko pogotovo vettela koji em nije u formi, em nema sreće. Kao što je rekao hill, odsutno djeluje mislima je van sporta… a jednog alonsa prolazi neki tunoda u alfi taurusu…

avatar
papaya
28.03.2021. 19:13
Reply to  F1 fan

I još briše pod sa njim….

avatar
MS791
28.03.2021. 18:48

Malo neposteno od sudaca, realno Hamilton je čitavo vrijeme dok ga nisu upozorili iz tima da isao široko u zavoju 4 a verstappen jednom i vrate ga nazad, ubiju utrkivanje samo tako. A moj Ferrari je bitci s starim rivalima mclarenom za ovu sezonu borba s njima bolje nego prošla ali čeka ih rad i samo rad da se druge sezone bore za vrh

avatar
Pratiteljcro
28.03.2021. 19:03
Reply to  MS791

Slazem se za ovo vezano uz hama. I dalje me nerviraju te stalne promjene pravila vezano za track limits. Recimo proslu sezonu vozaci su smjeli voziti preko bijele linije i to je prvi puta ikada da su im to dozvolili.Dakle smjeli su tako sve do pred kraj sezone kada je zabranjeno. malo cudno…i to je vrijedilo samo za tu jednu sezonu u zadnjih 20 godina formule. Ove sezone ocito nesmiju van staze… Ili ovaj sporni zavoj gdje je ves isao van staze, na treningu se smije voziti preko limita a u kvalama ne! Onda u utrci ham pola utrke krati… Read more »

avatar
klepesina
28.03.2021. 19:18
Reply to  MS791

Svi su izlazili u zavoju i nije to problem. Probkem je kad prestizes a Max je tu prestigao izvan staze. To je za vraćanje pozicije imao je vremena posle al nije uspio cisto sve ko suza

avatar
White Lion
28.03.2021. 19:44
Reply to  MS791

Sta je tu neposteno ???
Pravila su jasna i nema pretjecanja izvan staze.
Mogao bih shvatiti tvoj komentar da se radi o nekom novom pravilu, ali ovdje se zaista radi o jednom od fundamentalnih pravila u F1.
Ne smije se pretjecati uz napustanje staze, a ako se to i ucini mora se vratiti pozicija.
Mislim da nema tog pravila zamisli kakav bi to kaos bio na stazi, a posebno izvan nje

avatar
MS791
28.03.2021. 20:27
Reply to  White Lion

Naravno da nema pretjecanja izvan staze, ako razumiješ hrvatski onda ćeš shvatiti da s napisao da nisu suci pošteni. Ok Max je morao vratiti poziciju ali zašto onda lewis nije dobio neku kaznu tipa 5 sekundi za izlaz izvan granica tog zavoja pola utrke??

avatar
MS791
28.03.2021. 20:28
Reply to  MS791

Jer realno svaki put kad je lewis taj zavoj prošao izvan granica je dobio nešto sitno na vremenu

avatar
Pedji2
28.03.2021. 21:55
Reply to  MS791

Sudci nisu konstantni, I stvarno ne znam koji je problem. Uvek iste greske prave!!! Kazu nema off track limit u 4 krivini, brisu vremena u quali za prestup. Onda u trci Ham dobije opomenu pred kraj trke, a I sam je pitao zasto sad? Celu trku prelazim??? Sve ovo nema veze s Maxim, on je isao van staze da bi preticao Hama. I dobro da je morao vratiti poziciju, a ne kao sto je rekao na kraju, da su ga trebali pustiti, kao napravio bi preko 5 sec. prednosti.

avatar
robif
28.03.2021. 20:50
Reply to  White Lion

Trebalo bi probat,haha

avatar
teo_S
28.03.2021. 21:42
Reply to  MS791

Nema pretjecanja van staze. Potpuno postena i pravovremena odluka sudaca.

Pronadji svoju reakciju nakon COTA-e 2017. i vidi sta si napisao za Maxovo pretjecanje Kimija…
LOL 😀

avatar
MS791
28.03.2021. 21:49
Reply to  teo_S

I tebi kažem da pročitah prvo što sam napisao, a očito nisi dakle ja nigdje ne kažem da je ok pretjecanje van staze ali kad naučite hrvatski možemo raspravljati LOL🤣

avatar
mars32
28.03.2021. 18:47

Čestitke obojici. Danas je pobijedio s(p)retniji. Nadam se sličnom nastavku borbe kroz sezonu i da će imati sličnije strategije da više krugova uživamo u borbi. Čestitke i McLarenu i Ferrariju

avatar
zmija
28.03.2021. 18:46

cestitkepobjedniku
i kao sto je i bilo prosle godine
mercedes jos mnogo jaci
to se najbolje vidi na pravcu kad se koristi DRS a red bul ne moze da se pomakne ni metar naprijed
iz kruga u krug u krivinama max stize a na pravcu luis pravi razmak
sve u svemu zanimljiva trka

avatar
zmija
28.03.2021. 18:47
Reply to  zmija

da samo dodam ove godine mercedes nema komfornu prednost kao prije

avatar
robif
28.03.2021. 19:04
Reply to  zmija

S DRSom nije red bull baš smanjivao razmak.

avatar
zmija
28.03.2021. 19:48
Reply to  robif

da na to sam i mislio
e i ovi iz reda sto lupaju minuse nek se ne sikiraju bice za njih sanse
ali nek znaju da merc uvijek ima malo rezerve kad zatreba
carobno dugme doda koji kilovat vise

avatar
robif
28.03.2021. 20:56
Reply to  zmija

Da,evo Ham je nekoga zaobilazio za krug,imao je DRS,a Ver mu je bio na repu.nabio je prednost nad Ver,a Ver mu se nije baš približavao pod drsom već kroz zavoje.Nabit će mercedes oped prednost kroz par utrka

avatar
klepesina
28.03.2021. 18:45

Dobra trka i velika borba izmedju dva najbolja vozaca trenutno

avatar
djtomcrazy
28.03.2021. 18:44

Yes , uh koja završnica !!! Bravo Lewis , bravo Max , još jednom su pokazali da su liga za sebe 👍

Related Posts
119
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x