Kimi: Mick me veoma podsjeća na njegovog oca

Najiskusniji vozač ovogodišnjeg grida, 41-godišnji legendarni Finac Kimi Raikkonen dao je intervju za televiziju Sky Sport F1 u kojem se osvrnuo na budućnost Formule 1, pogotovo na vlastite planove za sezonu 2022., kao i na mladu vozačku zvijezdu u usponu Micka Schumachera.

Kimi je u svom stilu komentirao nadolazeću sezonu u kojoj ćemo prvi put u Formuli 1 imati primjenu takozvanog budget capa, odnosno ograničeni financijski iznos koje će momčadi imati na raspolaganju, po uzoru na najpopularnije američke lige, poput NBA ili NFL-a. Generalno, javnost ima velika očekivanja od promjene tehničkih pravila, koja će na grid dovesti nove bolide od 2022.

Raikkonen ističe da njegova budućnost ipak ne ovisi o tome: “Mislim da kod svih vlada uzbuđenje i žele vidjeti što će se dogoditi, ali iskreno, to zapravo ne diktira utrkujem li se ja ili ne. Imam nadu, kao i svi ostali u ovom sportu, da će za ovaj sport napraviti ono što su rekli da planiraju.”

RAIKKONEN Kimi (fin), Alfa Romeo Racing ORLEN C41, Photo Florent Gooden / DPPI

Podsjetimo, Kimi Raikkonen je s ukupno 332 utrke u karijeri vozač s najviše nastupa za upravljačem u povijesti Formule 1. Jednako tako, legendarni “Iceman” je u svojoj karijeri napravio puni krug, obzirom na činjenicu da je prije točno 20 godina potpisao za momčad Petera Saubera, koja je 2019. godine promijenila ime u Alfa Romeo Racing upravo prije drugog Raikkonenovog dolaska u momčad iz švicarskog Hinwila.

Osvrnuvši se na 20 godina dugu karijeru i natječući se na najvišim razinama automobilizma, od kojih je dvije godine proveo u rally natjecanjima, posljednji prvak Scuderije iz Maranella komentirao je vrijeme provedeno u Formuli 1.

“Sigurno da se ovaj sport promijenio od vremena prije 20 godina, no neki su dani bili nešto teži od drugih. No, to valjda predstavlja zabavan dio utkivanja.”

Kimi u bolidu Ferrarija

Unutar 20 godina utrkivanja Kimi Raikkonen je imao priliku odmjeriti vozačko umijeće s mnogim generacijama vozača, no jedna vozačka obitelj nekako se isprepliće s Kimijevom karijerom. Upravo negdje u vremenu njegovog potpisa za momčad Saubera, započela je dominacija legendarnog Michaela Schumachera u kokpitu Ferrarija koji je osvojio pet od ukupno sedam naslova prvaka u svojoj karijeri. Usto, Raikkonen je bitke na stazi vodio i s Michaelovim bratom Ralfom, također.

Upravo je Kimi Raikkonen tih godina bio najveća prijetnja Michaelu sve do pojave temperamentnog Španjolca Fernanda Alonsa koji je dvama uzastopnim naslovima prekinuo dominaciju Nijemca. Dvostruki svjetski prvak ove godine branit će boje momčadi Alpine, nakon dvije sezone izbivanja iz F1.

U nedjelju na stazi Sakhir u Bahreinu, po prvi puta nakon 2012. jedan vozač će imati oznaku “MSC”. Ovu oznaku će ponosno nositi prošlogodišnji prvak Formule 2, Mick Schumacher, Michaelov sin, koji će ove godine voziti za momčad Haas.

Kimi Raikkonen, koji je svojevremeno zamijenio Mickovog oca nakon njegovog umirovljenja u Ferrariju 2007. godine, imao je samo riječi hvale za mladog Nijemca, naglasivši kako Mickovo prezime nije bio odlučujući faktor ulaska u Formulu 1.

“Naravno, dijelom je to i zbog njegovog oca, no smatram da nije ovdje samo zbog svog prezimena, bit će ga vrlo uzbudljivo promatrati. Nadam se da ima pristojan automobil, podsjeća me na njegovog oca i vrlo sam sretan zbog njega.”

Kimi Raikkonen će u nedjelju u Bahreinu ponovo napraviti puni krug. Nakon 20 godina karijere na gridu će dočekati Micka Schumachera, jednako kao što je njega jednom davno dočekao njegov otac Michael.

Autor: Silvio Šimić

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
helgrozd

Nevezano za temu, ali jel’ mora biti ova teško čitljiva boja u sekcii komentara? Nemaju svi vrhunske monitore koji ovo mogu kompenzirati. Na monitoru s kojeg trenutno čitam, ovo je blijedo da je gotovo nevidljivo.

FerrariHR

Kimi, uvijek si bio realan i miran lik, žao mi je šta nisi osvojio više naslova. A Schumiju mlađem puno sreće u F1.

Desmosedici

Da..Kimi je u svojim najboljim godinama propustio mnogo toga zato što nije bio egoist, nije “grizao”, a nije volio ni puno raditi, kako na sebi tako i sa momčadi na bolidu i ostalim stvarima..uvijek je bio flegmatičan i oslanjao se na svoj veliki talenat..to je bilo svima jasno pa su se i momčadi prema njemu tako postavljale i išlo je tako dok je dobro išlo..ali već nakon osvajanja naslova sa Ferrarijem, slijedeće sezone se doveo u situaciju da izgubi status prvog vozača i da to mjesto preuzme objektivno lošiji Massa..i da opet slijedeće sezone Ferrari traži novog prvog vozača..tako je… Read more »

LUTHER

pa više manje si u pravu, meutim, kimi je radio onako kako je njemu odgovaralo, ali zaboravljaš npr godine u mclarenu, 2003 i 2005 gdje je u principu izgubio naslove jer je mclaren bio nepouzdan, tak da… to je uvijek što bi bilo kad bi bilo.. šta bi bilo da mercedes nije ovako dominantan? pitanje je da li bi lewis imao više od jednog naslova… alonso, “samo” dva naslova….

Desmosedici

Pa kažem ti, Kimi je bio jedan od najtalentiranijih rookia i mladih vozača koji su se ikada pojavili u F1..naravno da ga je nepouzdanost Mclarena koštala uspjeha..ali nasuprot njega je bio MS, čovjek koji je pored isto tako velikog talenta, grizao, radio, gurao cijelu momčad Ferrarija prema uspjehu.

mars32

Kad ode motor nema guranja ekipe do naslova, nego samo bolida van staze.

Related Posts