FOTO: Aston Martin predstavio AMR21!

Nakon više od 60 godina Aston Martin se vraća u Svjetsko prvenstvo Formule 1. U srijedu poslijepodne predstavljen je javnosti bolid AMR21, a taj će bolid u novoj sezoni voziti Sebastian Vettel i Lance Stroll.

Bivši Racing Point, prošle godine četvrtoplasirana momčad u Svjetskom prvenstvu konstruktora, tijekom zime je prošao detaljni rebranding i postao Aston Martin Cognizant F1 Team.

Predstavljanje bolida ove momčadi iščekivalo se s posebnim zanimanjem, a sada je otkriveno kako bolidom dominira boja “British racing green”, ali zadržano je i nešto ružičastih detalja. Boja je to po kojoj je bio prepoznatljiv Racing Point zbog tada glavnog sponzora, tvrtke BWT.

Zbog pravila koja su ove zime prilično ograničila mogućnost razvoja bolida, AMR21 uglavnom je evolucija prošlogodišnjeg Racing Pointovog bolida RP20.

Vettel i Stroll željet će u novoj sezoni nastaviti tamo gdje je Racing Point stao prošle sezone, odmah za Aston Martin težiti dobrim rezultatima i pokušati se ponovno boriti za treće mjesto u poretku konstruktora. Svoju prvu vožnju u novom bolidu imat će već u četvrtak, kad je zakazan shakedown na stazi Silverstone.

“U Sebastianu imamo dokazanog četverostrukog prvaka svijeta s iskustvom pomaganja momčadima da postanu sposobne za pobjede u utrkama i konkuriraju za osvajanje prvenstva. Zbog toga nam je njegov potpis tako važan. Donosi nam pobjednički mentalitet i bez sumnje ćemo mnogo naučiti od njega na ovom zajedničkom putovanju.”

“Vjerujemo da imamo sve sastojke koji su potrebni kako bismo konkurirali za postolja, a nadamo se i pobjede. Opravdano smo stekli reputaciju momčadi koja napada iznad svoje kategorije, tako da smo uvjereni da možemo učiniti ime Aston Martin ponosnim od samog početka”, poruka je Otmara Szafnauera.

10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
papaya

British green racing

r.u.m.

Svi bolidi s Mercedesovim motorom i sam Mecedes uvijek ima veliku okruglu rupu iza vozačeve glave al Mercedes baš u ovoj eri V6 uvijek ima tako veliki dizajn za hlađenje dok to nije slučaj kod Ferrarija koji uvijek ima trokutasti manji otvor a i Renault ima neke manje izvedenice.
Možda bi im bilo bolje da se ugledaju na Mercedes , očito dobro funkcionira.

Desmosedici

Sličan usisnik je mao i Ferrari, ali se na modelima SF90 i SF1000 odlučio za drugačiji pristup..tako je sve hladnjake stavio u bok, u sidepodse i napravio tzv. “sendvič”radijatore..ideja je bila sniziti težište bolida i minimizirati što je više moguće poklopac motora tako da zrak što bolje, sa što manje smetnji, struji prema zadnjem krilu..tako je nastao taj mali trokutasti usisnik koji je vodio zrak na turbo puhalo, a ostalo se uglavnom hladilo kroz otvore na bočnim stranicama, sidepodsima..međutim u praksi se pokazao i veliki nedostatak te ideje..sendvič radijatori su stvarali veliki otpor strujanju zraka i previše su usporavali bolid… Read more »

robif

Uz Mercedes najljepši bolid

Desmosedici

“Utrkivam se da bih pobjeđivao. Ovo je uzbudljiv novi projekt za mene i za momčad. Možda je preambiciozno sada pričati o pobjedama, ali to nam je cilj. Momčad ima veliki potencijal. Donosim iskustvo sa sobom i nadam se da će to pomoći. Povratna informacija koju Lance i ja budemo davali ekipi biti će ključ za otključavanje punog potencijala bolida. Jedva čekam da provozam AMR21 i da počnem konkretno raditi. Uvijek su bili jaki i u prošlosti, čak i sa ograničenim resursima. Sada se situacija promjenila i stvari drugačije funkcioniraju. Svi volimo nove izazove i verujem da će dobri rezultati doći”… Read more »

west 44

Zasad grba kod Mercedesa i Aston Martina dok je kod Mclarena nema ali i njihov poklopac motora nema toliki pad od napred prema nazad i sam je po sebi viši, ostaje samo vidjet šta će Williams ponudit kao zadnji u predstavljanju sa Mercedesovim motorom!

Desmosedici

Mclaren je samostalno dizajnirao svoj bolid..od Mercedesa ima samo Merrcedesov PU..mjenjač, ovjesi, sve je Mclarenovo..stil dizajna nosa im je sličan, ali ni nosevi im nisu isti..tako su i poklopci motora drugačiji..kod Mclarena je polopac vjerojatno malo širi pa pokriva “ono nešto novo” na PU dok su se kod Mercedesa odlučili na uži poklopac pa je potrebna “kvrga” da bi to stalo pod poklopac..kako se i očekivalo AMR21 je zeleni Mercedes W11..tu i tamo su modificirane poneke sitnice, ali to je to..djeluje moćno i lijepo..mislim da će biti stalno u igri za postolja i poneku pobjedu.

klepesina

A veliko je pitanje dal su dobili ovogodisnji motor odnosi se na Mclaren.A ta grbica to je nesto novo sam alison je rekao da su pronasli nesto konja i odatle grba.Lijep jest aston al za podij tu i tamo a pobjeda moze doc jedino kad svi budu van staze ili neke kazne i ostalo…Zelen je on jos za pobjede

Desmosedici

Nije problem u tome što je on “zelen”, nego što je to ipak druga momčad Mercedesa..dok bude postojala prva momčad AMG Mercedes ona će uvijek biti u prednosti ispred druge momčadi Aston Martin..jedino ako momčad AMG napusti takmičenje, tada Aston Martin preuzima njihovo mjesto..tako će AMG za ovu sezonu koristiti najnoviju tehnologiju W12, a Aston Martin će koristiti ipak malo starije stvari od W11..PU bi za svakoga trebale biti jednake, ali sumnjam da je to baš tako..postoje tu razne cake oko potpunog otključavanja perfomansi.

Desmosedici

Ovaj bolid AMR21 je zanimljiv..baza mu je W11, ali ima i neke preinake..ispada da je ustvari kao neki hibrid između W11 i W12 sa nekim originalnim rješenjima i od Aston Martina..tako mu je zadnji kraj ustvari od W12..znači, motor, mjenjač, ovjes..sve je još kompaktnije upakirano nego kod W11..prednje krilo je malo prepravljeno, zatim usisnici sidepodsa i ona krilca okolo..to bi se moglo nazvati originalnim intervencijama momčadi Aston Martin.

Related Posts