McLaren sada u svojoj postavi ima višestrukog pobjednika utrka – Daniela Ricciarda, te pogonsku jedinicu s višestruko osvojenim naslovima prvaka – Mercedes. Kakva su očekivanja s ovako jakim kartama, otkrio je šef momčadi Andreas Seidl.
“Prije svega, veliko nam je postignuće bilo treća pozicija u poretku konstruktora prošle godine. Ulazeći u ovu godinu, očekujemo još jednu tešku bitku sa svim konkurentima s kojima smo se borili i prošle godine.”
“Jasno je da se želimo približiti bolidima ispred sebe, Mercedesu i Red Bullu, što smo donekle uspijevali prošle godine. Istodobno, želimo osigurati napredak u odnosu i na ostale konkurente. Mislim da postoji puno razloga za optimizam, ali moramo biti realni”, rekao je Seidl.
Seidl je također pozvao i na oprez. Prošla godina je za momčad bila dodatno otežana u tijesnoj utrci za treće mjesto u poretku konstruktora protiv Racing Pointa i Renaulta, pošto je tim bio zaokupljen obnovom infrastrukture u svojoj tvornici Wokingu, koja uključuje novi tunel za testiranje aerodinamike.
“Ne bismo smjeli zaboraviti bitku u kojoj smo bili prošle godine. Jako poštujemo konkurente s kojima smo se borili prošle godine, a to su bili cjeloviti timovi koji imaju uspostavljenu infrastrukturu, ažurniju i bolju u odnosu na ono što trenutno mi imamo”, dodao je Seidl.
Zak Brown složio se s izjavama Seidla rekavši:
“Pokušaj osvajanja prvaka bio bi nerealan s obzirom na putovanje na kojem smo trenutno. Najviše čemu se možemo nadati i čemu težimo jest smanjiti razliku prema Mercedesu, a za koji predviđamo da će opet biti najbrži 2021.”
Evo malo što kaže James Kay, tehnički direktor Mclarena: Sve razvojne tokene upotrebili smo na adaptaciju agregata, koji nije potpuno optimiziran prije svega zbog pravila oko homologacije. Da smo mogli, ovaj bi proces odradili na drugačiji način. Pogonska jedinica je fundamentalni dio arhitekture bolida, prije svega zbog mnoštva Mercedesovih komponenti, kao što su baterija koja je drugačije geometrije od one koju smo koristili prošle godine i koja je zahtijevala redizajn bolida.”
Razmišljanja Landa Norrisa o novoj sezoni:
“Ne moramo uvijek preko ramena gledati što drugi mogu učiniti. Radujemo se znajući da smo tim izvanredno nadarenih ljudi i možemo se vratiti u bitku protiv Mercedesa i Red Bulla.
Ferrari je Ferrari, izuzetno su konkurentni i pokazali su to u svojoj povijesti i prisutnosti u F1. Bit će utrka u kojima će biti brži, nadamo se da će biti više utrka gdje će biti sporiji ”, zaključuje Norris.
SeidL je novi Ron Dennis, a McLaren je konačno na putu gdje i spada !!!!
jedino se bojim da će prilagodba, šasija, težište, aero biti kompromitirani, zbog promjene motora, i da će 2021 biti lošija od 2020 za MCL. Nadam se da sam u krivu
Bolid izgleda odlično..što se tiče dizajna sve je u najnovijem i najboljem tehnološkom trendu..za razliku od Mercedesa i Aston Martina kod kojih su mjenjač i cijeli zadnji ovjes Mercedesov proizvod, Mclaren ima svoj karbonski mjenjač i svoj zadnji ovjes..nadam se da tu neće biti problema jer Mclaren ima znanje da to proizvede na vrhunskoj razini..također mislim da je baš to Williamsu bio glavni problem jer nisu koristili Mercedesov mjenjač, ni zadnji ovjes, ni Mercedesovu filozofiju aerodinamike..samostalno su radili mjenjač i ovjese, a miješali su Ferrarijev i Mercedesov aerodinamički koncept.
P.S. George ne brini se. Mclaren je preuzeo Mercedesov koncept aerodinamike i isto tako mali RAKE nagib podnice.
Nadajmo se…iako sumnjam da će biti konkurentni kao lani,morali su promijeniti cijeli koncept bolida zbog nove pogonske jedinice a to nosi brdo nepoznanica .
Ali zbog veličine i utjecaja McLarena na povijest F1 želim im sve najbolje.