McLaren predstavio svoju uzdanicu za 2021.: MCL35M

Na večerašnjem eventu u sjedištu ekipe u Wokingu McLaren je predstavio MCL35M, bolid koji će Daniel Ricciardo i Lando Norris voziti u novoj sezoni. Ovo će biti prvi McLaren pogonjen Mercedesovom pogonskom jedinicom od 2014. godine.

Od novog bolida momčad ima visoka očekivanja. Nakon odličnog trećeg mjesta u poretku konstruktora prošle sezone, ove godine žele pokušati nadmašiti taj rezultat. Dolazak Mercedesa i Daniela Ricciarda će definitivno pojačati ekipu te biti dodatni motiv za vraćanje na vrh poretka.

“Oduševljeni smo što naš tim za 2021. ima Landa i Daniela. Ove godine imamo nevjerojatno uzbudljivu postavu vozača, obojica su zastrašujući talenti na stazi i sjajne osobe izvan staze. Lando je prirodno brz i inteligentan, dok je Daniel višestruki pobjednik utrka s oštrim osjetilima i iznimnim talentom”, rekao je Zak Brown.

“Svi mi u McLarenu smo spremni i odlučni za još jednu sezonu intenzivno konkurentnih utrka Formule 1. Čitav tim naporno je radio tijekom kratke zime, zajedno s našim kolegama iz Mercedes-AMG-a, kako bi proizveo MCL35M i pružio odličan bolid našim vozačima. Ovo nije mali izazov i želim zahvaliti svakom članu našeg tima na ogromnom trudu koji se uložio. Lando i Daniel će dati sve od sebe da najbolje iskoriste taj trud”, rekao je šef momčadi, Andreas Seidl.

“Unatoč relativno stabilnim tehničkim propisima od 2020. godine, postoji nekoliko značajnih promjena pravila na polju aerodinamike. Svaka promjena ovih propisa predstavlja priliku, a tim u Wokingu nevjerojatno je naporno radio u teškim uvjetima kako bi te prilike maksimalno iskoristio. Jedan od ključnih elemenata dizajna MCL35M je integracija pogonske jedinice Mercedes-AMG-a. Unatoč našem ograničenom opsegu za ugradnju pogonske jedinice u već homologirani bolid, tim je sjajno obavio optimizaciju našeg dizajnerskog rada”, izjavio je tehnički direktor James Key.

7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
r.u.m.

Na prvi pogled bolid izgleda dosta slično lanjskom, Ono što mi pada na pamet za razliku od Ferrarija,Mclaren se drži svog puta počevši od narančaste boje koju su ubacili kada ono točno 2016 ili 2017 i pomalo idu prema naprijed,pa je došao James iz Toro Rosa pa su napravili promijene na bolidu od nosa pa nadalje i drže se te filozofije pa je došao ovaj novi šef,ostavili su narančastu boju i sada su dobili vrhunskog vozača i najbolji motor i pomalo se dižu lani su završili 3. Dok u Ferrariju stalno imaju neke radikalne promijene sada motor, pa ovo pa… Read more »

Desmosedici

Boje ne čine bolid bržim niti sporijim..barem je Ferrari tu dosljedan otkad postoji..crvena..nikad nijedan sponzor nije dominirao sa nekom drugom bojom..jedini ustupak je napravljen kada je došao moćan glavni sponzor Philip Moriss..tada je cijeli bolid dobio malo svjetliju nijansu crvene..Marlboro boju..i mat crvena Rosso opaco kao pokušaj da se ide u trendu sa novim vremenima.. a Mclaren je promijenio nekoliko vizuelnih indetiteta i boja..za mene je Mclarenova crveno bijela Marlboro livreja koja je trajala preko dvadeset godina..ono kao kutija cigareta Marlboro..bila najljepša i najprepoznatljivija a vrlo jednostavna livreja..znači nešto jednostavno, prepoznatljivo i lijepo..kao “kockice” na nogometnom dresu Vatrenih..kada je dobio… Read more »

Mike-ferrari

Ferrari tako radi zato sto moze
Mclaren ne moze nista sa motorom da radi
A zbog toga je autom.uskracen za aerodinamiku i radikalne zahvate
Nazalost danasnja F1 ima samo 2 tima koja mogu imati radikalan pristup uz eventualno Red Bull obzirom je na Hondi koja nema svoju momcad

Desmosedici

Lijep uradak Jamesa Keya i Petera Prodomuoa. Novi Mercedesov pogon ukomponiran sa Mclarenovim mjenjačem i zadnjim ovjesom..nisam nigdje primjetio, obično to bude na poklopcu motora, ni diskretnu oznaku da je to Mercedesov pogon..ne znam zašto?..Nema ništa novoga, revolucionarnoga za vidjet, ali je sve vrlo lijepo upakirano u trendu sa najnovijim tehničkim postignućima..veoma uzak nos, sada sličniji Mercedesovom, prednje krilo i dalje outwash izvedbe, iako djeluje manje agresivno od prošlogodišnjeg..bokovi tj. sidepodsi su iznimno kompaktni i uski sa visoko postavljenim usisnicima malenih otvora..Gornji usisnik ili zračna presa poviše glave vozača je vrlo sličan Mercedesovom, što sugerira da su i svi hladnjaci… Read more »

Desmosedici

Nedavo pri prvom dolasku u Woking, Ricci je izjavio: Oduvijek sam bio fan Formule 1 i od malena sam znao samo za dva tima, McLaren i Ferrari.

TORPEDO

E da je Ferrari imao filozofiju kakvu ima danas kad je dolazio Vettel,sad bi Ricciardo bio u Ferrariju već godinama.
Iako,sviđa mi se i ovo što vidim danas,dva mlada lava u lovu za brzinama.
Na kraju…a za koga će znati nego za dva najstarija i najcjenjenija tima u F1?

Desmosedici

..evo još malo:
Daniel Ricciardo priznao je na prezentaciji novog bolida da je bio zaljubljenik u ovaj tim još od malih nogu.
“Očigledno je da se odrastao uz Formulu 1. Pošto imam talijanske korijene ja sam navijao za Ferrari i veoma sam poštivao McLaren. Takođe, bio sam navijač Senne kao i Alana Prosta, sa kojim sa imao prilike da radim u poslednjih par godina u Renaultu, što je bilo zaista sjajano.” kazao je Ricciardo.

Related Posts