Nakon što je u četvrtak trenirajući na biciklu u Švicarskoj sudjelovao u prometnoj nesreći, Fernando Alonso podvrgnut je operativnom zahvatu zbog slomljene čeljusti. Informacije iz bolnice sugeriraju da je sve prošlo dobro, a momčad Alpine očekuje svog vozača u punom pogonu za predsezonska testiranja.
Fernando Alonso trenirao je u četvrtak vozeći bicikl u Švicarskoj, kad je došlo do sudara s automobilom. Španjolac je odmah prebačen u bolnicu, a njegova momčad Alpine obavijestila je javnost da se on osjeća dobro te da je pri svijesti. Detaljnim pregledima ustanovljen je prijelom gornje čeljusti, zbog čega je dvostruki prvak svijeta u Formuli 1 ipak završio na kirurgiji.
Po uspješnom završetku operacije priopćenjem se oglasila njegova momčad Alpine: “Fernando Alonso zadržan je na promatranju u bolnici u Švicarskoj. Liječnici su otkrili prijelom gornje čeljusti i uspješno izveli korektivni operativni zahvat. Medicinski tim zadovoljan je oporavkom, a Fernando će ostati na promatranju sljedećih 48 sati.”
“Nakon nekoliko dana mirovanja, bit će sposoban progresivno nastavljati s treningom. Očekujemo da će biti posve spreman kako bi sudjelovao u pripremama za sezonu.”
Švicarska je policija pak objavila izvješće o nesreći, koja se dogodila kod ulaza na parkiralište supermarketa u mjestu Viganello. Vozač automobila skretao je na parkiralište te tako presjekao put Alonsu i došlo je do udara u desnu stranu vozila. Na mjesto nesreće odmah je izašla policija grada Lugana te djelatnici Crvenog križa koji su Fernandu pružili prvu pomoć te ga prebacili u obližnju bolnicu.
Alonso penzija….imaš koju godinu,ne jurišaj na vjetrenjače
Ne znam,kod starijih ljudi sve sporije zarasta?
Šalim se malo,ali ima tu i istine…bilo kako bilo,želim mu brz oporavak 🙂
Kaciga glavu čuva,i on ju nosi ali šljem, nikada ne razumijem te blesave šljemove ok čuva ti mozak a šta sa bradom ne znam to mi nejasno ?
Evo da objavim još jednu “ekskluzivu”, kako mi se rugaju zločesti a podkapacitirani da to mogu shvatit:Dakle, od 2025. se uvode novi atmosferski hybridi koji će biti stvarno jeftiniji od ovih današnjim preskupih i nepotrebnih PU. O čemu se tu radi? To će biti atmosferski 3,5 litara V8 motori sa hybridnim sklopom, MGU-Kinetic i baterija..bez turba i bez MGU-H što će ih znatno pojeftiniti..velika kubikaža je potrebna zbog trenda dekarbonizacije, jer će se kao gorivo koristiti Vodik koji ima manju kaloričnu vrijednost od benzina..motor će se stoga vrtiti i preko 18 000 okretaja i ponovo će se čuti onaj prekrasni… Read more »
Daj boze .
Imam vijesti i iz Ferrarija o novom SF21. Glavni usisnik za motor..onaj poviše glave vozača je opet većih dimenzija, ovalnog oblika sa bočnim pregradama kao što je bio i prije SF90 i SF 1000..nešto klasično kao kod Mercedesa, Red Bulla i ostalih..dakle, napuštaju onaj maleni trokutasti usisnik. O čemu se tu radi? Ferrari je na modelima SF90 i SF1000 sve radijatore..znači svo hlađenje od ERS-a, intercoolera, vode, ulja, sve je stavio u bokove.napravio tzv. sendvić radijatore..ideja toga je bila sniziti težište bolida i minimalizirati poklopac motora da zrak što bolje i sa što manje smetnji struji na zadnje krilo..ali u… Read more »
P.S. HAAS VF20 je bio očita kopija SF90..dok je Alfa originalna..ona je imala drugačiji poklopac motora sa usisnikom i drugačiji raspored radijatora.