Carlos Sainz je bio jedna od glavnih uloga u vozačkim promjenama koje su se dogodile tijekom 2020. godine. Prešavši u Ferrari povukao je za sobom i prelazak Sebastiana Vettela u Aston Martin te Daniela Ricciarda u McLaren. No, od pomenutog trojca, samo će Sainzu momčad omogućiti dodatna testiranja prije početka naredne sezone.

Očekuje se kako će se predsezonska testiranja odraditi u tri dana početkom 2021. godine, za razliku od prošlogodišnjih, koja su trajala šest dana. S tim u vezi, vozači će imati manje vremena za privikavanje na svoje nove momčadi. Prema pravilima, momčadima je dozvoljeno raditi testove u bolidima koji su korišteni u posljednje tri godine prije 2020. godine, što u Ferrariju razmatraju za Sainza.

“Jasno je da moramo nešto organizirati za Carlosa, kako bismo ubrzali njegovu integraciju u momčad, s inženjerima i bolidom, a sve u skladu sa dosadašnjim načinom rada i procedurama,” pojasnio je šef momčadi Mattia Binotto. “Simulator će u svemu tome odigrati važnu ulogu, no trenutno pokušavamo nešto organizirati za kraj siječnja, složiti stari bolid, tek toliko da se navikne na momčad.”

Prema riječima šefa McLarena Andreasa Seidla, nešto slično nije u planu za novog vozača momčadi, Daniela Ricciarda.

“Pravila su vrlo jasna što se sve smije, a mi trenutno nemamo mogućnosti koristiti stari bolid,” rekao je Seidl, čija će momčad od iduće sezone koristiti Mercedesove pogonske jedinice.

Bez obzira na to što će Ricciardo imati priliku isprobati McLaren samo na predsezonskim testiranjima, u momčadi se trude što bolje i brže uključiti ga u sve aktivnosti.

Ista situacija je i s bivšim Ferrarijevim vozačem, sada dijelom momčadi Aston Martin (nekadašnji Racing Point), Sebastianom Vettelom. Prema riječima šefa momčadi Otmara Szafnauera, momčad također ne može koristiti stari bolid kako bi pomogla Vettelu da se uklopi u momčad, no Vettelu će na raspolaganju biti što više vremena u simulatoru kako bi se što bolje pripremio za svoju prvu utrku za novu momčad.

2
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
2 Autori komentara
avataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Evo malo vijesti iz Maranella: Ferrari: Motor ne mijenja arhitekturu hybridnog dijela Napisao: Franco Nugnes 11. siječnja 2021., 11:35 Otkrijmo kako inženjeri na čelu s Enricom Gualtierijem pokušavaju oporaviti jaz u snazi ​​u odnosu na prošlogodišnji 065/2 koji je kastriran regulatornim pojašnjenjima FIA-e. Motor bez revolucionarnih rješenja bit će postavljen na SF21, ali s izmjenama koje utječu na svaki aspekt motora, i endotermni i električni. I skok u snazi će biti značajan. Ferrari ne mijenja arhitekturu hibridnog dijela pogonske jedinice. Turbina i kompresor također će ostati bliski motoru 2021. godine, dok se ispituje verzija za 2022. s jednim dijelom s… Read more »

avatar
Član
catalunya1996

A očigledno su spremni bili i poradit na međuljudskim odnosima. Nadam se da će nova postava biti kompatibilna i produktivna