Privatno testiranje s ciljem prilagodbe Carlosa Sainza na momčad iz Maranella bilo je već ranije najavljeno, no Ferrari je odlučio koristiti stazu u Fioranu tijekom čitavog radnog tjedna te dati ponešto vremena u bolidu iz 2018. godine čak sedmorici vozača.

Carlos Sainz novo je lice u Ferrariju, a budući da su ove godine predsezonska testiranja u Formuli 1 svedena na samo tri dana, talijanska momčad odlučila je organizirati privatni test kako bi se Španjolac što brže uhodao sa svojom novom ekipom. Testiranje će se održati sljedećeg tjedna na stazi u Fioranu, no daleko od toga da će Sainz biti usamljen.

Akcija kreće već u ponedjeljak 25. siječnja, kad će na stazu mlade Ferrarijeve nade iz vozačke akademije – Giuliano Alesi, Marcus Armstrong i Robert Schwartzman. Za prvu dvojicu ovo će biti debi u bolidu Formule 1, a Giulianu će vjerojatno poneki savjet dati otac Jean Alesi, koji je baš u Fioranu prije tri desetljeća testirao Ferrarijev F1-90.

Charles Leclerc bi trebao u bolid u utorak i u srijedu, a treći dan testiranja ujedno će pružiti i prvu priliku za vožnju crvenog bolida njegovom novom momčadskom kolegi, Carlosu Sainzu. Bivši vozač Toro Rossa, Renaulta i McLarena vozit će tijekom srijede i četvrtka.

Završni dani testiranja rezervirani su pak za prošlogodišnje pretendente na naslov u Formuli 2, prvaka te kategorije i novog vozača Haasove momčadi Micka Schumachera, te Calluma Ilotta koji će u 2021. godini imati ulogu Ferrarijevog testnog vozača.

U skladu s pravilima o privatnim testovima timova Formule 1, Ferrari će svojim vozačima u Fioranu osigurati bolid stariji od dvije godine, SF71H iz 2018.

4
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
3 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Malo sam gledao tehničke novosti koje će doći sa novim bolidima 2022.g. Mislim da je svima poznato je da će ti bolidi voziti na novim 18 inčnim niskoprofilnim gumama. Time se otvorio prostor za razvoj novih kočionih sustava i dimenzija pojedinih elemenata. Tako će karbonski diskovi sadašnjeg promjera 278 mm povećati promjer na 330 mm a debljina će ostati ista, 32 mm. To dalje iziskuje konstrukciju većih i drugačijih kočionih kliješta i klipova. Kako sam razumio, usisni kanali i vanjsko kućište, oplata diskova i sve ostalo vezano za hlađenje kočnica će biti propisano, unificirano tj. za svakoga jednako. Naime, događalo… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

O ovome sam pisao prije nekoliko dana, a evo sada još malo da imate po čemu udarati minuse: Marko je otkrio da je Vettelu sugerirao da ne žuri s potpisivanjem novoga ugovora kako bi bio slobodan za najbolju moguću ponudu. “Nisam htio da žuri s odlukom nego da čeka jer je bilo jasno da će se na tržištu vozača događati značajne stvari 2022. Primjerice, siguran sam da će biti slobodno mjesto u Mercedesu. Ali ne samo tamo. Općenito, savjetovao sam mu da si uzme vremena. Kao njegov prijatelj i čovjek iz Red Bulla nisam htio da četverostruki svjetski prvak kaže… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

P.S. Ovo posvećivam pametnjakovićima koji su se izrugivali kako Seba više nitko neće.

avatar
Član
Desmosedici

Jadan bolid, što će ga “izjašit”..neće mu “puhat ispod sedla”..Hahahaha!