Stefano Domenicali preuzeo je početkom godine funkciju izvršnog direktora Formule 1 od Chasea Careyja i već radi punom parom. Nažalost, jedan od prvih zadataka mu je realizacija još jedne sezone koja neće proći bez posljedica pandemije koronavirusa pa je Domenicali sa svojim suradnicima već tijekom siječnja morao potvrditi prve izmjene u planiranom kalendaru utrka.

No, osim te težnje da se nadolazeća sezona odradi što uspješnije i sa što manje odgoda, bivši šef Ferrarijeve F1 momčadi mora voditi računa i o nešto daljoj budućnosti Svjetskog prvenstva. Ono što bi svakako bilo u interesu svih zainteresiranih strana je ulazak nekih novih konstruktora u natjecanje, a interes navodno postoji, kaže Domenicali.

“Ono što mogu reći je da smo u razgovorima s nekim proizvođačima. U ovom trenutku, njihova je želja da se to ne objavljuje javno, ali dobra je vijest da postoje druge kompanije, vrlo važne kompanije, koje su odlučne istražiti koju bi vrijednost mogle postići koristeći platformu Formule 1.”

“Ne samo u pogledu tehnologije, već i vrijednost koju Formula 1 može donijeti jednom proizvođaču automobila”, kaže CEO Formule 1.

Jasno, nove konstruktore, ako ih uopće bude, ne treba očekivati u Svjetskom prvenstvu u narednih nekoliko godina, svakako ne prije uvođenja novih i jeftinijih motora. Kad su pogonske jedinice u pitanju, novi pravilnici trebali bi se primjenjivati od 2025. godine, ali možda i ranije, priželjkuje Domenicali.

“Nije moguće da pogonska jedinica u Formuli 1 košta onoliko koliko košta danas. Mislim da mora postojati granica, a jedan od naših planova je uključiti timove i konstruktore te pokušati osmisliti nove motore čak i prije tog roka koji se očekuje prema pravilima.”

Još jedna zanimljiva tema su formati trkaćih vikenda. Dosta se prošlih godina razgovaralo o tome, o opciji uvođenja nekih novih formata kako bi vikendi bili uzbudljiviji za praćenje. Novi CEO ne isključuje isprobavanje nekih novih formata u budućnosti.

“Razmišljamo o tome kako format utrkivanja održati živim na drukčiji način. Razgovaramo s momčadima jer naravno, važno nam je čuti njihovo mišljenje, ali i mišljenje drugih sudionika te ljudi poput predstavnika medija koji imaju golemo iskustvo.”

“Imat ćemo sastanke posvećene tome kako bismo pripremili pravi prijedlog. Moramo biti sigurni da ne propuštamo nijednu priliku i moramo brinuti o tome da se ne referiramo samo na sebe u onome što predlažemo, to bi bila velika pogreška”, istaknuo je Domenicali.

2
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
2 Autori komentara
avataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Kao što sam vam već rekao..Domenicali nije slučajno došao iz VW grupe u F1..priprema teren.

avatar
Član
TORPEDO

Vratite se na atmosferske motore,ukinite te bespotrebne hibridne elektro gluposti pa da vidiš jeftinih motora…a tek koji zvuk stvaraju,čista nirvana!