Binotto: Ne mislim da ćemo požaliti što nismo doveli Hamiltona

Nekoliko se puta do sada aktualizirala priča o eventualnom prelasku Lewisa Hamiltona u Ferrari, međutim nikada se nije realizirala. Barem ne još. Smatralo se da bi talijanska momčad mogla krenuti u ofenzivu pa pokušati dovesti Hamiltona po završetku 2020. godine i isteku Britančevog ugovora s Mercedesom, no nije se dogodilo.

Umjesto toga, Ferrari je vrlo rano prošle godine odlučio zamijeniti Sebastiana Vettela španjolskim vozačem Carlosom Sainzom te će on uz Charlesa Leclerca činiti postavu momčadi iz Maranella tijekom 2021. i 2022.

U razgovoru za Sky Sports, Mattia Binotto susreo se s pitanjem žali li što Ferrari nije posegnuo za najtrofejnijim F1 vozačem svih vremena.

“Ne mislim da ćemo požaliti jer smo donijeli neke odluke smatrajući da su to ispravne odluke i danas imamo fantastičnog vozača kakav je Charles, u kojega smo mi kao Ferrari mnogo investirali. Mislim da on posjeduje veliki talent. Ako ima pravi bolid, prilično sam siguran da može izazvati Lewisa Hamiltona.”

“To je bio naš izbor, a mislim da smo s Carlosom vrlo jaki. Zato ne vjerujem da ćemo požaliti”, rekao je šef Ferrarijeve momčadi.

Hamilton je prošle sezone osvojio svoj sedmi naslov prvaka, a bude li se sve odvijalo u skladu s očekivanjima, trebao bi potpisati i novi ugovor s Mercedesom. Sve ostale momčadi popunile su svoje vozačke postave za ’21, čeka se još samo potvrda statusa aktualnog prvaka svijeta.

Što se pak tiče Vettela, koji je u Ferrariju odradio šest sezona i ostvario 14 pobjeda, ali bez ostvarenja onog konačnog cilja – osvajanja naslova prvaka, Binotto smatra da je jednostavno došao pravi trenutak za rastanak.

“Mislim da je Sebastian odlična osoba, odličan vozač, a imali smo i neke odlične zajedničke trenutke, no smatram da je došlo vrijeme za drukčiju odluku i zaokret. Imat ćemo vrlo mladu vozačku postavu u budućnosti, najmlađu u Ferrariju od 1968. godine, ali njih dvojica, Charles i Carlos, su vrlo jaki, vrlo talentirani, a usprkos mladosti sada već i dosta iskusni u F1. Zato sam vrlo sretan odabirom vozača”, kaže Binotto.

Spomenute 1968. Chris Amon i Jacky Ickx doveli su Ferrari do četvrtog mjesta u poretku konstruktora. Iako Ferrari uvijek mora težiti vrhu, s obzirom na prošlosezonske rezultate, u 2021. bi se i ponavljanje tog četvrtog mjesta moglo smatrati značajnim korakom u pravom smjeru.

Total
5
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
12 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
Desmosedici
16.01.2021. 18:06

Ovaj moj komentar ne odnosi se na Lewisa osobno..pratim odavno F1 i mnoge sportove..svjedok sam kad su mnogi sportski klubovi pa i F1 momčadi dovodili ostarjele zvijezde..mnogo puta je to bio promašaj a ne pogodak..za Lewisa prelazak u Ferrari ili neku drugu jaku momčad prije barem dvije godine je imao smisla, ne nužno rezultatski, jer sumnjam da bi igdje postigao ovo što je postigao sa Mercedesom, već ako je imao želje za novim izazovima i dokazivanjima..naravno, bio bi za to i masno plaćen, tako da financijski nebi možda ništa izgubio bez obzira na rezultat..mislim da je sada već u tim… Read more »

avatar
robif
18.01.2021. 13:39
Reply to  Desmosedici

I Bog vozi Mercedes

avatar
robif
15.01.2021. 22:30

Binotto,od koga nabavljaš tripove?daj si sredi Motherboard u glavi

avatar
svakako
14.01.2021. 18:26

Šta im ima bit žao, nisu sa Alonsom u 5 godina ni sa Vettelom u 6 godina osvojili naslov, pa nebi ni sa Hamiltonom.

avatar
mika.KA
14.01.2021. 20:32
Reply to  svakako

Ma nemoj..

avatar
Desmosedici
13.01.2021. 21:42

Kakav korak u pravom samjeru? Da se razumijemo, četvrto mjesto u poretku konstruktora za Ferrari je neuspjeh..nije Ferrari neka anonimna, rookie ili siromašna momčad, pa da tako gradi uspjeh, korak po korak u pravom smjeru.. u ovakvoj situaciji treće mjesto je minimum koji se može prihvatiti, ali sve ispod trećeg mjesta je neuspjeh i tu nema nikakvog opravdanja.

avatar
TORPEDO
13.01.2021. 22:37
Reply to  Desmosedici

Borba za drugo mjesto ove godine,ništa manje…
Ono što je Ferrari najviše kočilo lani bio je motor a i preveliki otpor zraka šasije.
Motor je napravljen novi,navodno ima 30KS više od lanjskog,i što je najvažnije ogroman razvojni potencijal,a na šasiji zbog zamrzavanja razvoja ispravlja se sve što je lani bilo pogrešno.
Naravno,nisu ni ostale ekipe spavale…pa živi bili pa vidjeli?

avatar
TORPEDO
13.01.2021. 22:40
Reply to  TORPEDO

Ovo o čemu pričam najbolje je objašnjeno na portalu “MaxF1” ,prilažem link

https://maxf1.net/ferrari-sa-sf21-cilja-na-30-ks-vise-i-ucinkovitiju-aerodinamiku-straznjega-kraja/

avatar
Desmosedici
13.01.2021. 23:38
Reply to  TORPEDO

Da..sendvič radijatori su stvarali veliki otpor zraka, na tome se dosta radi..navodno i “super brza” glava motora se montira već ove sezone..Alfa radi uski nos..za Ferrari ne znam što su o tome odlučili?..za nova pravila i nove bolide izgleda opet odgoda..tek za sezonu 2023.?

avatar
mika.KA
14.01.2021. 05:33
Reply to  Desmosedici

Mislis da je odgoda novih pravila?
Mislim logicno s obzirom na situaciju.
Cek, ove godine das sustav zabranjen?

avatar
Desmosedici
14.01.2021. 16:07
Reply to  mika.KA

Kako sam razumio DAS bi trebao biti zabranjen već ove sezone..pročitao sam da se nova pravila odgađaju za 2023..vidjećemo još što će biti sa tim.

avatar
TORPEDO
14.01.2021. 19:10
Reply to  Desmosedici
Related Posts
12
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x