Charles Leclerc je u kvalifikacijama za VN Sakhira izveo još jedno ‘čudo’ i doveo svoj Ferrari do četvrte startne pozicije, odmah iza dva nedodirljiva Mercedesa i Red Bulla Maxa Verstappena koji ih je u stopu pratio.

Ipak, Leclerc smatra kako je Ferrari već nekoliko puta ove godine u kvalifikacijama pokazao neočekivanu brzinu koju nisu mogli prenijeti u utrku, a upravo to, nažalost, očekuje i sutra.

”Ne bih rekao kako sam odvozio savršen krug, ali sam siguran da je bio blizu toga. Iskreno, sve što sam htio u tom krugu postići sam postigao pa je s te strane ok. Imao sam mali trenutak u četvrtom zavoju te sam pomislio da gume neće izdržati do kraja kruga, ali na kraju je sve završilo dobro.”

”Nekoliko puta ove godine smo u kvalifikacijama završili iznad naših očekivanja, a onda smo u nedelju imali puno lošiji tempo nego u subotu – nažalost, mislim da nas to čeka u utrci i ovog puta. Moramo naučiti nešto iz toga kako nam se to u budućnosti ne bi ponavljalo, a što se tiče utrke koja nam slijedi nemam nekih prevelikih očekivanja,” rekao je.

Naravno, novinare je zanimalo zašto je Leclerc tako rano odustao od Q3, nakon samo jednog brzog kruga tijekom posljednje kvalifikacijske sesije, a Leclerc je rekao:

”Nisam imao više guma, to je jedini razlog. Odlučio sam izaći na stazu ranije s tim jedinim setom guma kako bi izbjegao kaos i gužvu na samom kraju kvalifikacija – moram reći da sam stvarno zadovoljan tom odlukom. Iskreno, ne mislim da sam mogao odraditi brži krug od ovoga,” zaključio je Leclerc.

2
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
west 44

Normalno da nećete,takav set up dovodi do velike potrošnje guma i tu bi mogao nastati problem!

avatar
Član
west 44

Evo sad sam pročitao da su odustali pred kvalifikacije od niskog downforcea i prešli na veći potisak i to na Vettelovu inicijativu sa kojom se Leclerc prvo nije složio da bi potom i on sam prešao na veći downforcea .Mala prednost najveće brzine sa malim potiskom je pojedena u zavojima a gume su prijetile da se razgrade.Samo je Red Bull imao manju brzinu na ravnom od Ferrarija u kvalifikacijama!