Od trenutka kad je dogovoren povratak Fernanda Alonsa u Formulu 1 i Renault, francuska momčad na sve načine pokušava osigurati što više vremena u bolidu za svog bivšeg i budućeg vozača.

Tako je Španjolac već odradio filming day u Barceloni s aktualnim bolidom, no to je vožnja ograničena na 100 kilometara. Testirao je Alonso u Bahreinu s bolidom iz 2018., no Renault se pokušao izboriti i za pravo nastupa 39-godišnjeg dvostrukog prvaka svijeta na testiranju za mlade vozače, koje se održava u Abu Dhabiju nakon posljednje utrke sezone. I u tome je uspio, kako prenosi portal Autosport.com.

U pravilima tog testiranja stoji kako to jednodnevno testiranje timovima nije obavezno, a svrha mu je prilika mladim vozačima za vožnju F1 bolida ove generacije. Da bi ispunjavao uvjete za nastup, vozač mora posjedovati međunarodnu A licencu, a dodatni je uvjet da do tog testiranja nije nastupio na više od dvije Grand Prix utrke Svjetskog prvenstva Formule 1. Međutim, postoji i dodatak: “Osim ako FIA ne dopusti iznimku.” Renault je ovom slučaju igrao na kartu Alonsovog izbivanja iz Formule 1 u prethodne dvije godine i ljudi iz krovne organizacije spremni su mu dopustiti sudjelovanje na testiranju.

Jasno, to ljuti druge timove jer smatraju da Renault i Alonso tako dobivaju veliku prednost. Sainz, Ricciardo i Vettel, na primjer, prelaze u druge momčadi i imat će krajnje ograničene mogućnosti testiranja s novim timovima prije prve utrke nove sezone, dok će Alonsu ovo vrijeme u bolidu itekako dobro doći.

Baš su Ferrari, McLaren i Racing Point bili najglasniji u protivljenju Alonsovom sudjelovanju na testu ističući kako je takva odluka veliki vjetar u leđa za Renault i Alonsa te da se zna čemu služi test mladih vozača, a da vozaču koji je dvaput bio prvak svijeta tamo nije mjesto.

Inače, spominjalo se čak da bi to testiranje ove sezone trebalo biti otkazano zbog smanjivanja troškova, no neki su timovi inzistirali da se mladim vozačima omogući potrebno vrijeme u bolidu. McLaren i Racing Point najavili su još prije par mjeseci da neće sudjelovati jer u svojim redovima nemaju mladih vozača kojima bi dali bolid u ruke.

8
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
5 Komentara na temu
3 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
7 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
loni

Nisu trebali to dozvoliti, a dozvolili su i Buemiu da testira za RedBull , Kubici također. Russell vozi službenu utrku za Merc, nije li on Williamsov vozač? Racing Pount nastupa sa ilegalnim djelovima na bolidu?
Što reči…. najbrži cirkus na svijetu.

avatar
Član
dadoMKCG

pionir sa greijatrije

avatar
Član
robif

Alonso,ma šta ti to treba?Ti si svoje odradio….

avatar
Član
Desmosedici

Stvarno su maFIA..teatar apsurda, propisi kao iz Alana Forda..ovo je nebitno, ali tako se radi i oko svega bitnoga..bilo je toga i prije, ali ne ovako..u ovo novije vrijeme to toliko izgleda prozirno i ne preže od ničega..ipak, drago mi je zbog Nanda da se što bolje pripremi za sezonu..ali trebali su to na neki način omogućiti i svima ostalima koji mijenjaju momčadi, kao npr. Sainzu, Ricciardu i Vettelu, pa se ne bi oko toga dizala prašina..imali bi nekakav alibi da se propisi krše radi nekog općeg interesa da se vozači što bolje priviknu na nove momčadi i nove bolide.

avatar
Član
TORPEDO

Slažem se…ako su pustili njega trebali su i ostale…ovako vidimo jasno tko je jednak a tko jednakiji.

avatar
Član

mislim da njima i ugovori brane da ne smiju neko vrijeme voziti za drugu momčad,ali da slažem se da se svima dopusti.
Baš mi čudno za Mklaren da neče nastupiti a tako je malo prilika sa ovim pravilima …

avatar
Član
Desmosedici

Znam za ugovore..ali i ugovori i propisi su samo slova na papiru..bitna je samo dobra volja i to se sve može riješiti.

avatar
Član
senna2209

Mladi vozač, btw dvostruki prvak svijeta! Što bi rekli u Bosni ” niđe veze”! Pravila u F1, kako za koga!