Alonso: Mnogi bi u Mercedesu osvojili GP ili prvenstvo, ali Lewis je korak ispred

Lewis Hamilton ove je godine postao statistički najuspješniji vozač u povijesti Formule 1. Po broju naslova poravnao se s Michaelom Schumacherom na sedam, ali Nijemca je već ranije nadmašio po broju Grand Prix pobjeda. Za neke je samim time Lewis najbolji vozač ikad, dok drugi to osporavaju ističući da svoje uspjehe duguje super dominantnom bolidu Mercedesa i činjenici da nema dovoljno kvalitetnog momčadskog kolegu.

U razgovoru za Marcu, svoje mišljenje o toj temi dao je i dvostruki svjetski prvak Fernando Alonso. Španjolac se trenutno priprema za svoj povratak u F1 s momčadi Alpine i priželjkuje da će u skoroj budućnosti imati priliku upustiti se u borbu protiv Hamiltona.

“U redu, on ima dominantan bolid, ali bolji je od svog momčadskog kolege. Uvijek mora biti na visini zadatka, ne može si dopustiti slab vikend, a na vrhuncu je svojih nastupa. Mislim da mnogi mogu osvojiti Grand Prix s tim bolidom, a mogu i osvojiti prvenstvo u tom bolidu, no to ne znači ništa loše o Lewisu jer kao što sam rekao, on je korak ispred.”

“Koliko je bitan bolid? Kako je to biti na pravome mjestu u pravo vrijeme? To je vrlo važno. To je Formula 1 i uvijek je bilo tako, ali kad se nađete na tom mjestu u tom trenutku, morate biti pravi, a Lewis to čini bolje nego itko. Nadam se da ćemo se uskoro boriti protiv Lewisa. Ne sljedeće godine, ali uskoro”, poručio je Alonso.

Fernando se u Formulu 1 vraća nakon dvogodišnje stanke, no ne brine za svoju brzinu i formu. Kaže da se osjeća bolje nego ikad, a vjeruje da Renault, odnosno sljedeće godine Alpine, može i bolje od postignutoga u 2020.

“Ni zbog čega nisam zabrinut u pogledu povratka. Mislim da sam zreliji nego ikad. Fizički testovi pokazuju da sam spreman kao što sam bio 2010. Analizirao sam način vožnje da bih ispravio neke nedostatke, brzina je ostala netaknuta, a iskustvo iz Le Mansa ili Indyja dalo mi je korisne podatke.”

“Čega se plašim? Možda kalendara s 23 utrke. To se čini naporno i znači da ćemo imati oko 20 slobodnih dana u godini.”

“Renault je ostvario tri postolja u 2020. Volio bih to popraviti, napraviti sljedeće godine nešto više. Mislim da imamo talent, tvornicu, ambiciju. Moramo ostati nogama čvrsto na zemlji jer se natječemo protiv vrlo velikih proizvođača i vrlo velikih organizacija, tako da moramo dati najbolje od sebe”, istaknuo je svjetski prvak s Renaultom 2005. i 2006.

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Sve je rekao kao što pričamo i mi neki na ovom forumu..što se tiče Fernanda, sve je OK, ali me ipak brinu njegove godine..kako će zbog toga sve to odraditi na visokoj razini..nadam se da ipak hoće. Sretno Nando!

Desmosedici

P.S. ova slika Alonsa u Renaultu s brojem 14 me nekako asocira na Fernanda u bolidu Ferrari F14T..samo fali crvena boja..svi su napadali dizajn toga nosa..rugali se, zvali ga mravojed i sl..a meni se sviđao..i sliči dosta ovom renaultovom nosu..Ferrarijev je bio malo “ekstremniji”, imao je veću grbu, a i donji dio gdje se hvata krilo je drugačiji.

TORPEDO

To stalno ponavljam,biologija će načiniti svoje…
Schumacher prije sa Ferrarijem,i poslije sa Mercedesom…neprepoznatljivo!
Ali dok je bio u punoj snazi i mladim godinama,po mome mišljenju bio je najbolji vozač bio je top!

Desmosedici

Dobro..Mercedes za vrijeme Schumachera je bio u razvojnim povojima..nije to bio konkurentan bolid za neke velike rezultate..imao je povremene bljeskove zbog najboljeg pogona ali je imao razne probleme..trošio je gume..itd..Nico Rosberg je grizao i dokazivao se, a Schumi je to odrađivao više kao razvojni i test vozač, jer je bio svjestan situacije.

mars32

Slažem se da biologija radi svoje i vrijeme reakcije pada, u određenoj situaciji se ne vidi kako najbolje reagirati jer mozak jednostavno “otupi” na neke svari, ali s količinom iskustva koju ima Alonso, i to ne samo u F1, vjerujem da mu to iskustvo može biti pogonsko gorivo i da dosta ovisi od toga kakav će bolid imati. Što se tiče fizičke spreme to ne bi trebao biti problem. Vjerujem da s kvalitetno pripremljenim treningom može biti na zadovoljavajućoj razini fizičkih mogućnosti. Nekad je sredina 30-ih bila granica za sportsku mirovinu, a danas vidimo da sportski “penzioneri” na pragu 40-ih… Read more »

Desmosedici

Dobro..za starije sportaše je to sve individualna..osobna stvar..netko može ostati aktivan i uspješan i u poznim godinama, a netko ne.

Related Posts