Vozač Red Bulla Max Verstappen ne slaže se sa stavovima kako su pravila za 2022. namijenjena da se zaustavi Mercedesova dominacija. Dodao je i kako im je namjera bila učiniti utrkivanje zanimljivijim.
Za 2022. doneseni su novi tehnički propisi kojima se želi smanjiti razina downforcea kako bi stvorili uzbudljivije utrkivanje. Osim novih tehničkih propisa tu je i uvođenje ograničenja proračuna za ekipe i mnogo ravnomjernije raspodjele novca po ekipama kako bi razlike u brzini između ekipa bile što manje.
Mercedesov šef Toto Wolff je rekao kako su ove promjene pokušaj zaustavljanja Mercedesa u turbo-hibridnoj eri, no kako u tome vidi motivaciju za svoju ekipu da budu još bolji. Verstappen se ne slaže s tim stavom i smatra kako je cilj samo poboljšati utrkivanje.
“Ne, mislim da su ova pravila rezultat razgovora novih vlasnika, momčadi i vozača. Vlasnici su čuli kako je teško pretjecati i da želimo bliskije utrkivanje.”
“Mogli ste vidjeti, na primjer, u Imoli. Valtteri je vozio bolid tri do četiri desetinke sporiji od mene zbog oštećenja, ali ipak ga nisam uspio prestići iako sam bio daleko brži, što se moglo vidjeti nakon što sam uspio proći ispred. Moramo naći rješenje za to,” rekao je Max.
Kao suprotnost Max je naveo MotoGP prvenstvo ove sezone te kako je ono bilo neizvjesno do samog kraja. Nada se kako će nova pravila od 2022. imati isti učinak i na F1.
“Treba nam neizvjesnije utrkivanje u F1. Vozači trebaju moći lakše pratiti bolide ispred te ne smiju kvalifikacije biti jedan od odlučujućih faktora na rezultat utrke. pogledajte MotoGP. Iako se kvalificirate na deseto mjesto, i dalje možete pobijediti utrku. To se jako rijetko događa u F1 jer je teško pratiti bolide ispred na većini staza.”
“Mislim da su zato donesena nova pravila od 2022. nadalje. A to hoće li ta nova pravila usporiti Mercedes ili ne, ne možemo znati ovog trenutka,” zaključio je Verstappen.
Ma ta prica koju danas svi ponavljaju kao papagaji meni uopste nije nesto interesantno. Pa nije sve u preticanju. I treba da je nezgodno obici nekoga na stazi. Neka vodeca 3-4 tima naprave jednako brz bolid I da timski bolidi moraju biti identicni. Onda imate 6 ili osam potencijalnih pobednika.. verujem da ama bas niko ne bi trazio jos preticanja u takvoj sezoni.
Max priča kao da sam ga ja “učio”..Moto GP je stvarno bio jako zanimljiv ove sezone..prvo, Mark Marquez je otpao zbog ozljede, pa je to otvorilo put za mnoge druge vozače da se bore za pobjede i postolja..ostali vozači i momčadi su bili tako izjednačeni kao nikada do sada..motocikli različitih filozofija razvoja, različitog dizajna, različitih karakteristika motora, različite ciklistike, a opet tako blizu po rezultatima..isto važi i za vozače.
..tako je Joan Mir vozač Suzukia postao Svjetski prvak, vozač Yamahe Franco Morbideli je drugi, konstruktorski naslov je osvojio Ducati, a zadnju utrku u Portimau je pobijedio Miguel Oliviera na KTM-u..jedino je Honda strašno podbacila..spomenuo sam ozljedu Marka Marqueza, ali Honda nije pobijedila nijednu utrku ove sezone..samo Honda i Aprilija nisu pobjeđivali ove sezone..Honda ima sličnu priču kao i Mercedeso..nakon dugo godina izbivanja Honda se vratila 1982. u Svjetsko prvenstvo sa tvorničkom momčadi, zapravo je formirala tvornički odjel HRC..otada je osvojila 21 vozački naslov i 297 GP pobjeda..znači uglavnom je bila najača momčad i često je dominirala, da bi ove… Read more »
A neces napomenut eru rossia u GP!
Onda je bilo zanimljivo!?
Eeee, Rossi je posebna priča..Da Lewis napravi to što je napravio Rossi i da opet bude najbolji, tada bih “skinuo kapu” i naklonio mu se do poda..ono kao što je radio Niki Lauda..Naime, o čemu pričam? Rossi je najprije kao tinejdžer sa Aprilijom osvojio naslov prvaka u klasi 125, pa zatim u klasi 250. Zatim 2000.g.prelazi u “kraljevsku klasu” u moćnu Hondinu tvorničku momčad HRC. Te prve sezone u elitnoj klasi je bio drugi iza Kenny Robertsa juniora na Suzukiju..slijedeće sezone počinje Rossijeva dominacija sa Hondom. Osvaja tri naslova zaredom. I tada na vrhunsku moći njega i Honde traži nove… Read more »
Istina…Yamaha i Suzuki imaju redne četverocilindrične motore,Honda,KTM i Aprilia motore V konfiguracije…a Ducati V konfiguracija ali 90 ° jedina takva na gridu.
Ove godine je mislim bila jedna od najzanimljivih,ako ne i najzanimljivija sezona ikad u MotoGP eri.
Što se tiče povijesti,mislim da su 80-te bile najzanimljivije po broju i različitosti prvaka,tako i tvornica koje su osvajale prvenstva.
Na kraju…KTM je ekipa koja često u tajnosti trenira na grobničkom polju,zato palac gore za ogromni napredak ove godine.
Sad kad ovo rečem ovi će me popljuvati..veliku zaslugu za ovako dobar KTM ima razvojni i test vozač Dany Pedrosa, koji je bio dugogodišnji vozač Honde HRC..sa sobom je donio ogromno znanje koje je stekao vozeći za Hondu.
Uspoređuje utrke na dva kotača sa utrkama na četiri kotača.
Slažem se – dvije različite stvari. Npr u moto GP voze ozlijeđeni (ruka, noga, leđa…) dok u F1, ako se malo poreže pri brijanju, ima zabranu nastupanja.
jedan od uvjeta da bude zanimljivije, su staze..mnoge od njih bi trebalo proširiti, produiti… s današnjim bolidima, koji su veći, širji, teži, jednostavno nema mjesta za pretjecanje, npr maarska, ako nemaš tri sec brži bolid na pravcu,u banani si…. australija, madžarska, španjolska su npr takve staze gdje ih treba rekonstruirati…
Gotovo sam siguran da ćemo te famozne 2022 gledat isti film samo možda s malo većom dramaturgijom a poznatim krajem!!!
nek se ugledaju na moto gp 9 različitih pobjednika prvak s jednom pobjedom dueli trojica vozaca unutar sekunde, to treba f1 ,postala je dosadna naravno da to neki ovdje ne razumiju nek lupaju minuse ali ovakve dominacije ne pamtim a pratim od 1991 f1 zvuk uzasan,bolidi teski, lako ih voziti, tko svoji pole pobjednik ni na retro stazama nismo imali dobre utrke jer su bolidi teški za pribliziti se drugome,,,ako ovako nastave mercedes ce haracit do 2050..
gledam f1 duze od tebe ito dosta i nikada f1 nije bila unutar jedne sekunde 3 tima da se bore u svakoj trci to se nekada mozda desi kad je neka spora staza itd uvjek je u f1 bila dominacija jednog tima vrati memoriju unazad i vidjeces da je tako jedina razlika je u duzini trajanja te dominacije.I uvjek ce tako biti ovo je f1 a ne motori ovo je savrsenstvo inzinjeriga i auto industrije kakve motore mozes stavit u recenicu sa f1 to je druze neuporedivo po svim parametrima
Mody bili ovde pisao o dominaciji i stalno se zalio na f1 da tvoj tim sada dominira…NE BI SIGURNO
Klepesina vidiš da lupa bez veze, pazi samo ovo-“…bolidi teški,lako ih voziti,…”- šta reći,bolje ne čitat!!!
klepetalo moj tim nije doba od 2008 a buio bi prvi kad bi haracili 5 godina rekao bi ih dosadni sau, ali dase utrke rjesabvaju zadnjo utrci onda ne bi dominaxcije je smrt za f1,, west 44 daj do jucer si navijao za vettel i red bull ja navijam za isu ekipu ne vozaca,m, sta reci bolje ne odgovarat trolu srebrenih strijela
Ja te stvarno ništa ne razumijem, daj prevedi ovaj gore post. Glede moto gp, bi li bilo neizvjesno za prvo mjesto da je vozio MM? Moje mišljenje je da ne bi. MM bi uvjerljivo dobio prvenstvo, čak i da je propustio dvije utrke (što je u početku trebalo biti da nije otvarao vrata balkona s ozljeđenom rukom).
Ne znam baš kako bi ovo prvenstvo završilo i da je Marquez zdrav..svakako bi bio jedan od najvećih favorita..vremena se mijenjaju..stasala je nova generacija odličnih vozača..Ducati, Yamaha, Suzuki i Honda, znači sve veliki i poznati proizvođači motocikala imaju odlične momčadi i motocikle..na vrata kuca i Aprilija..konkurencija je stvarno velika i kvalitetna.
P.S..izostavio sam KTM..eto on je postao odlična momčad i u MoptoGP-u iako je starijim ljubiteljima motocikla poznat kao vrhunska marka Cross i Enduro motocikala.
klepešino neka gledas dulje bilo je toga itekako sjeti se mansella senne i prosta bolisdu znaci prva trojicasu vijek bili blizu,sada bjezi hamilton 20 sekundi drugome, koju si to f1g ledao