Binotto: Poboljšali smo bolid i to se vidi po rezultatima

Ferrari je u posljednjim tjednima uspio uhvatiti nešto bolju formu, a pitate li šefa momčadi Mattiju Binotta, ostvareni rezultati dokaz su da program razvoja bolida SF1000 funkcionira.

U ogromnim se problemima našla momčad Ferrarija tijekom ove sezone. Bolid se pokazao krajnje nekonkurentnim i potrebna je bila intervencija, a Mattia Binotto naglašava da njihov razvojni program sada pokazuje svoje učinke, posebno nakon trećeg mjesta Sebastiana Vettela i četvrtog mjesta Charlesa Leclerca na utrci u Turskoj.

“Važno je za Ferrariju ide dobro u ovom trenutku. Znamo da smo poboljšali bolid, a pogledaju li se posljednje utrke, popravili smo i svoje pozicije. Bolid je postao konstantniji i postao je brži. Odlično je vidjeti te rezultate, odlično za sljedeću sezonu, ali i za utrke koje su još pred nama”, kaže Binotto.

Golemim bodovnim ulovom u Istanbulu Ferrari se čak doveo u poziciju da ima pravo sanjariti o trećem mjestu konstruktorskog poretka. Racing Point trenutno bježi 24 boda, a tu su još McLaren i Renault. Međutim, kad bi odradio još tri jako dobre utrke, Ferrari bi mogao dogurati barem do gornje polovice poretka na kraju ove problematične sezone.

“U pogledu konstruktorskih pozicija prvenstvo nije još gotovo. Ovo je ohrabrujuće. Ljudi su naporno radili u našim tvornicama, pokušavali razumjeti slabosti bolida i pripremiti ga za sljedeću sezonu. Ovakvi rezultati poticaj su sam po sebi.”

Mattia Binotto nije bio s momčadi u Turskoj. Ostao je u Maranellu nadgledati razvoj bolida za 2021. godinu, a neće biti prisutan niti na stazi Sakhir ovoga vikenda.

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
mika.KA

Dok vi “ubrzavate” ovogodisnji bolid da koliko toliko stignete konkurenciju ovi vec odavno rade na bolidu sa novim pravilima. Tako radi ozbiljna momcad!

TORPEDO

Najbitnija stavka druge godine biti će novi novi motor koji već sad isporučuje 30 KS više od ovogodišnjeg,uz potpuno drugu konfiguraciju i filozofiju napretka,prevedeno…novi motor nema dodirnih točaka sa ovogodišnjim,sa rješenjima koja su trebala biti na motoru tek od 2022.
Manja turbina,novi intercooler,nova komora za sagorijevenje…
To bi trebalo ubrzati i Ferrari ali i Alfu Romeo i HAAS.

Desmosedici

Ima još puno lipih stvari ali ti ne smijem kazat..Hahahaha!

Desmosedici

..kao recimo superbrzi sustav ubrizgavanja i izgaranja “superveloce”.

TORPEDO

Jako dobro 🙂

viktorc

Kako prenosi Motorsport.com agregat je već dobio nadimak “Superbrz”. U teoriji brzina sistema za paljenje je jako slična onoj koji se nalazi kod dizel agregata. Na ovaj način, gorivo ulazi brže i efikasnije, što za rezultat daje i više snage.

Related Posts