15Toto Wolff kaže da Mercedesov dvoosovinski upravljački sustav (DAS), nije bio od ključne važnosti u hladnim uvjetima na nedjeljnoj Velikoj nagradi Eifela.

Mercedes je ove godine koristio DAS na svojim bolidima kao pomoć pri zagrijavanju guma, nakon što je predstavio taj inovativni uređaj u predsezonskim testiranjima.

No, Wolff je rekao da DAS nije uvelike promijenio uvjete ​​u nastojanju da Hamilton ne pati od ozbiljnih problema sa zagrijavanjem guma.

“Možete vidjeti da su Red Bulli, posebno Max, bili vrlo dobri u prvom sektoru. Dakle, njihovo zagrijavanje guma i ono što su radili bilo je bolje od našeg, ali očito smo tijekom ostatka kruga vratili vrijeme.”

“DAS je malo pomogao. Nije to neka ključna prednost, “srebrni metak”, kao što svi vjeruju. Ali to je dobar alat za zadržavanje malo više topline sprijeda”, rekao je Toto.

Hamilton je uspio odnijeti 91. pobjedu na Nürburgringu, ali otkrio je nakon utrke da se trudio održati prednost ispred Verstappena nakon svakog zaustavljanja u boks zbog hladnih uvjeta:

“Utrka je bila nevjerojatno teška, a uvjeti su bili jako hladni, posebno kod startova. Tada smo dobili i sigurnosni automobil. Ne znam zašto je vozio tako sporo, ali možda je to zato što svi moraju sustići kolonu ili što god bilo.”

FIA-in direktor utrka, Michael Masi, objasnio je nakon utrke da je sigurnosni automobil bio dugo na stazi kako bi se omogućilo da se bolidi koji kasne za krug vrate na svoje pozicije.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o