Formula 1 ima novog rekordera po broju pobjeda!

Lewis Hamilton slavio je u svom Mercedesu na Velikoj nagradi Portugala, voženoj na stazi Algarve International u Portimau, te došao do svoje 92. pobjede u karijeri. Britanac je još jednom uspio nadmašiti svog momčadskog kolegu Valtterija Bottasa, koji je do cilja stigao na drugom mjestu, dok je treća stepenica postolja rezervirana za Maxa Verstappena u Red Bullu.

Charles Leclerc imao je jako dobru utrku za Ferrarijeve ovogodišnje standarde i osvojio četvrtu poziciju, dok je izvrsnom vožnjom do pete pozicije stigao Pierre Gasly u AlphaTauriju, ispred Carlosa Sainza i Sergija Pereza.

Bila je ovo povijesna prva utrka Formule 1 u Portimau, a prva Velika nagrada Portugala u kalendaru Svjetskog prvenstva još od 1996. godine, kad je pobijedio Jacques Villeneuve u Williamsu.

Pred početak utrke nad stazu Algarve International nadvili su se oblaci. Bilo je dosta vjetrovito, uz temperaturu zraka od 20° Celzija te temperaturu staze od 26°. Nije bila isključena mogućnost kiše ili kakvog pljuska, šansa za to bila je oko 40% prema procjenama meteorologa.

Među prvih deset na mediumu su startali vozači Mercedesa te Leclerc, dok su u donjem dijelu poretka svi odabrali medium, osim Raikkonena (soft) i Magnussena (hard).

Hamilton je dobro odradio start i prvi je ušao u prvi zavoj, a iza njegovih leđa odvijao se pravi kaos. Bottasa je za kratko prošao Verstappen, ali Finac je uzvratio, malo izguravši Nizozemca van staze. Nakon što se vratio na stazu, vozač Red Bulla imao je lagani kontakt sa Sergiom Perezom, koji se izvrtio i pao na začelje, dok su Maxa prestigli vozači McLarena. Počela je i lagana kiša, no ostalo je na samo nekoliko kapi.

Bottas je ubrzo prestigao Hamiltona, ali senzacionalan prvi krug imao je Carlos Sainz koji se sa sedmog mjesta probio do vodstva. Mercedesovi su vozači na početku očito imali problema sa zagrijavanjem svojih srednje tvrdih guma, kao i Leclerc, što je Sainz izvrsno iskoristio za nekoliko krugova vodstva. Ipak, crne strijele su se ubrzale i vratile na prva dva mjesta, a pratio ih je Verstappen, prošavši oba McLarena.

Bljesnuo je u prvoj fazi utrke i Kimi Raikkonen, zaradivši čak devet mjesta u prvom krugu, no nakon nekoliko krugova vožnje među prvih šest, počeo je padati u poretku. Leclerc je prošao Finca, zatim Norrisa i Sainza te se u 12. krugu vratio na četvrto mjesto, s kojeg je i startao. Sainz i Norris bili su peti i šesti, sve dok Britanca nije prošao ponovno jako dobri Gasly u AlphaTauriju, a mjesta u prvih deset držali su još Stroll, Ricciardo i Ocon. Albon je imao jako loš početak utrke i pao je sve do 11. mjesta, a iza njega se ubrzo našao Sebastian Vettel.

Nakon petnaestak krugova vozači su se počeli žaliti na potrošnju guma, posebno oni na softu, ali ni Hamilton nije bio zadovoljan mediumom. Počela je i akcija u boksu, led su probili Raikkonen (na medium) pa Ricciardo (također medium). Bottas je do tog trenutka stvorio oko dvije sekunde prednost, Verstappen je za vodećim kasnio deset, a Leclerc 15 sekundi. Gasly je, nakon prolaska Norrisa, počeo opasno pritiskati i Sainza.

U 18. krugu dogodio se incident između Norrisa i Strolla. Kanađanin je za kratko prošao ispred, ali u prvom zavoju došlo je do kontakta i Lance je završio van staze s oštećenim prednjim krilom. McLarenov vozač također je pretrpio oštećenje bolida i odmah je otišao u boks. Pali su na začelje, a suci su otvorili istragu. Epilog istrage: pet sekundi kazne za Strolla zbog izazivanja nesreće.

Iako se žalio na gume, Hamilton je uspio voziti značajno brže od Bottasa i na ulasku u 20. krug utrke izveo je pretjecanje za vodstvo. Na startno ciljnom pravcu uz pomoć DRS-a. Bottas nije imao šanse obraniti se. Verstappenov zaostatak bio je u tim trenucima 12 sekundi, a Leclercov 16. Na peto mjesto probio se izvrsni Gasly.

Verstappen je na softu izdržao 23 kruga pa skrenuo do Red Bullovog boksa po medium. Vratio se na šestom mjestu, iza Gaslyja i Sainza. Španjolac je stao tri kruga kasnije, a onda i Francuz. Mercedesovi vozači i Leclerc dobro su išli na mediumu, a Hamilton je do 30. kruga izgradio prednost od velikih sedam sekundi.

Strollova je utrka išla s lošega na gore. Uz kaznu za sudar s Norrisom, dobio je još jednu od pet sekundi zbog učestalog kršenja granica staze. Suci su ga upozorili crno-bijelom zastavom, ali nije mu ni to bilo dovoljno pa je stigla kazna. Kaznu zbog kršenja granica staze nešto kasnije je dobio i Grosjean.

Sjajnu borbu priuštili su nam Sainz i Raikkonen točno na polovici utrke. Španjolac je bio na novijim gumama i uspio je proći Kimija, no Finac je napravio sve da bi mu maksimalno otežao. Krug ili dva kasnije, novi dvoboj kotač uz kotač duž polovice kruga. Perez, koji je letio stazom nakon početnog incidenta, prošao je Ocona u borbi za peto mjesto.

Leclerc je u 35. krugu ušao u boks na promjenu guma i odabrao hard. Vratio se na četvrto mjesto, iza Verstappena. Mercedesovi vozači su izdržali na mediumu 40 krugova. Hamilton je svojima čak bio prilično zadovoljan, ali imao je čistu situaciju pa su ga pozvali po set hard guma. Bottas je zaustavljanje odradio krug kasnije – razgovarao je s inženjerom o opciji mekših guma, no ipak se na stazu vratio na tvrđoj smjesi. Razlika između Bottasa i Verstappena bila je nešto manja od deset sekundi, dok je Leclerc bio još desetak sekundi iza Nizozemca.

U narednim krugovima Bottas je bio najsporiji na stazi među prvom trojicom. Gubio je u odnosu na Hamiltona i Verstappena, nešto vremena izgubio u prometu, no Verstappen mu nije uspio prići na manje od sedam sekundi. U 54. krugu utrke vidjeli smo i prvo odustajanje, Lancea Strolla, koji je imao izrazito lošu utrku. Novi vlasnik kazne od pet sekundi bio je Daniil Kvjat, ponovno za ponovljeno kršenje granica staze.

Kao i obično, izrazito zanimljivo bilo je u borbi za poredak od petog do desetog mjesta. Vozači Renaulta, McLarena, Perez u Racing Pointu, Gasly u AlphaTauriju pa povremeno Raikkonen, Albon i Vettel nadmudrivali su se i na stazi i na strateškom planu. Ocon je dugo držao peto mjesto jer je produžio svoj prvi stint najviše što je mogao, a vratio se iz boksa na osmom mjestu, iza momčadskog kolege.

U posljednjih deset krugova ušlo se s velikim razlikama među prvom četvoricom. Bottas je kasnio 16 sekundi za Hamiltonom, Verstappen deset za Bottasom, a Leclerc 19 za Verstappenom. Perez je na petom mjestu bio pola minute iza Ferrarijevog vozača. U 59. krugu Hamilton je Meksikanca prošao za cijeli krug, što dovoljno govori o ogromnim razlikama na ovoj utrci.

Do kraja utrke nikakvih problema za vodeće društvo nije bilo. Hamilton je rutinski došao do svoje 92. pobjede u karijeri i tako postao rekorder u Formuli 1, ostavivši Michaela Schumachera samog na 91 pobjedi. Još je dodao i najbrži krug utrke te dodatni bod. Bottas je osvojio drugo mjesto i tako propustio još jednu šansu za pobjedu protiv momčadskog kolege, nakon što je držao vodstvo u prvom dijelu utrke. Razlika između njih u ukupnom poretku povećala se na 77 bodova. Verstappen je ostao usamljen na trećem, a Leclerc na četvrtom mjestu, koje će biti veliko ohrabrenje za njega i Ferrari.

Peti je do cilja stigao Gasly. Sjajna vožnja francuskog vozača okrunjena je pretjecanjem Pereza u pretposljednjem krugu. Sainz je također uspio proći ispred Meksikanca, koji može biti zadovoljan vožnjom nakon incidenta u prvom krugu, a bodove su još osvojili vozači Renaulta te Sebastian Vettel za deseto mjesto. To je Nijemcu tek drugi bod u posljednjih šest utrka. Praznih ruku ostao je nakon dobrog nastupa 11. Raikkonen, a Albon će se nakon 12. mjesta ponovno suočiti s velikim upitnicima o svojoj budućnosti u Red Bullu.

Nakon debija staze Algarve International u Formuli 1, Svjetsko prvenstvo se za tjedan dana vraća na legendarnu lokaciju. Čeka nas utrka u Imoli.

68
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
21 Komentara na temu
47 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
20 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
west 44

Evo nekih Vettelovih razmišljanja O tome kako Ferrari odbacuje sve sumnje o jednakosti bolida-” Ali s druge strane očito je da je drugi bolid puno brži.Gdje gubim vrijeme?Grizem se za jezik tokom cijele godine.Neki idioti to možda nikad neće shvatiti,ali jesam li ja potpuni idiot?Sumnjam” “U jednom biste trenutku trebali imati sreće i dosegnuti granicu.Nikad je nisam pogodio, a ako to i učlinim onda samo s puno poteškoća . S druge strane garaže to izgleda puno lakše.” Pa sad prosudite sami šta se da zaključit iz ove izjave!!!

avatar
Član
Pedji2

A sta je tu sporno? Nije se bunio dok su Webber i Kimi bili vodonose.. najbolje da mu Ferrari spakuje u kesu sve informacije o razvitku, pa da ima sta da podeli da novim kolegama u pink Mercedesu.. Sporiji je delom zbog nedostatka informacija, delom zbog toga sto mu prvi put posle 10ak godina nije sve podredjeno I na kraju sporiji je jer Lec ima ozbiljnu brzinu. Kad sve to zamesas najvise sto moze prici je pola sec. u qali..

avatar
Član
Desmosedici

Dobro si nabrojio uzroke..Mali je stvarno vrhunski vozač. Kad dobije konkurentni bolid ne treba se plašit nikoga.

avatar
Član
Pratiteljcro

Neka se odluci vec jednom, jucer kaze kako je lec ligu iznad a danas baca sumnje. Uostalom, sto kada je 2014 u njegov team dosao ricc, u team u kojemu je vet uzeo 4 naslova, i ricc ga dobije za 73 boda. Zar je i tada bio sabotiran? u svom teamu?? Ili schumacher u povratnickoj sezoni rosberg je bio brzi, na jednoj utrci ravno pola sec je bio razmak i to sve stima nitko nesumnja u nista. Plus sto je sebov zaostatak u portimau bio 0.6s i to nije realan zaostatak vec je vet sigurno napravio malu gresku ili dvije… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Slažem se. Rijetko kada su u nekim momčadima oba vozača imali isti status. To je tako. Status treba znati zaslužiti i braniti ga. Nisu momčadi “lude” kako netko misli. Misliš li da tako nije u Mercedesu i u svim momčadima?

avatar
Član
Pedji2

U top timovima se ne secam da je ikad iko imao ravnopravan odnos tokom cele sezone. Ako neko zna neka mi osvezi memoriju. Mercedes to mudro krije, oficijalno kao slobodni su da se utrkuju, Ali se vidi iz aviona da sve ide na Hamovu stranu. Npr kad je Rosberg osvojio prvenstvo, tim je bio na njegovoj strani..

avatar
Član
Pratiteljcro

Nisi primjetio kako je toto kisel kada ros pobjedi, ili kada su jedan pokraj drugog u nekakvom interviewu? toto je ociti navijac hama, od samoga pocetka pa zasto bi pobogu tu jednu sezonu bio na rosbergovoj strani? totalno nema smisla. Ros je uzeo naslov jer je bio odlican, a ham preopusten i plus onaj netipicni kvar na bolidu i ode naslov rosbergu. Ili nesjecas se doslovno prve utrke u australiji kada je “smirio” rosberga da nenapada tj da se nepriblizava lewisu? Potpuno jasan znak ko si i sta si u teamu i za koga ces morati raditi. !! Ham je… Read more »

avatar
Član
Pedji2

Da, uglavnom se slazem, samo si zaboravio jednu stvar koja nije nebitna. Rosberg je nemac koji je s Mercom od njihovog ulaska gradio bolid sa MS I onda dodje neki tamo Ham I svi su za njega odjenom (po tebi). Ja kazem da je imajuci ovo u vidu Rosberg verovatno imao svoju struju u ekipi I mozda cak I zelju vrha kompanije(tamo gde se I Toto klanja) da mu se daju makar fer uslovi, a verujem i vise. Pricao je ove godine u Barci kako je tu stigao Hama do prvog zavoja jer je: navodim “iz nekog razloga Ham imao… Read more »

avatar
Član
Pratiteljcro

“I onda dodje neki tamo Ham I svi su za njega odjenom (po tebi)” Pa naravno,samo su to i cekali!!Da dovedu najboljeg vozaca koje ce pokupiti svo vrhnje jer su znali da ce stvoriti mega bolid. Sezonama prije dominacije polako ali sugurno su razvijali bolid, uz “malu” pordsku maFIE khm khm. Jos prije dominacije razvijali su sustav (nesjecam se imena) koji je radio da odrzi bolid ravnim na kocenju i na ubrzavanju, da bolid “ne ponire”.Poslje je to banirano ali ok, razvijali su bolid. Imali su tada i veliko ime schumachera da im pomogne u razvoju bolida. Jer vidjeli su… Read more »

avatar
Član
Pedji2

Znaci ti nemas sumnje uopste? Nemac u Nemackom timu od starta I pridoslica Ham, dosao je kao zvezda Ali je bio pridoslica u tom slucaju ( zato sam I rekao neki tamo). I ti kazes da to nema veze? Kladio bih se da je Rosberg imao eksluzivne pomagace unutar tima. Interesantno je I da su mehanicare zamenili I da se Ham bunio, jos kad dodas koji mehanicki problemcic za Hama.. eto ga.. Jas sam bas bio pod utiskom da ga se malo gura. Evo recimo Bottas nema nista sto je Rosberg imao da bi mogao okrenuti u svoju korist. No… Read more »

avatar
Član
F1 Majstor

Sve cestitke Lewisu.Kako je rekao Sumi: Rekordi su tu da bi se rusili.Svaka cast Leclercu.Veselim se i nadam se da ce on Max i Ocon biti u direktnim borbama nadam se u bolidima za naslov kroz koju sezonu.Ne mogu ne primjetiti ponovno losu odluku u boksu za Ocona.Decko izvrsno odvozi 50 krugova na istim gumama i onda mu stave soft gume.Stroll,Albon,Kvyat i Latifi trebaju dati mjesto boljim vozacima ali vidi se da imaju jake sponzore.

avatar
Član
zmija

nije losa trka ali mi se cini da bi bila malo dinamicnija u desavanjima da je kisa nastavila
analiza
mercedes nedodirljiv sale se sa vremenima i ham i botas obaraju najbrze krugove kad im se hoce
max toliko koliko je mogao
lek iznad mogucnosti bolida
perez odlican

avatar
Član
mody

da je bila kišna bilo bi zanimljivije, staza ima uspone padove ali nije bilo ni izlijetanja nista,, bilo j duela izmedu 10 i 15 mjesta,hamilton pobjegao svima perez ostavio za krug,to je previše

avatar
Član
LUTHER

čestitke lewisu.. drugo, jbt kimi godinama nije dobio mjesto na startu, danas imao raketu u guzi, haha.. ali žao mi je kaj nije osvojio barem taj bod, al treba mu upititi čestitke, jer je danas očito bio raspoložen, s obzirom da vozi fiat 126… bio je konkurantan..a mislim da albona nećemo vidjeti slijedeće sezone, barem ne u red bullu.. ipak, ima tri puta bolji bolid od alfa romeo, a nemreš kimija prestićicca 10tak krugova, sorry stari… ajd, barem su prva dva tri kruga bila zanimljiva, šteta kaj kiša nije malo više padala..

avatar
Član
mody

da bilo bi zanimljivije da je kiša padala onda bi bila utrka ovako smo gledali borbe izmedu 10 i 15 mjesta. moto gp je prava borba u ovoj f1 nemaš ta gledati, izgasio sam nakon 25 min,, ali ziva dosada od utrke ove sezone smo gledali jedino monzu i mugello to su utrke kakve volim.dueli

avatar
Član
Crnac

Jučer je motogp bio toliko dosadan da sam na pola utrke prestao gledati. Bilo je par padova, meni to nije nimalo zanimljivo. Jedino bi diglo, vjerojatno, utrku da japanac nije odmah pao.

avatar
Član
mody

moto gp jucer nije bio nesto zanimljiv ali pogledaj tablicu 5 vozacse bori za naslov prvaka a vodi mir koji nije nijednom dobio utrku, bolje da nema marqueza odmah jw intersantnije,, ali pogledaj koliko duela tamo ima izmedu 1 i 2 u f1 to nećeš vidjet, i pogledaj koliko su blizu svi jedan odrugog sekundu dvije a ,hamilton sve ostavi za se e 50 sekundi, oprosto to je dosadno, više sam očekivao d portmia odlićna konfiguracija staze i nista,, monza i mugello su mi bile najbolje utrke ove sezone

avatar
Član
Desmosedici

MotoGP je trenutno mnogo uzbudljiviji i neizvjesniji od F1..Svi proizvođači motocikala su u stanju pobijediti osim možda Aprilije koja još nije na toj razini.

avatar
Član
mody

očekivao sdam puno više od ovestaze zbog konfiguracije kako je počelo sainz prvi pa kiša i onda sve stalo, i vratilo se ukolotecinu koja god jestaza u f1 mercedes pobjeduje,, eto mu pobjede postao je brate dosadan prvak je ovaj botas ga ne smijw preci ni da hoce a ne moze,samomu se miče nastazi,, ferari se muci, mclaren je bio dobar onda pao, red bul uvije isto ham bot ver,,,, sada slijedii mola dragomi jedase f1 vraca na ovu legendarnu stazu ida cemo gledati bar neki okrsaj nastazi safety da malo promiješa karte, mozda i kisu, nikad imola nije bila… Read more »

avatar
Član
teo_S

Ako je ova utrka za zaborav ti ne gledas ono sto gledaju i vide svi ostali.
Ok, znamo da nisi F1 fan jer uzivas u sudarima, izlijetanjima, razbijanjima i td. ali ipak, da ne znas procijeniti je li utrka bila dobra ili ne sasvim je druga dimenzija u odnosu na sve do sada po pitanju tebe.
A sto si to molim te ocekivao “puno vise od ove staze s obzirom na konfiguraciju”?
Benz bez pacea, Maxa kako dominira sa “sedam puta sporijim bolidom” kako si rekao u nekoliko navrata, SC na stazi svakih deset krugova?
Sto?

avatar
Član
mody

druze očekivao sam duele da max napadneda mclarem bude blizu,staza je ima goredolje nije kao obicne, da i koliko je safety bio 0 puta,,,,nismo nista vidjeli ako je tebi interesantno haracenje meercedesa uzivaj meni nije

avatar
Član
mika.KA

pa nije sve u mercedesima. prakticki ih nije ni bilo na tv-u.
utrka je bila OK. uvijek moze bolje.
staza mi je za 8 od 10.
uzmi u obzir ove druge umjetne staze tipa singapur,francuska,itd…
ovdje su samo falile one djevojke sa startnim brojevima i to je to 😉

vratite nam komadeeee

avatar
Član
mody

fal i meni djevojke to du ukinuli 2018,,,,, mnogima fali estoril

avatar
Član
west 44

On je kao ovi klinci kad se igraju s autićima pa im je samo lupanje interesatno.To se zove neproživljeno djetinjstvo!

avatar
Član
mody

vidi ovo nisma to rekao alinista danas nije bilo zanimljivo,,,staza odlična,,očekivao sam više,,dosadilomi je gledati vise 1 lewis botas verstapen,,,jedino obrnuti startovi bi napravili utrke dobrim,jer su predominantni,,,,nakon 25 kruga orišao sam na piće

avatar
Član
Desmosedici

OK, utrka je bila sadržajna, bilo je zanimljivih borba za pozicije..ali bit utrka je borba za pobjedu ili za postolja..a to je tako predvidivo tako da kvari ukupan dojam.

avatar
Član
Desmosedici

Čestitam Lewisu i Benzu..ali ovo je strašno gdje se dovela F1..trenutno je samo Red Bull, kad se sve koncetrira na prvog vozača, sposoban ostati neiberundan od strane Mercedesa..eto danas i Ferrari isti tako koncetriran na Leclerca..strašno.

avatar
Član
Mike-ferrari

Ma koncentriran je i merc na hamiltona
Rusenje i postavljanje novih rekorda ovi opet da drze glavu iznad vode i sve se svodi na to

avatar
Član
Pratiteljcro

“eto danas i Ferrari isti tako koncetriran na Leclerca”
Sto tocno zelis reci? Da je vet dobio krivu strategiju?

avatar
Član
Desmosedici

Tko je to rekao?..Ti možda?..Činjenica je da Vettel odlazi a da je Leclerc prvi vozač do daljnjega..prema tome se sve tako i postavlja..ono što mi ne vidimo i ne znamo.

avatar
Član
Pratiteljcro

Mozda je tebi strasno, kako kazes, da je fer koncentriran na leca.
A nije ti bilo strasno sto je prosle sezone vet bio favoriziran usprkos svim PP-ovima by lec i generalno boljim voznjama?
Uostalom ove sezone cak i da binoto trazi da vet pomaze leclercu, a posve je jasno da to nije slucaj, vet mu nebi mogo pomoci jer je uvijek miljama iza, dok je lec oko 5 mjesta vetel se drzi 12. pozicije.

avatar
Član
Desmosedici

Opet sve krivo shvaćaš..nije strašno što je Ferrari koncetriran na Leclerca..dapače, mene to veseli jer je Mali extraklasa i budućnost Ferrarija..strašno je da je i takav Ferrari na meti Mercedesa da bude iberundan. Sebu želim svu sreću i biće mi jako drago ako se uspije resetirat u Aston Martinu.

avatar
Član
Pratiteljcro

“strašno je da je i takav Ferrari na meti Mercedesa da bude iberundan”
Sto ti ovo znaci?

avatar
Član
Desmosedici

Da..strašno je..Ferrari je napravio sve što mogao u ovim okolnostima, osakaćen sa TD..maksimalno je sve postavio na Leclerca što je logično i opravdano..a Mercedes mu opet na svakoj utrci prijeti da ga pređe za cijeli krug..više nego strašno..što ti tu nije jasno?

avatar
Član
Pratiteljcro

Ako je tvoj ferari varao nisu ni zasluzili bolje, ali bolje neotici u tu raspravu OPET. A sto se tice tvoje teorije o “prvom i drugom vozacu” ja mislim da ti i tebi slicni ste kratkog vijeka mozda jos koju god cete pricati na taj nacin a onda prica odlazi u zaborav. Isto kao i iluzija/laz da ljudsko oko vidi samo 24 slicice u sekundi. naravno da to nije istina ali ljudi ko ljudi pricaju svasta nesta 😉 Kao i prica da se bolid radi za odredenog vozaca,evo i Rosberg je nedavno rekao da to nema nikakve veze jer momcad… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Sve si ovo napisao kao da sam ti ja diktirao..ja to stalno tako tvrdim..nisu momčadi glupe..oni imaju egzaktne podatke o svemu..prvi vozač je uvijek i bolji vozač..zbog toga i jest prvi vozač..ne znam zbog čega se sa mnom prepireš?..možda si krivo shvatio što sam ja pisao?

avatar
Član
Pratiteljcro

“prvi vozač je uvijek i bolji vozač..zbog toga i jest prvi vozač”
Prosle sezone je vet bio prvi vozac, sve taktike su isle njemu cak su i micali leca nebi li sporiji vozac vetel ostvario sto bolji uspjeh. A na kraju ga je lec dobio bodovno i u kvalama uzeo najvise PPova te sezone. Dakle nije UVIJEK kako kazes, samo sto ti je to tada pasalo posto si vetelov navijac. Malo dosljednosti molim.

avatar
Član
Desmosedici

Ti ne razumiješ kako funkcionira ozbiljna F1 momčad ili se samo želiš sa mnom prepirat..eto da se s nekim prepireš? Prošlu sezonu je Ferrari počeo sa Vettelom kao prvim vozačem 4x Svjetskim prvakom, što je i logično..za momčadskog kolegu su mu doveli mladog talentiranog Leclerca..LeclercŠto si ti mislio? Da će Ferrari nakon prve dvije-tri utrke odmah postavit Leclerca za prvog vozača jer je imao bolje rezultate od Vettela? To je moglo biti i slučajno i kao splet nekih okolnosti..ozbiljna momčad kao što je Ferrari to ne radi..kroz sezoinu se pokazala prava vrijednost Leclerca i on je prešutno postavljen za prvog… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

..pardon, pobjeglo mi je prije nego sam uredio..dakle, Leclercu je to trebala biti godina za upoznavcanje sa radom u velikoj momčadi i nitko nije očekivao da će biti toliko dobar da odmah nadmaši Vettela..Kad su vidjeli njegove stvarne kvalitete oidlučili su se da ga prešutno postave za ravnopravnog Vettelu a možda i za prvog vozača prije kraja sezone..epilog je da su sa Leclercom potpisali petogodišnji ugovor a sa Vettelom nisu željeli produžit ugovor..Što tu nije jasno?

avatar
Član
Pratiteljcro

“prvi vozač je uvijek i bolji vozač..zbog toga i jest prvi vozač”

Opet kazem, kljucna rijec koju kazes je UVIJEK, oko toga se raspravljamo.
Sezona 2019 pokazuje da to tvoje uvijek bas i nije uvijek, jer je seb sve do kraja godine imao maximalnu podrsku binota. Razumijes sada?
Neka se i je tako odigralo , neka su maloga skartali nebi li vetelu bilo sto lakse ali, valjda se sada razumijemo..

“To je moglo biti i slučajno”
Slucajnost nepostoji 😉 pogotovo ne kroz 18 utrka da je x vozac brzi od y vozaca i ktome y vozac ima prednost u strategiji tokom utrke.

avatar
Član
Desmosedici

Opet ne razumiješ situaciju, niti kako funkcionira svaka F1 momčad..Seb je bio 4xSvjetski prvak a Charles rookie..ne može se mijenjat status vozača nakon samo nekoliko utrka..to bio bilo neozbiljno..na kraju je Charles dokazao svoje kvalitete i postao prvi vozač..tako to funkcionira.

avatar
Član
Pratiteljcro

Ti nerazumijes sto ja pisem, procitaj moj zadnji post ponovo. Poz

avatar
Član
Pedji2

Cestitke Hamiltonu, niko mu nista ne moze trenutno. Bottas ocigledno ne moze bolje od ovoga. A I Merc je pokazao da nema za Bota razlicite taktike, prosli put su se izvukli na safty first, ali sad je jasno. Max podsetio na stare Dane u prvom krugu, Ono je bilo na granici, no prvi je krug pa je proslo( I slazem se stim). Lec na startu pao ali su ga gume izvukle kasnije. Checo dobar recovery, Kimi podivljao na startu😂😂😂

avatar
Član
ferrari 012

Ova godina je sve samo ne f1 fiktivne utrke itd… mislilm pamettnom dosta rečeno

avatar
Član
mody

podsjeca na 2002 i 2004

avatar
Član
robif

Lewis svaka čast…jedino ti Max moze konkurirat u konkurentnom bolidu naravno

avatar
Član
Desmosedici

Ima tu još nekoliko junaka za megdana..ali nemaju kao Lewis dobrog Ata Strašnomlata..Hahahaha!

avatar
Član
mika.KA

sta!?!? max,kamikaza! hahhaha
ma samo mu leclerc moze parirati.
gledaj sta mali radi sa losim bolidom kako sada u ferrariu tako i u alfi romeu.

avatar
Član
Desmosedici

..kao ti sa Alfom na skupovima Alfista?

avatar
Član
mika.KA

nego,kako tvoj švabo,opel?
dobar švabo 😉

avatar
Član
Desmosedici

Ma nemaju Švabi veze..vidiš Mercedes kako je loš..Hahaha!..kako da ti uđem u psihu?..navijaš za Mercedes, voziš Alfu, kudiš Švaba..

avatar
Član
Mike-ferrari

Cestitke Hamiltonu
Ali 4 bolida u istom krugu u cistoj utrci
Katastrofa

avatar
Član
mika.KA

cestitke LH i mercu na danasnjoj pobjedi!
lujo opet dokazao zasto je najbolji. cijeli vikend je njegov!
bas je bio dobar start ali steta sto je sva ta zbrka prekratko trajala. da su makar drugi bolidi malo brzi bilo bi jos zanimljivije.
treba za sljedecu sezonu micka u ferrari i maknut albona iz r.bulla.

avatar
Član
FerrariHR

Leclerc-Bravo! Drži Ferrari iznad vode.
Hamilton-Odličan posao u Portugalu i novi svjetski rekord👍

avatar
Član
teo_S

Benz i Lewis… naklon 🙂
Odlicna prva polovica utrke, generalno vrlo dobra utrka s puno dogadjanja na vrhunskoj stazi koja bi trebala biti u kalendaru F1.

avatar
Član
papaya

Nemogu ne spomenuti velikog MS kojeg gledam na plakatima u krugu pobjedničkog postolja i onaj njegov osmjeh zadovoljstva!!!osmjeh pobjede…koja steta ,koja tragedijq,koja sudbina…tužno…
MS drži se….

avatar
Član
FerrariHR

papaya
I ja uvijek to primjetim. Nažalost, tako je😔

avatar
Član
mika.KA

bome,neznas sta je gore. ili da je pod zemljom ili ovako biti biljka. sve u svemu nadajmo se oporavku!

avatar
Član
FerrariHR

Mika
Dobro kažeš. Nezna se šta je gore.

avatar
Član
Pratiteljcro

Cestitke Hamiltonu, Maxu i Lecu. Cestitao bi i perezu da nisu ili on ili team odabrali crvene gume, cim sam vidio rekao sam zbogom 5. mjesto. Russel je probao uzeti bod ali williams je danas bio prelos.Renault je malo kaskao na ovoj stazi nadam se da je izolirani slucaj.
I nenazire se kraj mercovoj dominaciji dojadili su i bogu i ljudima.

avatar
Član
sennad

Čestitka Hamiltonu.

Smiješno je da set guma može trajati 50 tak krugova.

avatar
Član
papaya

Svaka čast!!!!čestitke Hamiltonu,Mercedesu i svim rivalima koji ga guraju prema naprid i da daje svoj maximum!!!!!
Veliki rekord

avatar
Član
dansla

Bravo , bravo , o grande Lewis imprime história !!!
92. je pala !

avatar
Član
west 44

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Kapa dolje majstore!!!

avatar
Član
madgalico

92!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;p

avatar
Član
Desmosedici

..vidi kako su čitatelji na ovom forumu nagradili kreveljenja vas trojice.

avatar
Član
madgalico

IDEMOOOO!!!! 92!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALE ALE!!!…

avatar
Član
klepesina

Con… 92 win upravo je ispisana F1 istorija bravo majstore