Nakon šokantne Hondine objave o odlasku iz Formule 1 na kraju 2021. godine, Christian Horner naglasio je da to ne mijenja status Red Bulla te da momčad ostaje posvećena natjecanju u Svjetskom prvenstvu.

Odluku o povlačenju iz Formule 1 u Hondi objašnjavaju promjenom generalne strategije kompanije, a timovi Red Bull i AlphaTauri ostaju bez proizvođača motora za 2022. Šef Red Bullove momčadi ističe da su već bili u sličnoj situaciji i uvjeren je da će pronaći rješenje ovog problema.

“Kao tim razumijemo koliko je za Honda Motor Company teško bilo donijeti odluku o povlačenju iz Formule 1 na kraju sezone 2021. Promjena fokusa u autoindustriji dovela je Hondu do odluke o preraspodjeli njihovih sredstava, a mi razumijemo i poštujemo njihove razloge.”

“Njihova odluka predstavlja određeni izazov za nas kao momčad, ali već smo u toj situaciji bili ranije i dobro smo pripremljeni i opremljeni da bismo učinkovito reagirali. Kao grupa,uzet ćemo si vremena i razmotriti sve mogućnosti kako bismo imali kompetitivnu pogonsku jedinicu od 2022. pa nadalje.”

“Za 2020. i 2021. naš zajednički fokus ostaje nepromijenjen, želimo se boriti za pobjede i biti u igri za prvenstvo. Kao potpisnik najnovijeg Concorde ugovora Formule 1, Red Bull Racing ostaje posvećen sportu u dugačkom periodu i veselimo se ulasku u novu eru inovacija, razvoja i uspjeha.”

“Iako smo razočarani što nećemo nastaviti partnerstvo s Hondom, izuzetno smo ponosni na naše zajedničke uspjehe, a ostvarili smo pet pobjeda i 15 postolja s obje momčadi u Red Bullovom vlasništvu. Zahvaljujemo svima u Hondi za njihove izuzetne napore i posvećenost”, izjavio je Horner.

Kako trenutna pravila nalažu, momčadi bez dobavljača pogonskih jedinica opskrbiti bi trebao proizvođač koji ima najmanje kupaca svojih motora, a to je trenutno Renault. Hoće li Red Bull ići tom stazom pomirbe s francuskim proizvođačem ili imaju neku drugu varijantu na umu, vrijeme će pokazati.

7
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
4 Komentara na temu
3 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
5 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
dansla

Čuj ovog , to je kao na suđenju kad neko nema mogućnosti da si uzme odvjetnika , pa mu dodjele državnog odvjetnika , a onda on očekuje da će imati vrhunskog odvjetnika u parnici !
Hoću reći , RB-u je jedina realna opcija Renault. Ne podcjenjujem Renault , ali nema RB šta maštati o konkurentnoj pogonskoj jedinici , kad imaju jednu jedinu opciju , tj dobit će što dobiju .

avatar
Član
TORPEDO

Mislim da u ugovorima sa FIA-om piše kako motori koje isporučuje neki proizvođać moraju biti isti kao i oni koje koristi matična ekipa?
Ali,naravno da nitko nije glup dati im svoje najbolje motore,što ne mora biti odstupanje od pravila.
Svaki dio motora ima svoje tolerancije…one dijelove koji su bolji ostaviš sebi za matičnu firmu,one ostale ne baš toliko precizne složiš i daš kupcima.
Jednostavno,motor koji koristi matična firma je brži,bolji,jači…a da nijednim postupkom nisi kompromitirao ugovor sa početka priče.

avatar
Član
mika.KA

da, ali recimo da dobe motor od merca,renoa,ferr nece im biti ok. jer treba i šasiju prilagoditi tom motoru. najbolji primjer je mclaren

avatar
Član
PedroDelaZonta

Eto prilike da drug Helmut napravi svoj motor.Ništa lakše

avatar
Član
mika.KA

to te ja pitam!!! NEMA PREDAJE

avatar
Član
PedroDelaZonta

Kapitulacija bi bila potpisana tjedan dana nakon odlaska Adriana

avatar
Član
Gigiracing

Sad ce lijepo Renault rec moze ali 20% skuplje nego drugima 😅 Kako se ploca okrenula