Polako se pojavljuju nekakvi znakovi života usred Ferrarijevog natjecateljskog ponora ove sezone. S dijelovima koji su dodani nekonkurentnom bolidu u Sočiju i opet na Nürburgringu, a za Portimao dolazi još novih dijelova za dva tjedna, Charles Leclerc u subotu se kvalificirao na iznenađujuće četvrto mjesto.

“Možda nadogradnje donose malu, ali ipak presudnu razliku”, rekao je Leclerc.

Također postoji nada za daljnji napredak 2021. godine, pogotovo jer je najslabija karika ovogodišnjeg paketa pogonska jedinica.

“Sljedeće godine imat ćemo potpuno novi motor koji već mjesecima radi i za sada pruža pozitivne povratne informacije”, rekao je šef momčadi Mattia Binotto na Nürburgringu.

“A tada će novi propisi vezani uz aerodinamiku prisiliti sve da praktički prepravljaju stražnji dio bolida”, dodao je Binotto,

Mattia kaže kako će dostizanje Mercedesa biti praktički nemoguće sljedeće godine, ali cilj je biti puno konkurentniji nego što su trenutno.

“Imamo neke dijelove koje ćemo dovršiti za dva tjedna, a sve je usavršavanje trenutnog projekta s ciljem pronalaska dobrog puta za 2021. godinu”, rekao je Binotto.

10
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
4 Komentara na temu
6 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
5 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Evo malo iz Italije: Ferrari, Resta razgovara: novi stražnji kraj za 2021. Sukob s Binottom ne postoji. O čovjeku o kojem se najviše razgovara radi na Ferrariju za 2021. Bez Binotta, kao što je pogrešno rečeno, nema svađa. Odnos između Simone Resta i ravnatelja tima iz Cavallina solidan je. S druge strane, Binotto je favorizirao Restin povratak u Maranello iz Saubera prošlog ljeta nakon dvije godine provedene u Hinwilu. A Binotto je također povjerio Resti vrlo osjetljivu ulogu u razvoju Ferrarija: odgovornost za projektiranje šasije sljedećeg jednosjeda za 2021. godinu, onog koji će sljedeće godine nakon ove nesretne sezone morati… Read more »

avatar
Član
west 44

Bit ćete vi i 2021 plitak potok!!!

avatar
Član
F1 fan

Prije lokvica

avatar
Član
Desmosedici

Dobro..nadam se da ih maFIA i ostali moćnici neće opet “izraditi” kao ove sezone..zamislite, prema tim TD su morali prepraviti motor, a zatim im zabranili raditi na njemu kao i na bolidu..dok su Hondi dozvolili raditi na motoru jer su znali da svakako neće moći dostići Mercedes..eto, da se ima nekakav privid konkurencije i takmičenja..Ferrari je tako zaustavljen i glavni cilj je postignut..a za svaki slučaj uveli su opet zloglasne tokene pod krinkom nekakve štednje, koja donosi suprotne efekte..strašno.

avatar
Član
Mike-ferrari

Pa da najbolje je kada je referenca legalnosti ono sta je mercedes napravio sa motorom i sta su razvijali sve ove godine
Sprdnja!!

avatar
Član
TORPEDO

Srećom da je DAS legalan…ali samo ove godine…koji smijeh!!

avatar
Član
Mike-ferrari

Baš
Mah ne vrijedi pricati

avatar
Član
west 44

U pravu ne vrijedi pričat treba nešto i radit!!!

avatar
Član
Desmosedici

Tako je..znoji se dok pregovaraš..kasnije je sav posao uzaludan kad udare sa TD.

avatar
Član
TORPEDO

Pretpostavka je da će Ferrari biti negdje između Red Bulla i Renaulta,Mclarena,Racing Pointa…ali to ionako nije važno,znamo tko će druge godine biti prvak opet.
Cilj je 2022 godina…