Fernando Alonso vratio se u bolid Renaulta nakon 11 godina. U utorak je francuska momčad organizirala dan snimanja na stazi u Barceloni, kako bi dala priliku za kratko testiranje vozaču koji se vraća u Formulu 1 sljedeće sezone. Španjolac je bio pun pozitivnih dojmova i vjeruje da Renault ima sve što je potrebno za uspješnu 2021.

Povratak svjetskog prvaka iz 2005. i 2006. u Formulu 1 i momčad Renaulta potvrđen je još u srpnju. Vrlo brzo krenule su ozbiljne pripreme za sljedeću sezonu pa je tako Alonso već bio u posjetu Renaultovim tvornicama u Enstoneu i Viryju prošlog mjeseca, a jučer je imao priliku isprobati na stazi bolid R.S.20.

Francuska je momčad iskoristila svoje pravo na dan snimanja, koji podrazumijeva vožnju do 100 kilometara i korištenje Pirellijevih demonstracijskih guma, a Fernando je nakon odrađene vožnje priznao da je kroz dvije godine izbivanja malo izgubio osjećaj za F1 i brzine koje tu vladaju.

“Bio je to vrlo dobar dan ovdje u Barceloni. Samo 100 kilometara, ali za mene je bilo vrlo posebno vratiti se u momčad i bolid F1. Nakon 18 godina u Formuli 1 i sada pri ovom povratku, istina je da sam malo promašivao točke kočenja. Zavoji dolaze tako brzo jedan za drugim, performanse kočenja, brzina kroz zavoje… Mnogo je tu stvari na koje se ponovno trebam priviknuti, ali bit će potreban kraći period nego za prilagodbu na nešto sasvim novo, poput Dakara ili Indyja.”

“Mislim da je bolid ugodno iznenađenje. Znamo da ostvaruje dobre rezultate na posljednjih nekoliko utrka i osjetio sam doista dobar potencijal u njemu. Zadnji sam put vozio bolid s Renaultovim motorom 2018. i osjeća se veliki napredak, što je važno. Osjećaj je bio dobar, iako nisam mogao do maksimuma istraživati performanse bolida. Nisam još uhvatio onu punu brzinu, ali sretan sam ovim danom”, izjavio je Fernando.

Renault doista je u dobrom trenutku. Daniel Ricciardo, vozač kojeg će Alonso naslijediti po završetku sezone, ostvario je pet uzastopnih plasmana među prvih šest, a vrhunac je bilo postolje na Nürburgringu. Evo što o budućnosti Renaulta, ali i svojoj budućnosti, kaže Alonso:

“Svi imamo velika nadanja unutar momčadi, gledajući ovu sezonu i kakav je napredak ostvaren u prvenstvu. U isto vrijeme, mislim da moramo ostati nogama čvrsto na zemlji, znajući da će pravila biti više ili manje ista do 2022. Znamo da će se zaostatak koji momčadi iz sredine poretka imaju sada, prenijeti i na sljedeću godinu.”

“Dakle, čvrsto smo na zemlji, ali imamo mnogo pozitivne energije i optimizma za sljedeću godinu. Mislim da imamo odličan tim, odlične talentirane ljude u njemu, odlične sponzore, mnogo navijača diljem svijeta, tako da imamo sve potrebne sastojke za dobru 2021.”

Fernandu je drago što je Renault konačno došao do postolja. Treće mjesto Ricciarda na VN Eifela, veliki je uspjeh na koji se dugo čekalo u redovima francuske momčadi.

“Gledam svaku utrku i unutra sam tijekom vikenda, iako s distance. Pratim svaki krug. Postolje je bilo itekako zasluženo, konačno. Sretan sam zbog svih. Cyril je možda malo zabrinut zbog tetovaže, ali osim toga, bio je to fantastičan trenutak”, rekao je Španjolac.

11
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
4 Komentara na temu
7 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
6 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Pedji2

Ne zelim da bacim senku na Reultovu dobru formu, ali da npr Ferrari nije tako los ove sezone mogli bi racunati svaku trku barem jednu poziciju nize. Dakle imaju bonus od uglavnom dva Ferrarija i nesretnog Albona gotovo svaku trku. Napredovali su svakako, ali su izjednaceni sa McL i pink mercom, da su ovi gore konkurentniji(trebali bi biti) bilo bi mnogo manje bodova. Svakako se radujem povratku Alo, bice zanimljivije.. i nadam se da ce Reno/Alpine biti konkurentan za 2022 jer je to razlog povratka Alo u F1, stvarno je fenomen, nikad ne odustaje od tog 3ceg naslova. Sretno

avatar
Član
F1 fan

Trubi on uvijek isto, hvali a kad sjedne u bolid i ne bude rezultata onda će pljuvati po bolidu i momčadi naravno on neće niti 1% biti odgovoran za nedostatak rezultata jer on izvuče 120% iz bolida

avatar
Član
Pedji2

Losi rezultati su kod njega uglavnom bili posledica loseg bolida, a kao neko ko je material za prvaka, borio se I izgarao I za 18stu poziciju I ostavljao timske kolege iza sebe.. bolid je kritikovao s pravom I to samo kad nije mogao ni prismrditi sredini poretka. Recimo tvoj idol se ne moze pohvaliti nicim slicnim, jer za razliku od Alonsa, retko kad je izvukao maximum iz bolida, ne racunajuci onaj astronomski RB koji je bio u rangu danasnjeg Merca. a I tad je stekao..

avatar
Član
TORPEDO

Nekad bio vrhunski vozač…biologija je napravila svoje,druge godine će isto biti potvrđeno.
Jedino gdje je vrlo jak,to je iskustvo i znanje namještanja bolida…ostalo…

avatar
Član
Pratiteljcro

Pricas napamet i gluposti tj ono sto zelis da se dogodi jer drugacije nevidis. Nekazem da nepostoji mogucnost da bude tako ali daj sacekajmo vrijeme za komentiranje kada bude vrijeme za to , kada prode sezona pa cemo ga onda razapinjati ovdje ako bude los ili glorificirati ako i dalje bude na nivou. Prije 20 god u tenisu cim bi presao tridesetu smatrali bi te starcem, a danas sa 39 je Roger i dalje u vrhu i samara balavce. Ocito se dobna granica za fokusirane/ponajbolje sportase povecala. Alonso je svoju zadnju sezonu odvozio odlicno i kvale 19:0 u svoju korist.… Read more »

avatar
Član
TORPEDO

Kad godine nemaju vezu kao što pričaš,pitam se zašto Roger ne igra turnire kao kad je imao 20 već pažljivo bira na koje će ići? Ili zašto nogometaši igraju na nekoj razini do 35-te pa se poslije povlače,po tome bi Pele i dan danas bio top igrač? Zašto Schumacher nije bio brži od momčadskog kolege u Mercedesu sa 41 godinom? Alonsa sam smatrao najboljim vozačem svijeta poslije završetka karijere Schumachera…radio je čuda sa Ferrarijem u vrijeme dominacije Red Bulla,ali imao je nesreću da je uvijek izabirao krive ekipe,jednostavno nije pogodio i imao sreće kao aktualni prvak. Na kraju…većinu toga je… Read more »

avatar
Član
Pratiteljcro

Jesi primjetio kako sumi u povratnickoj sezoni u trecoj godini je vozio puno bolje nego u prvoj katastrofalnoj. jbga napunila se glava sa smecem u penziji. Poslje kako je sve vise vjerovo da moze parirati ostalima bivao je sve bolji. steta pa f1 nije sport gdje ima mjesta za svakoga tj da ljudi voze dokle god hoce. tada bi se vidjelo puno bolje ovo o cemu pricam.poz

avatar
Član
F1 Majstor

Oprosti ali moram te pitati na temelju cega smatras Ocona losim vozacem? Sjecas li se kako je vozi prije nego sto ga je Strollov tata izbacio?Po meni je jedan od najvecih talenata i osobno navijam za njega pa me zanima tvoje razmisljanje?Godinama pratim F1 a pogotovo vozace i njihov nacin voznje.Ne samo prvake i nego sve vozace i njihove voznje od vodecih do zacelja poretka.Posto je ovo totalno drugacije razmisljanje zanima me konstruktivna rasprava i cinjece?

avatar
Član
Pedji2

I ja mislim slicno. Recimo svi pricaju kako je Checo jako dobar, a Ocon ga je dobrano namucio i da nije bio tako prljav, Ocon bi ga redovno dobijao. Istina ove sezone zna malo podbaciti, ali daje neke naznake da bi se mogao vratiti u onaj stari ritam..

avatar
Član
F1 Majstor

Slazem se u potpunosti s tobom. A ove sezone mu je puno vise puta podbacila taktika ekipe nego samo voznja.Par puta su kroz ulaske u boks dobrano unazadili uz to uzmi jos 2 kvara na bolidu.Ali za povratnicku godinu je solidan.Rezerviraniji nego prine ali konstantan.Druge vkdine ga ocekujem u punoj formi s onim njegovim agresivnijim stilom voznje.

avatar
Član
1borna

Horner je dao prijedlog Ricciu da tetovaža bude RedBull na stražnjici Abija…