Tijekom drugog slobodnog treninga na Velikoj nagradi Toskane vidjeli smo dvije crvene zastave – jednu zbog izlijetanja Landa Norrisa, a drugu zbog kontakta između Sergija Pereza i Kimija Raikkonena, no to nije poremetilo ritam Valtterija Bottasa koji je u svom Mercedesu ponovno ostvario najbolji rezultat. Baš kao na prvom slobodnom treningu ranije danas, Finac je i na drugom zasjeo na vrh poretka, a njegov najbrži krug bio je 1:16,989.
Lewis Hamilton bio je dvije desetinke sekunde sporiji od momčadskog kolege, a dobar je krug odvozio i Max Verstappen u bolidu Red Bulla, zaostavši za Bottasom samo 0,246 sekundi. Alexander Albon bio je četvrti, ali s mnogo većim zaostatkom, dok je treća najbrža momčad bio Renault. Daniel Ricciardo i Esteban Ocon smjestili su se na petu i šestu poziciju.
Tijek treninga:
Drugi slobodni trening za VN Toskane započeo je u 15:00 sati. Vrijeme je vrlo toplo. Temperatura zraka iznosi 29°C, a staze 45°C. Nakon pet minuta prvi na stazu izlaze Magnussen, Grosjean, Norris i Ricciardo. Lando Norris postavlja najbrže vrijeme. Romain Grosjean javlja probleme s pogonskom jedinicom te se vraća u boks.
Nakon 15 minuta na stazi vidimo žute zastave, a za to je zaslužan Charles Leclerc koji se izvrtio u zavoju 12 na tvrđoj komponenti guma. Max Verstappen postavlja novo najbrže vrijeme sesije, a nešto kasnije ga s prvog mjesta skida Valtteri Bottas. Vodeći dvojac svoja je vremena postavio na srednjoj mješavini guma, dok na treće mjesto dolazi Lewis Hamilton na tvrđoj komponenti s oko pola sekunde zaostatka.
Pola sata nakon početka sesije svi vozači vratili su se u boks te se pripremaju za simulaciju kvalifikacija na najmekšoj komponenti guma. Dva Ferrarija popravljaju svoja vremena, no brži od njih je Kimi Räikkönen. Na drugo i treće mjesto dolaze Daniel Ricciardo i Sergio Perez. Potragu za brzim krugovima ubrzo prekida crvena zastava. Lando Norris izletio je u zavoju 3 i sesija je zaustavljena. Na sreću, s Britancem je sve u redu, a snimke pokazuju kako je u zavoju otišao preširoko te je naposljetku prednjim krilom udario u zaštitni zid.
🚩 RED FLAG 🚩
Norris’s crash at Turn 3 has halted the session while marshals clear the car and debris from the track
#TuscanGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/luqSSnzfMg
— Formula 1 (@F1) September 11, 2020
Trening se nastavlja, a u Haasu potvrđuju postojanje problema s elektronikom na Grosjeanovom bolidu. Esteban Ocon vozi nešto sporije vrijeme od svog momčadskog kolege, dok Bottas bilježi najbrži krug dana te se prvi spušta ispod minute i 17 sekundi. Slijede ga Hamilton, Verstappen i Albon. Sljedeći krugovi su sporiji te se čini kako se soft gume na Mugellu vrlo brzo troše. Ulazimo u posljednjih pola sata sesije.
Ponovno se javljaju žute zastave. Sebastian Vettel izgubio je stražnji dio bolida na izlasku iz zavoja 12 te se izvrtio. Za razliku od Landa Norrisa, uspio je zadržati bolid na stazi. To ipak ne znači da nismo vidjeli novu crvenu zastavu. Sergio Perez se prilikom izlaska iz boksa sudario s Räikkönenom koji je bio u brzom krugu te se sesija ponovno prekida kako bi se očistile krhotine sa staze. Suci će se tim incidentom pozabaviti po završetku treninga.
We have a RED flag 🚩
Debris on the track at Turn 1 after this coming together between Perez and Raikkonen#TuscanGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/81LfpKh3VH
— Formula 1 (@F1) September 11, 2020
Do kraja treninga očekivano nije bilo značajnijih promjena u poretku. Tako je Valtteri Bottas osvojio i drugi slobodni trening na premijernoj VN Toskane. S vremenom 1:16.989 sekundi bio je dvije desetinke brži od momčadskog kolege Lewisa Hamiltona. Iza Mercedesovog dvojca smjestila su se dva Red Bulla i dva Renaulta. Krug prvih deset zatvaraju Perez, Gasly, Räikkönen i Leclerc. Sebastian Vettel ipak ne uspijeva dovesti svoj bolid do boksa. Javlja da se motor ugasio te se zaustavio na stazi. Prema svemu sudeći, očekuje nas vrlo uzbudljiva utrka u nedjelju.
Bottas has bossed it so far today
P1 in FP1 and currently P1 in FP2 💪#TuscanGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/V17K6CR84s
— Formula 1 (@F1) September 11, 2020
Eto ekipa vidite da se moze normalno raspravljat, svaka cast, mislim dole nize u komemtarima. 😉
A realno koliko je svima ovdje normalno i ok odluka da recimo ovako: FIA kao kaznila ferrari i to proglasila nagodbom kao ono zbog otkrivanja podataka itd Donijela novu tehnicku regulativu oko PU I svi znamo kako je sezona pocela Sad sljedi pitanje kakva korist oko zamrzavanja pogonskih jedinica vezano za pandemiju sa druge strane mercu je zabranjen das od iduce sezone a pointu kopiranje isto tako sljedece uz da kazemo simbolicnu kaznu Nije sad teorija zavjere samo to su jedine momcadi sa nekom kaznom ili recimo ilegalnoscu Sad kolika je korist za kompletan sport sta je Ferrariu onemoguceno donosenje… Read more »
Tako je već 7 godina,zna se vrlo dobro kome se podilazi i svi se drže blesavi da to isto ne vide…samo pitanje je koliko će još moći,publika je gadna stvar…kad te ona napusti gotov si…postaneš dosadan,predvidljiv,i kome se to da više gledati toliko godina. Od 2008 do 2019 mislim da je 129 miliona gledaoca izgubila F1,pitam se samo koliki je pad ove godine…a čini mi se enorman,jer gospoda pokušavaju vatrogasnim mjerama spasiti što se spasiti da…na pola sezone,hahaha!! A što se tiče pandemije i zamrzavanja motora…prvo što je licemjerno,jer kao pokušavaju zaustaviti razvoj i trošenje novaca na isto…a sa druge… Read more »
A što se tiče pandemije i zamrzavanja motora,cek torpedo jesi ti senilan ili si glup? ajde se vreti pola godine unazad!! od kud je krenula corona u EU? italija je bila sva pod karantenom.pola ljudi nije islo na posao. zar nebi bilo LICEMJERNO da su onda pustili razvoj motora ( u britaniji nije tada bila karantena)!? ajd malo razmisli svojom glavom prije nego sto pises gluposti. druga stvar, sta mislis da se sve vrti oko ferraria u f1 i da ce samo navijaci crvenih spasiti f1!? a sta je recimo sa mclarenom? presao na hondu i ovi uveli tokene? sta… Read more »
Čekaj malo. Jesi ti upravo stavio znak jednakosti između zabrane od slijedeće godine ilegalnog DASa i dopuštanja korištenja ilegalnog zabranjenog PUa?
https://autoportal.hr/aktualno/ferrari-vozi-ovaj-vikend-1000-utrku-u-formuli-1-safety-car-tom-prigodom-mijenja-boju/
Onda bi bilo uredu da ovaj vikend i izade na stazu malo da izpozira
Misliš ako Mercedesi otuču ograde kao lani u Hockenheimu?
ili kao predlani kad se SV otučao u ogradu
A sad je ok ruganje..dvostruki kriterij…super Gospon
Kakvo ruganje?..samo šala mala..ništa zločesto.
Ovo mi je super gesta i odlično poštivanje Ferraria
Kako se mali izvrtio fino, ferarri je u dobrim rukama sljedeće sezone, ima nasljednika
Kad se vettel izvrti krene paljba ali ne i za zlatnog dečka bijelog sennu
evo po 487. put nitko nesprda vetusa kada se izvrti NA TRENINGU, (gdje vozaci traze limit pogotovo na NOVOj stazi bez iskustva) nego sto piruetu ili drugacije sranje izvede U UTRCI i tako izgubi bodove! Kuzis u prvenstvu se dijele bodovi i onaj koji skupi najvise na kraju uzima naslov. Razumijes? Osim toga samo ti zoves maloga “bijeli senna” i ismijavas ga na taj nacin jer tako lijecis frustracije nastale vetelovom nemoci. Dosta necu dalje
Pa izletio je ko amater u stilu grožana proslu nedjelju jel? Kakvom nemoći vettela? Koji je odnos u utrkama ove sezone izmedju njih dvojice znaš li?
Vetel je sporiji prosjecno 0.25s i to vetelu tj njegovom egu jako smeta i zato je u takozvanoj “krizi” . To je sva mudrost to je ono ispod povrsine. To je razlog zasto je u “mentalnoj krizi” kako to dosta ljudi objasnjava kao razlog zasto je spor i zasto radi greske i zasto mu neide najbolje u “zadnje vrijeme”. Moja rijec za vetelovu situaciju je nemoc, a kako bi ju ti nazvao? Ako pogledas CINJENICE da je cijelu proslu sezonu lec je bio brzi, prirodno brzi u kvalama da sad nekompliciram, a od ove sezone je jos dominantniji nad vetelom.… Read more »
I jos nesto, prosle sezone je vetel imao podrsku momcadi i to maksimalno i uvijek, taktike su isle njemu a na stetu leclerca, i plus sto je vetel ako vec nije u kvalama, mogao da parira u utrci jer je daleko bolje poznavao ove cudljive pireli gume i tu je imao prednost nad malim. Ali od ove sezone te dvije stvari vise nepostoje, ni te prednosti vise nema! Nedavno je isam lec izjavio da je ponosan na znanje oko “cuvanja guma” te koliko je napredovao. Tako da mene uopce necudi sto je lec jos dosta bolji od vetela u ovoj… Read more »
Maksimalno, aha ko u rusiji jel?
U samo 2 utrke je vetel pomogo leclercu! Ostatak sezone je na vetel-binoto relaciji.
U rusiji le lec propustio vetela na startu da se oba ferarija, nekako,obrane od hamiltona. i sam vetel je to rekao u team brifingu! A vetus ga nakon te “usluge” nije htio propustiti, pravio se glup na radiju. Bolje nekomentiraj rusiju tako sto pokusavas obraniti vetela umjesto toga samo se sramotis.
Odakle vam to..i što će vam to “bijeli Senna”?..Ayrton Senna je bio vjerojatno portugalskog podrijetla..ono latinos, ali bijelac..tako za nekoga nadarenoga mladca umjesto “bijeli Senna”možete reći npr. “novi Senna” ili “mladi Senna” .
Odakle tebi aston martin =benz???
A nisam čuo da je HAAS = ferrari???
Vidi HAAS je uspješan proizvođač alatnih strojeva CNC strojeva a bavi se i automotosportom u više kategorija pa je takav dospio i do F1..Odnos njega i Ferrarija je strogo klijent i kupac..kupuje sve što može od Ferrarija..Aston Martin i Mercedes su druga priča..Mercedes, Stroll i Totto su vlasnici Aston Martina a tamo su postavili i Moersa iz AMG za šefa..znači Benz tu kolo vodi.
Practice, kužiš? Recimo u Kanadi 2011. Vettel se izvrtio u pretposljednjem zavoju u zadnjem krugu ispred Buttona koji mu je ni kriv ni dužan uzeo pobjedu.
https://www.youtube.com/watch?v=t9zgL7iyNDs
Jel to isto kao i kad se netko izvrti na treningu?
i u bahreinu prije dvije sezone 😉
ferrari jubilarno zavrsava kraj prvog dana
Kontam 12/13 kvale
Bod dva utrka
uhh optimisticna prognoza za utrku.
moja prognoza jedno odustajanje i drugi bez bodova.
Jel mi mozes prognozirat vrijeme za iduci tjedan. Moram poslovno u Francusku.
Nemoj sa alfom,nećeš stići….
Šala naravno
Ja sa Alfom prošao kroz vodu visine oko 40 cm a Mercedes iza mene “zblesio” i trebala šlepa doći po njega…Okan cupe, malo noviji od tog tvog na slici. .Hahahaha!.
Kažu ako ispod alfe nema ulja na asfaltu onda vjerovatno nema ni u motoru!!!
Vozija sam ja Alfu 166 3.0 V6 deset godina.Busso motor i danas tvrdim jedan od boljih sestaka atmosferaca,elektronicki kvar nisam ima nikad sto im cesto spocitavaju.Sad vec nekoliko godina vozim A6 3.0 TFSI,oboje se vozu lipo,svaki na svoj nacin(razlika prednji pogon i quattro)a te spike o kvarljivosti Alfe su tocne kao i prorocanstvo F1 prvaka 2030 godine!
P.s vise se Ferrari kvari nego Alfa😂😂
Malo šale,nemojte odma u kontranapad😁
Taj Alfin motor 3.0 V6 se dosta godina smatrao najboljim motorom u klasi..a da ne spominjem već legendarni 1.9 JTD Common rail..Common rail je Alfin izum i sada ga koriste svi proizvođači Diesel motora..znači Alfa izumila a sada to koristi i Mercedes i VW i ostala krema auto industrije. Dežurni pljuvači samo otvarajte teme a ja ću vas podučavati..eto korisne simbioze..vidite kako i to sve može štimat.
Neunistiv motor osim ako je u rukama nekog mulca koji nema za veliki servis pa pukne zupcasti,za jtd znam cijelu pricu ali vozija nisam nikad,zapravo kad bolje razmislim nisam nikad u vlasnistvu posjedova nekog dizelasa,nije to za mene😂😂
Opel je bio veliki kupac 1.9 JTD motora za Vectre i Astre i 1,3 JTD za Corsu i Combo.
to nisi zano do prije neku godinu.
kada sam ti napisao da se u opela ugraduje alfin motor onda si se cudio tj govorio da nema sanse
Ti si to nešto pobrkao..Ja nisam znao?..Možda netko drugi na forumu. Imao sam Vectru 1.9 cdti..to je taj motor.
nisam,jos kada si me podjebavao zasto vozim alfu a ja sam te pitao sta ti vozis a ti si rekao opela i ja sam ti rekao pa opet ti je na alfinim motorima ( kao i suzuki) i onda je pocela rasprava. kao i za dizne da je alfa to prva izmislila 98god i tada je 156 proglasena autom godine 😉
Kažem ti imao sam Alfu sa 1.6Twin spark motorom i Vectru sa 1.9 cdti i dsobr
..i dobro sam znao da je to Alfin motor..zato sam to i kupio.
Desmo. Privat vozim cijeli zivot benzince, a sluzbeno su normalno dizeli i poneki benzinac. Politika firme. I sad imam 3 benzinca. Da opet nekimaponovim da nebi za 5 min zaboravili pa me opet pitali. Alfa 147 2010, Hyundai I30 2018 i Mitsubishi Lancer 2012. Stara Japanska poslovica kaze na benzin se vozi na dizel ore, a na plin grije.
Ma benzinci su top…ne tandrkaju ka dizeli…najbitnije…samo tesko ih je livati,pogotovo jače motore…imam škodu rs 2016 184ks diesel(400kn 750-800km)
I clio rs 2012 201ks benz(300kn-290km)
😀😀😀😀😀
Slažem se..
Pa talijani su uvijek imali odlicne motore samo ih je… ostalo, vecinom struja.
I dušu i lipotu
Jedino im se fiat multipla zalomila 🤣
I ona je danas fora…he he
Ona je nešto posebno..za ljubitelje egzotičnog, neobičnog dizajna..kao npr. Renaulti za vrijeme Patrica Le Quementa..Vel Satis, pa Megane..
To je istina al nisu bas prosili na trzistu, velsatis i avantaime se bas nisu proslavili, vecina ne voli bas egzoticni dizajn al slazem se da i dan danas izgledaju ispred svog vremena.
Ta Multipla je pojam ružnoće ,za nju vrijedi titula da je najružniji auto svih vremena i ide uzrečica koja kaže” Bolje ići pješice nego da vas vide u Multipli”!!!
ne struja. motori odlicni kao i elektronika nego jebalo ih zavrsni finis na autu.
sve odlicno ali ce ti puknut pipka za dizanje prozora ili puknut kvaka,pocet lupat granicnik na vratima…
ali to je mizerija. najbolnija stvar sto je kao nova skupa a za par godina izgubi vrijednost sta kod svadi nije slucaj (makar su im motori uzas)
Pa i cura prošla kroz vodu u Zadru od 30 cm sa swiftom,a alfa karavan 159 ostala i što ćemo sad….
Hahahahahahaa!.
To si iznislio?
Da budem tocniji sluzbeno. Poslovno i sluzbeno mi je pod isto.
oo kutina..si gledao monzu?
nisi ekipi objasnio zasto su te protjerali sa alfa foruma (dvaput)
Šta to radite po tom forumu? Mika, čuo sam da si ti tamo stalno bezobrazan i arogantan..ne mogu vjerovat.
izmjenjujemo iskustva,noviteti,itd.. kao i na svim forumima. imas i italia-corse forum.
Desmo. Vidis kak sve znas. Pitaj ga za rubriku motorsport na Alfistima. Nek ti malo pojasni. Ekipa sprema iznenadenje po inf. Iznenadenje.
Hoces pravu istinu. Pamti sad da znas ili pripisi sa str kao neki sto im se vise puta mora ponovit. Zbog sektasa na Alfistima. Ti sad jasnije.
lnije,sta se tocno dogodilo?
sta si pisao?
Ako znas a znas. Reci. Nemoj u siframa. Sifre su se koristile u ratovima.
Nema sanse prejaki smo