Utrka za Veliku nagradu Rusije trajala je samo dva zavoja iz kuta Carlosa Sainza. Španjolac je u drugom zavoju izašao sa staze i onda se, kako pravila nalažu, morao vraćati na stazu sporednom stazom obilježenom čunjevima. Međutim, pri obilasku čunjeva je lijevim kotačem zahvatio zaštitnu ogradu i tu je priči bio kraj.

“Nažalost u drugom sam zavoju imao nekoga s unutarnje strane i otišao sam malo široko. Do trenutka kad sam odlučio proći oko čunjeva, već sam imao vrlo mali kut za to učiniti. Krivo sam procijenio ulaznu brzinu i onda udario u zid”, objasnio je vozač McLarena.

Taj je zavoj u velikoj mjeri obilježio vikend na Autodromu Soči. Vozačima je objašnjeno da moraju proći spomenutom sporednom rutom ako ne uspiju pogoditi vrh zavoja i ostati sa sva četiri kotača unutar granica staze, a u protivnom će dobiti vremensku kaznu od pet sekundi.

“Bilo je to moja pogreška, kriva procjena, ali ipak mislim da taj zavoj ne bi trebao postojati. To baš i nije lijepi zavoj za voziti, a samo stvara ovakve situacije. Nije dobro dizajniran. Vidjeli ste tijekom utrke kako su mnogi vozači promašivali vrh zavoja pa morali ići oko čunjeva ili čak razbijali čunjeve. Jasno je da nije odličan zavoj”, kaže Sainz.

Za McLaren je bilo najgore što je pri Sainzovoj nesreći upropaštena utrka i Landa Norrisa, koji je morao jako usporiti te je pao na začelje poretka.

Ovako je događanja komentirao šef momčadi, Andreas Seidl: “Carlos je i sam rekao da je napravio krivu procjenu i to je razlog zašto je zahvatio ogradu. Dakle, on je kriv za to i mislim da bi bilo pogrešno sada kriviti nekoga ili nešto drugo.”

“Nama je to nažalost završilo utrku za oba bolida. Lando je morao usporiti i bio je posljednji nakon prvog kruga. Onda nismo imali ništa za izgubiti, stavili smo tvrđe gume i pokušali preživjeti do kraja, nadali se nekom novom periodu sigurnosnog automobila, ali nije upalilo. Vrlo smo razočarani jer odlazimo bez bodova, mislim da smo ponovno mogli osvojiti lijepu količinu.”

Slab dan McLarena iskoristili su Racing Point i Renault pa su sada razlike u poretku konstruktora izrazito male. McLaren je na 106, Racing Point na 104, a Renault na 99 bodova.

7
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
6 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
6 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
johhan peacedohan

Pazite, oni su vozači F1 i nemaju šta kritikovati zavoj. Neznam šta se dešava sa Carlosom posljednje 3 utrke. Nije imao sreću sa bolidom a sad očito nije imao sreće sa procjenom a ja bih možda dodao i sa očima. Jesu mnogi vozači imali problema sa prolaskom između onih prepreka, bilo ih je i da su udarali od one table stiropora ali niko osim Carlosa nije udario baš u ljubopitljivi zid. Možda bi trebao posjetiti očnog. Nije sramota i Ralf i Villeneuve su nosili naočale u utrkama. Čini mi se i da je Sainz mislima već u Ferrariju.

avatar
Član
Desmosedici

Ovo je tipičan neprirodan zavoj..Tielke zavoj..sa oštrim apexom koji se ne može normalno odvoziti unutar staze i unutar pasica nego se mora obavezno sjeći po pasicama, tako da bolid gazi po pasicama..takav je i četvrti zavoj..vidjeli smo u što se u kvalama dogodilo Sebu kad je malo jače zajašio po tim pasicama..odigao mu se zadnji kraj, izgubio je downforce, izgubio bolid te se razbio u ogradu..znači jako opasan tip zavoja zato što bolidi ne mogu prirodno pratiti zavoj vozeći unutar pasica nego moraju obavezno gaziti po njima ili izlijetati preko njih sa druge, vanjske strane zavoja, što redovito dovodi do… Read more »

avatar
Član
drd

Zavoj je OK, ali odrađivanje izletne zone (tj. staze) je glupo.
Prvo, prolaz je nelogičan i preuzak. Razumijem ideju da se prolazak tuda ne smije isplatiti, tj. da se na neki način vremenski kazni vozače, ali sama činjenica da su se vozači razbijali i rušili prepreke, govori da treba drukčije dizajnirati izletnu stazu.
Drugo, za one koji su promašili zavoj za koji centimentar, poput Riccija, stvarno je izuzetno nespretno (i čak pomalo opasno) prolaziti kroz označenu izletnu stazu.
Dakle, sa redizajniranjem izletne staze taj zavoj bi bio skroz OK.

avatar
Član
Desmosedici

To je loš zavoj sa oštrim apexom tako da se ne može voziti po prirodnoj putanji nego se mora sjeći taj apex preko pasica zbog čega bolid izgubi prianjanje i zbog centrifugalne sile izleti, opet preko pasica na suprotnom kraju zavoja u izletnu zonu..izletna zona tako postaje staza i po njoj se stavljaju stiropori da bolidi voze slalom između njih i tako se uspore da još nebi stekli i prednost zbog tih izlijetanja sa staze..smiješno.

avatar
Član
papaya

A lud li si…hahahhahaaaaa
Koji harikiri..plačem…hahahhaaaa

avatar
Član
mars32

Istina da smo izgubili mnogo bodova, ali meni je ipak zavoj odličan. Zahtjevan za odvoziti, traži maksimalnu preciznost, nije opasan – ima dovoljno velika izletna zona, ali kažnjava onoga tko ga ne svlada s gubitkom vremena. Sainz ovaj puta treba kriviti samoga sebe, poklopiti se po ušima i na sljedećoj utrci pokazati što zna.

avatar
Član
mody

cijela staza je katastrofa