U intervjuu za Njemački RTL Luca di Montezemolo je govorio o problemima s kojima se Ferrari susreće u zadnje vrijeme. Kao glavni problem navodi kako nisu zaposlili nijednog visokokvalitetnog inženjera, kao što je to bio slučaj s Jamesom Allisonom.
No, nije da nisu pokušavali. Bili su u kontaktu s Adrianom Neweyjem i Andyjem Cowellom, mamili su ih u Maranello, ali bezuspješno.
Prema mišljenju Montezemola, njegovi nasljednici su podcijenili probleme pred kojima su se nalazili. Bili su prisiljeni zaposliti inženjere iz cestovnog sektora koji nisu imali potrebne kvalifikacije za Formulu 1.
“Prelazak na hibride 2014. nas je dosta koštao. Podcijenili smo kompleksnost projekta. U Italiji nije bilo iskusnih ljudi u tom području, no u Njemačkoj je bilo suprotno.”
“Pored toga, pojavili su se drugi problemi. Oni što su vodili Ferrari nisu bili kompetentni za Formulu 1. Mislili su da je lako pobjeđivati i sve su podcijenili. Na primjer, uradili su veliku pogrešku što su pustili Jamesa Allisona da ode iz momčadi.”
“No, takve se stvari događaju. Po meni je ipak veća pogreška zapošljavanje ljudi iz sektora cestovnih potrošačkih automobila. Nisu imali potrebne vještine za Formulu 1, a to zahtjeva posebne vještine. F1 je totalno drukčija [od cestovnog sektora].”
“Enzo Ferrari je obično govorio da bi uvijek trebali zaposliti najboljeg vozača. To se isto primjenjuje i na inženjere. Da bi uspjeli morate raditi s najboljima, i oni moraju biti inovativni kako bi mogli gurati momčad naprijed,” rekao je Luca di Montezemolo.
Luca Cordero je prvo kao mladac bio veliki šef momčadi i to za vrijeme Niki Laude, pa veliki šef cijelog Ferrarija za vrijeme MS..bio je čak i šef Svjetskog nogometnog prevenstva u Italiji 1990..pa šef Alitalije..dakle jako moćan i sposoban čovjek..krema..dio talijanske aristokracije. Njega se nije moglo ucjenivati sa “Nagodbama” i za njegovo vrijeme se nije moglo sprdati sa imenom Ferrari. Za ovo stanje u Ferrariju krivim sadašnje vodstvo, Elkana, Camilliera, Binotta manje, on je tu samo izvršitelj njihove sposobnosti ili nesposobnosti..nisu smjeli dozvoliti da se dovedu u ovu situaciju sa poilitikom koju kroji FIA i Liberty Media..trebali su se… Read more »
Nadam se da je sada nekima malo jasnije da binoto nije toliko odgovoran sto stvari neidu najbolje u ferariju. Nezaposljava on ljude dakle krivac se nalazi vise “prema vrhu” tj oni koji zaposljavaju ljude.
A sto to onda govori o njemu,da je nesposobna lignja koja klima glavom ili karizmaticni lider momcadi?
Da ima imalo samopostovanja pokupija bi se odavno neovisno o tome dal mu netko bira zaposlenike ili sam grijesi,u oba slucaja rezultat nedostaje…
Gdje si ti vidio da se neki sef momcadi povuce sam od sebe? Jer tu je, na dobrome mjestu, upija paznju medija, parica kaplje i sve je divno. Vrh momcadi ili uprava smjenjuje a ne obrnuto. Sef momcadi niti razvija bolid niti radi strategiju, skoro pa je i nebitan a bitni su ljudi koji rade u tvornicama za koje se nikada necuje. Oni streberi i znalci koji skope sve to, e oni su zasluzni za uspjeh a sef momcadi mora biti dovoljno inteligentan da odg na pitanja novinara i da odredi sto reci a sto nereci,,,
Treba vratiti ovog Lucu na čelo Ferrarija, on je sposoban. I svakako još dovesti i Briatorea, to bi bilo zanimljivo.
Bas si pasu Briatore i Ferrari. Ne zna se tko je veci lopinaš… pa zasto onda ne udruziti snage 😉
I onda bi ti imao puno više opravdanih razloga za pisanje ovakvih komentara.
Ne nego bi prestao.
Rupa uvijek nadje zakrpu, pa tako i ovo dvoje 😉
Aha, aha ti samo laješ na sitni kriminal dok te krupni, pravi kriminal ne zanima, njega bi prešutio. Podsjećaš me jako na naše HR pravosuđe.
Zakoni štite krupni kriminal..pardon, Tokeni pa zatim Tehničke direktive..tako se to radi..pa ako si junak ti udari protiv “zakona”.
Cis da se donekle nadovezem na klaunsku pricu montija gore Zasto nije navedeno da se taj ferkan se borio za naslove u godinama kada su drugi od toga odustali(uopce nisu bili u prici)i razvijali nove bolide motore i gradili momcad za novu eru u F1. Druga stvar ajmo reci imas covjeka koji je razvijao motor do i za vrijeme 2019 god Na osnovu motora se razvijala aerodinamika Naravno svi bitni tehnicki sefovi su bili upoznati sa planom razvoja bolida. Sa druge strane netko zna da dolazi FIA na pregled (nisu upali sa policijom unutra) Taj netko treba razgovarati sa tehnikom… Read more »
Ma ne kriv je vettel šta vam je
Redovito dolazi iza Leca. Tako da, bolje se ipak može.
Nekako ovi Mercedes “stručnjaci” zaboravljaju par stvari sa utrke u Monzi… Prva je kazna za prijevaru LHX6WEST44BLABLABLA…i činjenica da su Giovinazzi-u odmah opalili kaznu,a LHX6WEST44BLABLABLA tek nakon 25 minuta…zar vam to nije malo čudno,ti “pošteni” suci i njihovi kriteriji? Drugo je ono plakanje Bottassa kad nije mogao preteći protivnika,pa je u eteru izvalio…ne mogu nikog preteći,što je ovo vic?? a jadan…nema više gumb za WARP pogon,nek se žali upravi vodovoda najbolje… Nitko više ne priča o sistemu DAS,koji ove godine vrijedi,a druge godine neće vrijediti…a pravila se ne mijenjaju…objasnite mi taj misterij Mercedes stručnjaci,koji ne znaju razliku između raketnog,mlaznog,otto,diesel,wankel motora…i… Read more »
Ispali se i eksplodiraj!!!
Raspisao se dečko.
A daj reci koja je razlika između cestovnih i F1 motora i kako je lako biti onaj šljaker u garaži F1.
Hahahhaa.
A vi tehnicki direktori i sefovi momcadi to dopustili
Ovo mi lici na miou ili bilo koju drugu korporacijsku pricu i kojoj glavni seronja postavlja glave da ih kasnije moze rezati
Uostalom sa tolikim milionima za 7 god ste mogli i odskolovati mene glupavoga da budem dobar inzinjer za F1
Klasicna prevrtaljka
“Oni što su vodili Ferrari”
Znaš li razumijeti što pročitaš?
On jasno kaže da je vodstvo, ne jedan čovjek, već vodstvo donosilo krive odluke koje su onda pridonejle ovom stanju. Ne mehaničari, ne ni sam jedan jedini Binotto niti on sam Montezemolo. Kompletno vodstvo je donosilo niz kako se sada vidi loših poteza.
Lijepo je objasnio i nikoga nije napao.
Vis ne znam gdje radis ali stvari ne funkcioniraju tako kako ti pricas u korpoacijskom svijetu a jos manje tako kako ih on predstavlja
Pa ne sjedi sabor tamo i zaposljava svakog pojedinog glasanjem za i protiv
Uostalom nije ni bitno niti je predmet rasprave
Bitno je da imas resurse i mozes od 70% kompetentnog covjeka kom je to struka naparaviti sto hoces za godinu dvije
Uostalom tekst kasnije kaze imaju vec motor sa upola manjim zaostatcima a za 2021 jos manjim
Naci u 6/7 mj rijesavaju probleme sa pogonskom jedinicom
Sta dalje znaci da su naucili nesto
…
“Vis ne znam gdje radis ali stvari ne funkcioniraju tako kako ti pricas u korpoacijskom svijetu a jos manje tako kako ih on predstavlja”
Dakle niti ja niti Montezemolo ne znamo kako funkcionira korporativni svijet? Hahaha, o Mike. Prejak si.
Na nacin sabora sigurno ne
Nije tesko biti jak pored vas 2ice
Ugl poanta mog komentara je nesto drugo
Ono sta on tvrdi ima upitnu tezinu obzirom je cisti menager i politicar
Ali cak i da je bas to problem opet sa resursima koje imas to se rijesis
Binoto je u ferkanu 20god
Taj bolid koji su napravili cesting inzinjeri je pobijedjivao cak i bio materijal za naslov
To su vase rijeci kada ste pokusali omalovaziti Seba
Ugl..
A šubi dubi du!
Kak god Ugl sustav je hijerarhija Nacin ako gledamo od dna hranidbenog lanca je Primjerice mehanicar koji je ugradio netestiranu svjecicu u motor bolida odgovara svom sefu u boxu koji ga je kontrolirao taj isti svom sefu koji je zaposlio istoga te mu dao povjerenje Ako se greske ponavljaju sef boxa da ga tako nazovem odgovara nadredjenom inzinjeru radi cistku mehanicara koji necrade svoj posao taj isti koji jd davao otkaze dobija otkaz ako novim zaposljenjima nisu rijeseni propusti Ta hijerarhija se penje prema vrhu istim intenzitetom kada se propusti ponavljaju i dalje Naci isti sef koji je zaposlio inzinjera… Read more »
Znači tu bi u konkurenciji mogli bit i domaći stručnjaci tipa jednog Desmosedicia,Torpeda i drugih!!!
Ma skužio sam,više se ne obazirem na pobrisane komentare,ali eto onda ću koristit ovu drugu pa da vidim šta će bit!!!
Ti se ne rugaš se, zar ne?..Inače samo budale se rugaju sa onim što ne razumiju..znaju toliko da su budale i da to ne mogu shvatit.
Kaže Ferrari je kupovao inžinjere, a pitam se ja tko je Ferrari,tko je ta osoba koja odlučuje koga če se zaposliti,koji su to veliki umovi. Šta ne slaže svoju ekipu šef momčadi,tko je onda odgovoran za ovaj debakl,Camilieri,Elkan i ekipa koja sjedi na lovi i ne zna tko im glavu nosi.Sve oko njih veliki savjetnici svi samo pare žele a di je strast za F1 i utrkivanjem to su ubili i u Alonsu i u Vettelu sada uništavaju te prvake sa svojom lovom ali FIA je pametna drži ih taman koliko treba da budu tu negdje i da sve bude… Read more »
Auuuu još ja vidim da tu nešto ne štima,kad eto zašto!!!
Jos jedan dokaz da je Benz tehnoloski nesposoban, tj. pokupovao je prvenstva od FIA-e, FOM-a, Liberya, Pirellia i sve osvojio na prevaru 😀
Prolupao Montezemolo vidiš kako govori gluposti i sve neke teorije zavjera.
Ulozili ljudi milijarde u resurse i ljudske potencijale, pokupovali sva ziva prvenstva i to sve s ciljem… pazi sad – kako bi Hamilton (Britanac) postao statisticki najbolji svih vremena 😀
Ali pazi to; kupili FIA-u, FOM, Libery, Pirelli, ulupali milijarde, ne zbog sebe nego zbog Hamiltona, usli u F1 zbog Hamiltona i sve to radi iskljucivog cilja kako bi Ham bio statisticki najbolji vozac svih vremena 😀
Brutalno.
DA da, hahah. To je rezultat zavjere.
Ovo mi je drago čuti,kako si sa razumijevanjem pročitao sve moje postove,nadam se da si nešto uspio naučiti,iako sumnjam haha Nego još nisi odgovorio na moje pitanje…pošto imaš fotku sa kapom Ayrtona Senne,kako komentiraš njegovu želju prelaska u Ferrari? Zašto je to veliki Ayrton želio,baš se pitam? Montezemolo said Senna, who had joined Williams from McLaren at the beginning of 1994, was already thinking about his next career move: “We spoke for a long time and he made it clear to me that he wanted to end his career at Ferrari, having come close to joining us a few years… Read more »
Daj pojasni Montezemolu kako F1 motor nema razlike u odnosu na cestovni. Hahahah, kako te zakucao. Prejako, kao da čita Gp1 komentare.
Kakve veze ima Ayrton i njegova zelja iz djetinjstva da vozi Ferrari s Ferrarijevim prevarama unazad par godina?
Najveća prijevara u svijetu F1 je tvoj LHx6West44blablabla….i Mercedes sa dogovorom i prevarom od pred 7-8 godina…bio bi jedva jednom prvak svijeta,jedva…da nije došao u Mercedes,pa mu se odmah posrećilo,baš čudno hahaha
Senna je htio voziti za Ferrari,jer vrijedi ona uzrečica…ako nisi vozio za Ferrari nisi vozio F1…
Baš mi drago što me se spominje,znači da sam vam stao na žulj.
Nikog ne vrijeđam na osobnoj razini,samo iznosim svoje mišljenje i činjenice koje vam toliko smetaju.
Zdravi mi bili i veseli
🙂
“pojasnite mi razliku of F1 i cestovnog motora”
Hahaha, daj zovi Montezemola.
evo veliki LCdM ti je pojasnio sto se dogodi kad zaposlis inzenjere cestovnih prometala……bolidi ti ne mogu zavrsiti utrku, ako i zavrse to je tamo oko 13og mjesta……
ko narucen odgovor na one pizdarije sto se pisali ti i onaj prije par dana….
umjesto da sutis i cekas da se zaboravi, ti se javis i dodatno sporkajes obraz. ma, koji obraz. nemozes sporkati nesto sto nemas. glavno je da ti znas bolje od montezemola. sta on zna o f1……..
““Po meni je ipak veća pogreška zapošljavanje ljudi iz sektora cestovnih potrošačkih automobila. Nisu imali potrebne vještine za Formulu 1, a to zahtjeva posebne vještine. F1 je totalno drukčija [od cestovnog sektora].””
Torpedo reci mu da je to isto.
Ahahaha, ja sam gotov. Samo dva dana nakon što si pobjedonosno pisao “pojasnite mi razliku of F1 i cestovnog motora”.
Hahaha, prejako.
ma nema torpeda,na grobniku gleda rally na mobitelu
Tebe čekaju oni iz Alfa kluba da se tamo opet oglasiš.
Pojasni nam kako je Merc bez party modea bio i po 2s brži od ostalih. Što je to Toto opet skuhao?