Lewis Hamilton u bolidu Mercedesa osvajač je prve startne pozicije na Velikoj nagradi Toskane u Mugellu. Iako je njegov momčadski kolega, Valtteri Bottas, imao najbolja vremena na svim slobodnim treninzima ovog vikenda, kad je bilo najvažnije Britanac je ponovno bio u pravom izdanju. Stigao je tako do svog 95. pole positiona u F1 karijeri.

Drugo mjesto na startu osigurao si je Bottas, a iz drugog startnog reda u utrku će krenuti vozači Red Bull RacingaMax Verstappen i Alexander Albon. Do petog mjesta stigao je Charles Leclerc u Ferrariju, što je svojevrsno ugodno iznenađenje ovih kvalifikacija s obzirom na formu Ferrarija u posljednje vrijeme.

Prošlotjednog pobjednika na Velikoj nagradi Italije u Monzi, Pierrea Gaslyja u bolidu AlphaTaurija, iznenađujuće smo izgubili već u prvoj rundi kvalifikacija.

Prvi put u povijesti jedan trkaći vikend Formule 1 održava se na stazi Mugello, a kvalifikacije za utrku službenog naziva Formula 1 Pirelli Gran Premio Della Toscana Ferrari 1000 održane su po sunčanom i vrlo toplom vremenu. U 15 sati, prilikom izlaska bolida na pistu, temperatura zraka bila je 29°, a temperatura asfalta 46° Celzija.

Sve slobodne treninge na Velikoj nagradi Toskane dobio je Valtteri Bottas u Mercedesu, tako da ga se smatralo favoritom za pole position, no nešto su na tu temu imali za reći i njegov momčadski kolega Lewis Hamilton i Red Bullov Max Verstappen. Još jedno važno pitanje bilo je može li Ferrari nakon dva izrazito tmurna vikenda, na svojoj 1000. GP utrci doći do Q3.

Q1 – Eliminirani vozači: Gasly, Giovinazzi, Russell, Latifi, Magnussen

Čim su izašli na stazu u prvom dijelu kvalifikacija, vozači Mercedesa demonstrirali su silu. Na slobodnim treninzima najbolji je krug bio 1:16,530, da bi se ovdje Bottas i Hamilton bez muke spustili debelo ispod granice od 76 sekundi. Finac je vozio 1:15,749 i bio brži od Britanca 29 tisućinki sekunde, a Verstappen je kasnio više od pola sekunde.

Ostatak društva debelo je kasnio za vodećom trojkom, no od četvrtog do 20. mjesta razlika je bila manja od jedne sekunde i borba za prolazak u Q2 bila je prilično žestoka.

Sasvim neočekivano, već u Q1 izgubili smo prošlotjednog pobjednika u Monzi, Pierrea Gaslyja. Prvo mu je to ispadanje u ovoj fazi kvalifikacija od utrke u Belgiji prošle godine. Na 17. mjestu završio je Antonio Giovinazzi u Alfi, ispred Williamsovog dvojca i Kevina Magnussena u Haasu. George Russell je imao jednu veliku pogrešku i izlazak sa staze, ali je ipak uspio biti brži od svog timskog kolege Nicholasa Latifija.

Sreća je ovaj put pomazila Sebastiana Vettela, koji je prošao dalje kao 15. Bio je samo pet stotinki sekunde brži od Gaslyja, a prolaskom u Q2 ugodno su iznenadili Kimi Raikkonen (13.) i Romain Grosjean (14.).

Q2 – Eliminirani vozači: Norris, Kvjat, Raikkonen, Vettel, Grosjean

Na početku drugog dijela kvalifikacija, svih 15 bolida na stazi se pojavilo s mekšim gumama. Nitko se nije odlučio za pokušaj prolaska u Q3 na mediumu, kako bi u utrku mogao startati na toj smjesi.

Nakon prvih brzih krugova na vrhu su sasvim blizu bili Hamilton, Bottas i Verstappen. Lewis je vozio 1:15,309, Bottas je kasnio 13 tisućinki, a Verstappen desetinku i pol. Četvrti je bio Alexander Albon, četiri desetinke sporiji od timskog kolege, dok se ostatak društva našao u velikoj borbi za preživljavanje.

Do sljedeće runde kvalifikacija nije stigao Lando Norris u McLarenu, ali malo će ga utješiti činjenica da je najbolji od vozača koji će moći birati gume za start. Britanac je bio desetinku sporiji od momčadskog kolege, koji se provukao u Q3.

AlphaTauri je ostao i bez drugog vozača, nakon što je Daniil Kvjat imao izlijetanje u šljunak te završio 12. Kimi Raikkonen može biti relativno zadovoljan 13. mjestom, a ponovno je uspio biti brži od Sebastiana Vettela, koji nastavlja svoj niz ispadanja iz kvalifikacija prije Q3. S 15. mjesta u utrku će krenuti Romain Grosjean.

Q3 – Hamilton još jednom najbolji kad je najpotrebnije

U završnoj rundi kvalifikacija imali smo po dva bolida Mercedesa, Red Bulla, Racing Pointa i Renaulta, Leclerca u Ferrariju i Sainza u McLarenu.

Pri prvom izlasku na stazu najbolje vrijeme postavio je Hamilton – 1:15,144. Bottas je imao bolji prvi sektor, ali u nastavku kruga je izgubio vrijeme i zaostao za timskim kolegom 0,059 sekundi. Verstappen je bio sporiji nego u Q2 i kasnio je četiri desetinke, Albon osam, a već petoplasirani Stroll 1,2 sekunde.

Završni kvalifikacijski obračun na stazi Mugello pripao je Hamiltonu, iako nije uspio popraviti svoj rezultat u drugom brzom krugu. Ranije odvoženi krug bio je dovoljan za 95. pole position u karijeri. Iza njega poredak se također nije mijenjao – Bottas, Verstappen, Albon.

Ugodno je iznenadio Charles Leclerc dolaskom na peto mjesto u Ferrariju, a nesreću je na samom kraju kvalifikacija imao Esteban Ocon. Izletio je u svom Renaultu i još poremetio krugove nekih vozača koji su bili iza njega, među kojima je bio i Bottas. Šesti je u kvalifikacijama završio Perez, ali će zbog ranije zarađene kazne to mjesto prepustiti kolegi Strollu. Ricciardo ima osmu, Sainz devetu, a Ocon desetu startnu poziciju.

Utrka za VN Toskane vozi se u nedjelju, start je zakazan za 15:10.

62
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
16 Komentara na temu
46 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
18 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Hamilton: Nije tajna da sam fan Ferrarija
Updated: 10, September 2020
Steve Etherington/Mercedes F1 Team
Ovaj Britanac vozi za Mercedes još od 2013. godine ali je uvjek na neki način bio povezivan sa timom iz Maranella.
Na pitanje novinara da li je ikad zažalio zbog čega nikada nije prešao u Ferrari, Hamilton je za Sky Italija odgovorio:
“Ne. Nikada nisam krio da sam Ferrarijev fan. Imam nekoliko njihovih automobila u svojoj garaži i nadam se da ću ponovo imati prilike da se borim protiv njih za titulu prije nego što se moja karijera završi.”

avatar
Član
papaya

Super odgovor…ili ste ocekivali nešto drugo od njega

avatar
Član
Pratiteljcro

A do unazad nekoliko godina je izjavljivao da nije imao kontakta s ferarijem niti ga nezanima jer je sretan u mecki. A danas vrti drugu plocu. tipicna hamilton prica.

avatar
Član
west 44

Pa ne vidim da je igdje u textu piše da ima kontakt s Ferrarijem ,osim što želi da opet budu konkuretni i da se može trkat protiv njih!!!Ovo što privatno vozi njihove aute nema veze sa njhovim trkačim timom!!!

avatar
Član
Pratiteljcro

Meni se cini da i ti i papaya necitate. ovo niste procitali? “niti ga nezanima jer je sretan u mecki”
Upravo to je izjavio ako se nevaram prosle godine da ga nezaima ferari i da je sretan u mercu, a danas prica skroz obrnuto!

“Nikada nisam krio da sam Ferrarijev fan”
Jesi prosle godine u interviewu.

avatar
Član
papaya

Tebra jel ti čitaš ono sto komentiraš i čitas li svoje što si napisa???
Kaze da mu nije ža sto nije priša u ferkana i da između ostalog doma ima par ferraria i da mu je gušt borba protiv njih ,a ne uz njih…
Iako se i ja sam nadam da i tamo pođe jedan dan i osvoji…a vidis obozavam mercedes i McLaren…

avatar
Član
Pratiteljcro

haha kaze kvijat “Ill try to do it flat.The car couldnt handle my balls” hahaha Legenda.

avatar
Guest
LHx6

Ej urednici, jel izvedivo napraviti anketu koliko ima navijača kojeg tima i kojeg vozača na portalu?

avatar
Član
mody

sta je to bitno da lewis ode uferari navijao bi za ferari jasam uvije, za tim ne vozaca to je navijac

avatar
Guest
LHx6

Obično se nešto pokrene jer je nekome bitno, a ne jer nekome nije bitno. Tako da ako tebi anketa nije bitna ne znači da ne treba.

Zašto je pravi navijač koji navija za tim? Prvenstvo timova postoji od 1958., a vozača od 1950.

Znaš ono, prvenstvo vozača je oduvijek ovdje, 70 godina i slično. Nije tradicija bitna više 😉

avatar
Član
Deyo

Sto je sad? Nije ti dosta sto dezuras 24/7 i da preko vise naloga i promjene IP adresa lupas minuse, ne bi li ispalo kako svi obozavaju Lewis i Tota, sada ti treba i to?! Pa, evo da se izjasnim odmah, nisam navijac momcadi, vec ovog sporta, koji je spao na najnizu mogucu tocku. Postivam rad, znanje i inovacije, a Tota i njegov put do vrha se gadim. Statistika jedno, realnost drugo.

avatar
Guest
LHx6

“Sto je sad? Nije ti dosta sto dezuras 24/7 i da preko vise naloga i promjene IP adresa lupas minuse”

Hahaha, volio bi da ti nitko ne da minus sada da shvatiš kako ti ni ja ne dajem minuse. Ti se znači tješiš da ti ja i možda još par ljudi daje minuse s više nickova jer kako inače da skupiš po 20 na te silne istine koje tako lijepim rječnikom pišeš?

avatar
Član
Deyo

Napisao sam i na onom drugom clanu, pa i ovdje, samo da budem siguran da ces procitati : Isto kao sto ti omalovazavas Michael Schumacheara, tako drgui imaju pravo omalovazavati Ali LHG-ja, samo razlika sto drugi ne dezuraju 24/7 da lupaju minuse. Michael Schumachear ima upitne periode, kao legalnost Benettona 1994., Brawn i Toddova svinjarija iz 2003, i one dvije kolizije 1994 i 1997. Akli bez obzira na tu prljavu stranu, cinjenica je da je posjedovao neverovatno znanje i vestinu. Da stigne do podijuma u zaglavljenom mijenjacu, da pod kisnim uslovima u losijem bolidu, pobijedi. I imao je konkurenciju, i… Read more »

avatar
Guest
LHx6

Što znači dežurati? Jel ti imaš mobitel, dopisuješ se pomoću njega s ljudima. Kakva je razlika na mobitelu ovdje napisat komentar ili u nekoj drugoj app. Gledaj, što se MS tiče. Imao je za timske kolege dno dna vozače u odnosu na one koje ima Hamilton. Prvo da to rješimo. Slažeš se? Onda je pored toga imao sve podređeno sebi i još ga nisu smjeli pretjecati. O čemu mi pričamo? Kako uopće možemo pričati o njegovoj veličini i zanemariti te činjenice. Kad je došao u Ferrari već je slovio za velikog vozača. Na osnovu čega? Na osnovu dvije godine provedene… Read more »

avatar
Član
Mike-ferrari

Svaka cast Lekleru i uredniku za brisanje profila onom britiću
Malo sam fulao prognozu za danas nekih 50%

avatar
Član
papaya

Ja sam zakasnia,nisam mu vidia komentare,sto je luđak napisa

avatar
Guest
LHx6

Glupost. Čak mi nije ni jasno kome je to smiješno. Mislim da je htio nešto smiješno napisati. Potrudio se čak.

avatar
Član
mody

cim vidim dva mercedesa u startnom redu imam feeling gledat cemo procesije,

avatar
Član
srakar

Očekivao si nekog drugog na P1 i P2? Moram priznati ja nisam.

avatar
Član
mody

zbog konnfigiracije staze očelivao sam bar verstapwna,, nikako da bude u 1 startnom redu,, sumnjam da cemo gledat dobru trku kao umonzi–

avatar
Član
papaya

Pohvale Hamu….
Ferrari ostavi tu boju….top je…

avatar
Član
Desmosedici

Ovo je više bordo..ali tamnocrvena je Ferrarijeva prava..original boja.

avatar
Član
Mike-ferrari

Tvrde na sky uk da boja uzivo izgleda fenomenalno te da kamere to ne mogu prenijeti vjerno
Navodno timovi biraju boje bilida koje bolje izgledaju na tv
Zbog sponzora jel

avatar
Član
papaya

Kako god ,prilipa je

avatar
Član
TORPEDO

Gledam sad vremena na kvalifikacijama…iznenadile su mu dvije stvari,mogu reći ugodno?
Prva je vrijeme Leclerca,jer bilo je puno komentara o lošoj Ferrarijevoj šasiji,ali sa daleko najslabijim motorom na gridu bio je brži i od McLarena,Renaulta i Racing pointa…čini mi se da ta šasija i nije onda toliko katastrofalna?
Druga je odlična vožnja Strolla,Pereza smatram dobrim vozačem…ali ispada da je Stroll na kraju postavio bolje vrijeme od dotičnog…palac gore,možda što bude od njega?
Negativni kontekst u odnosu na Vettela,konstantno je lošiji od Leclerca…

avatar
Guest
LHx6

U prijenosu je rečeno kako je Stroll dobio nove dijelove. Imali su nadogradnje za 1 bolid. Pravilo je da dobije vodeći vozač – to je Stroll.

avatar
Guest
LHx6

Čekaj malo, haha. Pa, ti uopće ne samo da ne gledaš F1.

Vidi malo tablicu Q3. Perez je ispred , ali je došao iza njega na listi koju si ti izguglao jer je dobio kaznu od jednog mjesta prije Q.

I ja se s tobom raspravljam o F1, svašta.

avatar
Član
Desmosedici

Problem je PU..eto još uski nos..i to bi bio odličan bolid.

avatar
Član
srakar

Čestitke za LH. Preostaje žao da bi vidjeli Bottasov krug do kraja. Čestitke i Leclercu što je ostavio svog timskog kolegu malo više od pola sekunde u istom bolidu. 🙂 🙂 James Bond 005 🙂
Ostalo sve uobičajeno,,,jedino me iznenadilo ispadanje Gaslya u Q1

avatar
Član
Gezamadjar

Prije svega čestitke Ferrariu za 1000 utrku,što su obilježili i prkrasnim bojama bolida.
Što se tiče kvalifikacija,šta reći Deja vu,kad treba Lewis najbrži i možeš mu staviti soli na rep,a i sreće ga hoće.

avatar
Admin

Kako je nakon idućeg komentara postalo očito da će BritishEmpireF1 nastaviti provocirati, korisnički račun mu je uklonjen. Nerado brišemo profile, ali dotični korisnik je često koristio neprimjerene izraze i nije bilo drugog načina. Razumijem, svi mi ponekad malo temperamentnije nastupimo, ponekad nam se omaknu i “beep” riječi, ali držimo se granica pristojnog govora.

avatar
Guest
LHx6

Utkre su svake nedjelje i koliko se može vidjeti zanimanje na portalu je veće nego ikad. Mislim da trebate uvesti tjedne banove. Kako svi žele komentirati mislim da će se uvrede svesti na nulu.

Ovako predugo čekate s brisanjem jer kako kažete to i nerado radite. Baniranje za vrijeme zimskog testiranja ionako nikog ne bi pogodilo 😉

avatar
Admin

Već se vidi da je manje neprimjerenih izraza nego ranije, pa se nadam da ćemo ih svesti na nulu. Baniranje na određeni period je također jedna od opcija.

avatar
Član
scenario 7

A zasto samo obrisete komentar bez da objasnite korisniku zasto mu je obrisan komentar? Zar moram doc pred brisanje korisnickog racuna da bi se vi izjasnili zasto brisete komentare? Dolje na mom komentaru mi napise korisnik da sreća prati hrabre, ja mu odgovorim da prati i budale isto tako. Ne misleći da je on budala niti hamilton, nego je to činjenica. Svi smo se u to sigurno uvjerili u svakodnevnom životu. Ne razumijem čemu onda brisanje komentara. Ako već nije u skladu s pravilima komentiranja, molim lijepo da se izjasnite onda ili u odgovoru na komentar ili korisniku u private… Read more »

avatar
Admin

BritishEmpireF1 je dobio više upozorenja dosad, nije samo ovo danas razlog. Vi niste ničim dosad, prema onome što sam dosad vidio, bili ni blizu takvih upozorenja i sankcija. Malo sam bio pod nabojem nakon reakcije navedenog korisnika te sam samo vidio budale u komentaru i sklonio komentar. Drago mi je da ste dali objašnjenje i upozorili me, ispričavam se, komentar ću vratiti. Ljudi smo, pogriješimo ponekad. Zamolio bi i da u ovim podkomentarima ne započinjemo neku opširniju raspravu. Ostavit ćemo ovaj moj početni komentar i odgovore ispod još malo, kao neka uputa svima, te ćemo ih skloniti da ne skreću… Read more »

avatar
Član
scenario 7

Jasno. Nema problema, samo sam htio znati razlog. Sve pet.

avatar
Član
Gezamadjar

Pa pazi kako pišeš.Mi ne čitamo misli.

avatar
Član
klepesina

Onda bih vam skrenuo paznju na komentare korisnika Deyo covjek konstantno vrijedja svakog koji ne misli kao i on tj uporno proziva navijace Mercedesa .Kad vec kaznjavate onda nemojte pravit razliku povedite racuna

avatar
Admin

Budemo više poveli računa ubuduće, o svakom neprimjerenom komentaru. Ponekad zbog drugih obveza prođe neko vrijeme dok primjetimo neprimjeren komentar i uklonimo ga, no trudimo se pratiti, pogotovo kad ima ovako puno utrka u kratkom razdoblju.

avatar
Član
MS791

Već odavno ste to trebali napraviti…. Uglavnom dok to nebude učinjeno ja ne komentiram ovdje kao što nisam unazad dva tjedna. A obzirom što sam sve pročitao zadnjih desetak dana ovdje još nekoliko ih zaslužuje blok.

avatar
Guest
LHx6

Možeš navesti koga bi ti još blokirao i zašto? S obzirom da smo svjedoci vrijeđanja po portalu. Ja svaki put kad mislim da netko vrijeđa u razgovoru sa mnom to i naglasim. Nisam vidio da ti ikad naglasiš osim ovako paušalno i nedorečeno. Možeš reći tko i kad je pisao tebi ili nekome drugom ovdje uvrede?

Ovaj British nikad samnom nije komentirao niti sam ja njemu išta komentirao. Nek urednici procijene kako on piše. Kad se mene tiče ja se izjasnim.

avatar
Član
MS791

Samo još da se nadovežem kako nakon prošle utrke u monzi dotični britanski empir nije ostavio ovdje komentar, naravno jer nije pobijedio lewis. Žalim takve navijače Mercedesa, ustvari to ni nije navijač to je citiram Mamica mucki provokator

avatar
Član
klepesina

ima i vasih pa vidim i dalje tamburaju ovde nesmanjenom retorikom cak pojacavaju

avatar
Član
west 44

Bojim se da na ovoj stazi ćemo obilaženja tražit povečalom!!!

avatar
Član
loni

Misliš pretjecanja, obilaženje je prolazak pored vozila koje stoji 😎

avatar
Član
west 44

Mislim da se razumijemo!!!

avatar
Član
Dejan

Nije west 44 daleko od istine,moglo bi biti i obilaženja samo za puni krug nazalost😂😂

avatar
Član
Desmosedici

Da..staza je zahtjevna..pretjecanje će biti moguće na dugom pravcu uz pomoć DRS-a i na kraju tog pravca na kočenju..zatim ide niz vezanih krivina, tu će pravi majstori moći pretjecati kad se uspješno pozicioniraju na unutarnju ili vanjsku stranu krivine.

avatar
Član
scenario 7

danas u F2 95% pretjecanja bilo u sektoru 1

avatar
Član
madgalico

Cestitke Lewis! Jadan Bottas uvjeren da bi uzeo pole…hehe Cestitke i Leclercu, a James Bond 005… sta rec…Hehe

avatar
Guest
LHx6

ahahahha 005

avatar
Guest
LHx6

Button: Bi li imao Hamiltona da nije bila ž
Bottas: Bi bi sigurno!!
Button: uta zastava?
Bottas: Ostavio sam najbolje za kraj. Omela me žuta zastava.

Hahaha, imao je dakle plan biti najbrži cijeli vikend i onda taktički u Q2 biti iza Hama i onda u Q3 u prvom pokušaju opet biti iza (vrhunski je to izveo s obzirom na 0.059 razlike) i onda pokazati što može u zadnje 2 minute cijelog petka i subote.

avatar
Član
scenario 7

hahahahah koji si ti fanboy xD

avatar
Član
Deyo

Prije ce biti Maniacboy 😀
Ja rekoh vec jednom, on mene pocinje plasiti starsno.
Ovo je stvarno kao u onom filmu The Fan

avatar
Guest
LHx6

To majstore.

avatar
Član
Pratiteljcro

Bravo Leclerc, bolje od ovoga se nije moglo. Isto vrijedi i za maxa naravno.

avatar
Član
scenario 7

Hamilton je imo srece sa zadnjim krugom. Da se nije Ocon izvrtio, Bottas bi uzeo pole.

avatar
Guest
LHx6

Mislim da je to točno. Mislm da trebaju Bottasu dati pole position.

avatar
Član
Gezamadjar

Sreća prati hrabre.

avatar
Član
scenario 7

I budale isto tako xD

avatar
Član
scenario 7

Između ostalih i hrabre da…

avatar
Član
Gezamadjar

A vutem grmu leži zajec!