Zanimljiva je situacija u poretku konstruktora od trećeg do petog mjesta. Racing Point ima 63 boda, McLaren 62, a Ferrari 61 i tu se sprema prava borba na preostalim utrkama ove sezone.
Start sezone za McLaren nije mogao biti bolji. Lando Norris je na VN Austrije stigao do svog prvog pobjedničkog postolja u F1 karijeri, a Carlos Sainz je utrku završio na petom mjestu. Međutim, nakon te utrke bodovi su u McLarenovu kasicu ipak kapali nešto sporijim tempom.
Iskoristili su to vozači Racing Pointa i Ferrarija pa prebrisali razliku koja se stvorila na samom startu sezone. Jasno, treba napomenuti da bi Racing Point imao 78 bodova da nije bilo kazne i cijelog slučaja s ilegalnim zračnim otvorima stražnjih kočnica, no ovako imamo tri momčadi u samo dva boda razlike, a Renault bi se također rado priključio borbi.
“U pogledu čiste brzine bolida, mislim da smo mi u borbi s Ferrarijem i Renaultom. Moramo biti realni. Kad Racing Point uspije ostvariti potencijal svog bolida, teško se boriti s njima. No, s našim vozačima i razinom izvedbe koju imamo na utrkama, uvijek postoji šansa boriti se protiv njih i protiv jednog Red Bulla. To je ono na što ciljamo i nećemo odustati od borbe za treće mjesto dok god postoji šansa”, poručuje šef McLarenove momčadi Andreas Seidl.
“Na utrci u Španjolskoj imali smo četvrti bolid po brzini, ali nismo bili daleko od Racing Pointa, što je vrlo poticajno i pokazuje da smo napravili korak naprijed. Još smo prošle godine mnogo bodova osvajali jednostavno dobrom izvedbom na nedjeljnim utrkama i to mi daje vjeru da imamo vrlo snažan trkaći tim, uz potporu iz naše tvornice.”
“Nakon šest utrka četvrti smo u poretku, bod ispred Ferrarija, što nam daje veliku motivaciju. Ipak, nema razloga da nas to ponese. Znamo da je još dugačak put pred nama kad pogledamo Mercedes i Red Bull.”
Nakon jednog vikenda stanke, Prvenstvo se nastavlja Velikom nagradom Belgije. McLaren je prošle godine izgledao vrlo dobro na stazi Spa te se nada dobrom ulovu prvenstvenih bodova.
В Центральной Америке и в долине Миссисипи были обнаружены трубки, относящиеся к доколумбовой эпохе,
сделанные из минералов стеатита или катлинита и украшенные резьбой или изображениями голов птиц, зверей и рептилий.
После открытия Америки экспедицией Колумба в октябре 1492 года табакокурение распространилось по Европе,
и появилась необходимость в курительных трубках.
nanosmoke кальян купить
Первые европейские трубки делались из глины по образцу индейских, а первыми их владельцами были испанские и португальские матросы.
Раритет истории про трубки f1d99f4
Seidl, pravi pogodak za MCLareen, fantastitna tehnicki potkovana osoba, koji dize McLaren. Samo me plasi suradja sa najvecom zmijom Wolffom slijedece godine, bojim se da im dobro nece donijeti nista.
Bit će to u redu, do kad se ne dokaže suprotno ja Wolffa smatram gospodinom i uspješnim biznismenom i ne vidim ga kao prijetnju McLarenovom uspjehu. Konkurentan McLaren može samo podići publicitet i dodati težinu potencijalnim Mercedesovim pobjedama. Mercedes je prva najbolja opcija nakon Honde na koju se nemogu vratiti jer Red Bull vrlo vjerojatno brani takvu mogućnost. Problem je bio s Renualtom koji je tražio dublju suradnju s McLarenom na način da im McLaren pokloni svoje znanje oko izrade bolida, a zauzvrat u McLarenu mogu imati uvid u razvoj motora. Pojednostavljeno da svoje znanje daju gratis, a ako mogu,… Read more »
Ima poente ovo sto si napisao , mars32. Jedino sto se sa tobom ne slazem je Wolff, koji je po meni jedna zmija, koje je ulijtetela kao agent Eclesstona u cijelu pricu. Pisao sam ovdje sta i ko je on i sta predstavlja, ali imas ove sektase i njihovog vodju lh6, DEZURAJU 24 sata samo da lupaju minuse. Ti barem nudis konstruktivnu raspravu. Pozdrav.
Let’s go McLaren!
Go for it!!!
Tako je West Mclaren..ali ne vraći se na mjesto zločina..ne može jare i pare..ti si se jeftino prodao i izdao Mclaren.