Nova financijska injekcija stigla je u Grove. Dorilton Capital kupio je slavnu momčad Williams Racing. Dorilton Capital poznat je po svom dugoročnom pristupu financijskim ulaganjima i njegov ključni fokus će biti vraćanje konkurentnosti tima. Ovo označava početak uzbudljive nove ere u povijesti Williamsa, koji je sa svojim novim vlasnikom sada u dobroj poziciji da iskoristi velike promjene pravila koje dolaze u Formulu 1 s novim Concorde ugovorom.
Williams je s financijskim savjetnicima proveo sveobuhvatni pregled svih opcija koje su imali na raspolaganju, uključujući i pregovore s nizom drugih potencijalnih ulagača. Ovaj strateški potez sada je uspješno završen i Williams sa zadovoljstvom objavljuje ovakvu vijest. Podrška je bila jednoglasna, uz podršku Sir Franka, koji je utvrdio da ovo trenutno donosi najbolji ishod za dioničare i osigurava dugoročni uspjeh Williamsove ekipe Formule 1.
Claire Williams, zamjenica šefa momčadi, komentirala je:
“Presretni smo što je Dorilton novi vlasnik momčadi. Kad smo započeli taj proces, željeli smo pronaći partnera koji je dijelio istu strast i vrijednosti, koji je prepoznao potencijal tima i koji bi mogao povećati njegovu moć. U Doriltonu znamo da smo našli upravo to. Ljudi koji razumiju sport i ono što je potrebno da bi bio uspješan. Ljudi koji poštuju naslijeđe tima i učinit će sve kako bi se osiguralo da on uspije u budućnosti.”
Da li podržavate ovakve poteze ili kao navijač Formule 1 imate ipak strah da bi jedna od najslavnijih momčadi Formule 1 mogla nestati?
RIP jedna od najvjecih momcadi F1 sa ogormnim historijskim naslijedjem. Kraj jedne ere. Od kraja 2005. i prekida suradnje sa BMW, poceli su lutati i donosili neke pogresne odluke, sto je sir Frank u pra navrata i sam priznao. Nikada nisu bili vise ono sto su bili nekoc. Ako su vec morali biti kupljeni od strane neke US kompanije, radije vih volio da ih je kupio neka trkacka momcad, Pesnke ili Ganassi. Ovako se bojim da ce lutati iz ruke u ruku neke komapnije koje uopce nemaju veze sa F1, dok poptuno ne nestanu. Ovo je zaista tuzan kraj! ::(
Moraš se odlučiti. JEsi za neograničene budžete, jesi za velike tvorničke ekipe u F1 ili si za manje budžete i manje ekipe u F1. Ne može se imati sve. Što se Williamsa tiče još nisu propali. Dobili su ulaganje i dalje će voditi “svoj” tim. Gledaj na to kao da su ušli u stečaj iz kojeg će se mođda izvući ili možda neće.
Ferrari jedina ekipa sa najvecim radnim stazem u formuli. 70 god. Iza su Alfa Romeo i Reno. Reno je prosurfaj LHx6 koliko u formuli. Vise i od samog Alfa Romea kad se gleda zadnjih 45 god. tog sporta.
Ferrari je uvijek tu, Ferrari je najduže ovdje. Ok. Mislim, jel to zbilja argument? To je sve. Kako možete to upotrebljavati u svakoj raspravi. I kad se priča o timovima i kad se priča o vozačima i kad se priča o vremenu…
Za Williams mi je zao isto kao i za Minardi, Jordan, Toro Rosso i kak se sve nisu zvale te momcadi. Tebi opet po neznam koji put treba rastumacit da sam uvijek bio, jesam i bit cu navijac Ferraria. Ja stvarno neznam kak da ti to vise objasnim. Nije do mene.
Ako smo nbešto od tebe shvatili onda je upravo to da navijaš za Ferrari. Mada, slobodno to naglasi svaki put i dalje.
“Da li podržavate ovakve poteze ili kao navijač Formule 1 imate ipak strah da bi jedna od najslavnijih momčadi Formule 1 mogla nestati?”
Kaoooo recimooooo, Fiat koji je od 1988 do 2015. bio vlasnik 90% Ferraria. Tko je pobjeđivao onda u najdominantnijoj eri crvenih?
Da i Fiat je i dalje vlasnik Alfe i Ferraria. Ne kuzim sta sad ti hoces s tim rec.
Ferrari ce nestat. Hahahaha. Jako si zanimljiv.
Loše zaključuješ.
Iz zivota do sad znam da ne. To sto ti mislis ah nije moj problem. Lose procjenjujes ljude.
Vidi. Ferrari je tvornicka ekipa. Vecinski vlasnik Fiat. Mali zanemariv dio su dionicari. Sta ti mislis da bi uprava Ferraria i Fiata dopustila i svjesno upropastila sve do sad stvoreno i steceno u Ferrariu. Decec. Ferrari je Talijanski nacionalni ponos. Nije to neka ekipa iz supe.
A fiat i peugeot u kompi.
Je Gigi. Ta kompa je potiho s pocetka 70 tih.
I Mercedes i Renault su u kompi…dijele motore na komercijalnim automobilima a i mali dostavnjaci su Renault Kangoo samo se sada nazivaju za potrebe Mercedesa drukcije…i sto sad…zar je to uopce bitno…zato nemojte upadati u vlastitu jamu…
Pitanje je postavljeno što mislimo kad se kupe male ekipe. Naveo sam primjer Ferraria kao ekipu malu koju je kupio veliki proizvođač. Razumije? I nije propala. Ne samo da nije propala već 99.99% navijača Ferraria ni ne smatra Fiat bitnim iako su posjedovali i 90%. Dok recimo kad jedan Toto (koji nije Mercedes) posjeduje 5% Aston Martina (koji nije Racing point) eeee onda je za tebe (i druge na portalu) Toto vlasnik Racin pointa i upravlja njime.
FIAT je proizvodjac automobila sa velikim ambicijama, i znali su sto su htjeli. Dorlinton veze sa F1 nema, i samo jso jedna od kompanija, koje radi avanture udju i izadju, poredjenje je besmisleno i nije na mestu. A sto se tice tvog idola Wolfa ne zasluzuje komentar. Zelim mu da dozvii sudbinu Briattorea, da ga najure zauvijek, jer zasluzuje.
Bez ljutnje za ostatak grida,ali ovo je LH×6 jako dobro argumentirao…..
Pitanje je bilo usmjereno radi danas izvjesno mogućih financijskih malverzacija i mogući nesretni nestanak imena Williams, a sve radi financijske nevolje u kojoj su se našli.
Pa kaj su delali.
LHx6 Ferrari aa hahaha
Ja se poveselio da ćeš napokon komentirati članak da malo popričamo u temi. Kad ono ti opet mene pratiš.
Ok ajmo sad ozbiljno, najavili za Belgiju suhu trku i ja sad sve si mislim da nije Ferrari lansiro one rakete sto razbijaju oblake. Sta ti mislis dal Ferrariu pase suho vrijeme ili kisa?
Kad ne bude mene
kada dodju drugi djecaci k’o ja
kad ne bude mene
reci da cu ostati sa njom i tad…. Stvar od INDEXA
Sutra kad ode merc i dode Aston Martin vozaci ce mozda bit Daniel Craig i Sean Connery.
Sve će nestat,samo će Ferrari ostati
Tako je. Drugi dolaze i odlaze. FERRARI OSTAJE. SEMPRE FERRARI.
Essere Ferrari!