Urednička debata: Može li itko ugroziti Hamiltona i Mercedes te je li Ferrariju vrijeme za remont?

Prva dva trkaća vikenda nove sezone su iza nas. Velikim nagradama Austrije i Štajerske na Red Bull Ringu u globalu možemo dati vrlo dobru ocjenu i ne trebamo se žaliti da je nedostajalo zbivanja.

Otvaranje sezone pratilo se s posebnim zanimanjem jer su svijetom Formule 1 nekoliko mjeseci vladale nepoznanice. Prije stanke koju je nametnuo koronavirus, odrađena su samo predsezonska testiranja, koja otkrivaju otprilike isto koliko i skrivaju, tako da nitko nije mogao sa sigurnošću tvrditi kako će izgledati odnosi snaga kad sezona napokon krene.

Na neka smo pitanja dobili odgovore, ali u međuvremenu su postavljena i neka nova, sukladno viđenom. Zato smo određene teme stavili pred našu uredničku četvorku, a njihova razmišljanja pročitajte u nastavku i naravno, ostavite svoje odgovore i komentare…

1. Sudeći po viđenom na Red Bull Ringu, koliko ozbiljna prijetnja za naslov prvaka mogu biti Bottas i Verstappen Hamiltonu, odnosno Red Bull Mercedesu?

Igor Vukajlović: Bottas je na VN Austrije dao prve naznake, nazovimo to “pokvarenosti”, kada je malo usporio Hamiltona kako bi pao iza Norrisa u poretku utrke. Sve je naravno za javnost to upakirao u neki drugi razlog te spore vožnje. Prvenstvo za sada može graditi preko kvalifikacija i prve startne pozicije, pošto takve utrke uglavnom završavaju 1-2 za Mercedes bez većih turbulencija. Red Bullova brzina još uvijek nije na razini Mercedesa. Maxu se situacija donekle olakšava ako ulovi priključak na kojoj utrci, jer može računati na relativno blage duele s Mercedesima, koji si neće dopustiti moguće upropaštavanje utrke s njegovim “nasilnim” stilom vožnje.

Tomislav Radić: Mislim da Red Bull globalno neće biti neka prijetnja u Mercedesovom pohodu na novu titulu, iako nam mogu pružiti neku poslasticu od utrke u kaotičnim uvjetima ili ako njihovom bolidu bolje odgovaraju karakteristike određenih staza. Inače, jedini koji može (i mora) otežati Lewisu lov na rekordni sedmi naslov je Bottas. Već sam o tome pisao i u osvrtu nakon VN Austrije, ovo je Valtteriju najbolja prigoda u karijeri i mora dati sve od sebe kako bi je iskoristio. Ishod prve dvije utrke mu uvelike ide u prilog.

Lovro Pernjak-Grbac: Mislim da nikakva. Realno Mercedes ima klasu bolji bolid u ‘normalnim’ uvjetima, barem za sada. Naravno da ćemo imati i ‘ludih’ utrka kao na otvaranju sezone, ali realno je očekivati potvrdu sedmog naslova prvaka zaredom i prije posljednje utrke u Abu Dhabiju. Albon svakako ne može parirati Verstappenu po brzini i Red Bull ima samo talent Nizozemca da pokuša ‘zapapriti’ Mercedesima ove sezone.

Luka Tunjić: Svaka predikcija pomalo je nezahvalna. Čini mi se da je Mercedes u svijetu za sebe i da im nitko ne može pomrsiti račune. Hoće li to biti Lewis ili Valtteri – vidjet ćemo, ali vjerujem da će ovo biti još jedna Lewisova godina.

2. Malo je reći da Ferrari proživljava katastrofalan start sezone. Kako komentirate zbivanja oko momčadi iz Maranella i smatrate li da je vrijeme za drastične rezove te promjenu vodstva momčadi ili Binotto zaslužuje još vremena?

Igor Vukajlović: Vjerojatno bi bilo krivo sada ulaziti u kadrovske promjene, Binotto bi trebao ostati do kraja ovog ciklusa bolida. Meni se još uvijek nekako čini da je onaj Hockenheim 2018. psihički istrošio momčad, a bila je tu nažalost i smrt Sergia Marchionnea, posljednjeg kakvog-takvog ‘il commendatorea’ koji bi autoritetom uspio pozitivno utjecati na neke stvari u 2019. i 2020. No, to je prošlost i sada treba jednostavno korak po korak raditi na trenutnom bolidu. Smatram da će momčad nakon odlaska Sebastiana Vettela na neki način “prodisati”.

Tomislav Radić: Što više reći o Ferrarijevoj situaciji? Mislim da smo svi u ovih zadnjih najmanje deset godina apsolvirali u čemu je glavni problem cijele momčadi – preveliki utjecaj politike i često mijenjanje vodstva momčadi čim malo zaškripi. Koliko god svi “pljuvali” po Binottu i ostatku vodstva ekipe, trebalo bi ih pustiti da se barem probaju izvući iz blata u koje su upali. Nesposobni nisu, ipak je skoro identično vodstvo napravilo vrlo dobre bolide 2017. i 2018., treba ih pustiti da rade bez političkih i interesnih pritisaka izvana. Tek su prošle dvije utrke sezone, tako da imaju šansu barem dovesti ekipu do statusa treće momčadi po brzini, jer Red Bullu i Mercedesu sigurno ne mogu primirisati.

Lovro Pernjak-Grbac: Svima je jasno kao dan da je Ferrari preko zime napravio loš posao, ja bi rekao čak i katastrofalan. Vidjeti dvije utrke zaredom, i to u potpuno različitim uvjetima, u kojem jedan Ferrari ispada u Q2 nikako nije dobro. Očito je da postoji neki veliki problem jer se od dolaska Mattije Binotta na čelo ekipe malo toga pomaklo na dobro. Prošle sezone su imali pogonsku jedinicu koja je bila toliko superiorna da se to nije toliko osjećalo, ali ove sezone su podbacili u svakom pogledu. Ne valja ni aerodinamika, a ni pogonska jedinica koja je očito drastično promijenjena nakon novih tehničkih direktiva i famozne nagodbe s FIA-om. Nije na meni da sudim konkretno o tome zaslužuje li Binotto ostati na mjestu šefa Ferrarija, ali rezultati mu nikako ne idu u prilog, a to je ono najbitnije.

Luka Tunjić: Binotto mi nikada nije bio osoba za vodstvo momčadi. Definitivno ne bi trebao napustiti ekipu jer je dobar inženjer i solidan savjetnik. Jednostavno nije autoritativni vođa i inferiorniji je kao šef momčadi u usporedbi s Totom Wolffom i Christianom Hornerom, pa čak i Cyrilom Abiteboulom.

3. Lando Norris je trenutno treći u ukupnom poretku vozača. Je li njegovim izvrsnim rezultatima na otvaranju sezone ipak u većoj mjeri kumovala sreća i što mislite kakva budućnost očekuje mladog Britanca?

Igor Vukajlović: Lando je zaslužio svako sretno poklapanje karata u Formuli 1, kao i primjerice George Russell. Norris je iskoristio sve što mu se ponudilo u utrci i to su odlike budućeg prvaka. Vjerojatno ga čeka mjesto u Mercedesu, mada po meni tu prednost ima Russell, ali bit će to vjerojatno onaj posthamiltonovski Mercedes, za koji je pitanje na kojem će nivou tada funkcionirati.

Tomislav Radić: Mješavina svega. McLaren je napravio odličan bolid, napredak u odnosu na prošlu sezonu je vidljiv. Lando je imao odlične vožnje na ove dvije utrke, posebno u njihovim završnim fazama. Naravno, malo im je pomogla i sreća, ali zaslužili su je nakon prethodnih sezona punih patnje. Norris je izvanredan talent i volio bi ga vidjeti kako se u budućnosti bori za naslove s Verstappenom, Leclercom, Sainzom, Russellom. Na McLarenu je da mu naprave konkurentan bolid spreman na borbu za pobjedu i postolja na svakoj utrci.

Lovro Pernjak-Grbac: Lando je završio treći i peti u dvije potpuno različite utrke –  naravno da moraš imati taj faktor sreće, ali ipak ne može ti se toliko stvari poklopiti ako nisi napravio nešto da ‘izazoveš’ tu sreću. Lando je mirnom vožnjom, nekim ‘ludim’ pretjecanjima i svojim entuzijazmom pridobio na svoju stranu mnoge fanove diljem svijeta i mislim da je prema prikazanoj vožnji to u potpunosti i zaslužio. Iskreno se nadam da će mu McLaren u budućnosti pružiti priliku da se bori za sam vrh, u bolidu koji će moći pratiti najbrže, a tek onda ćemo vidjeti posjeduje li mladi Lando dovoljno talenta da bude jedan od glavnih vozača u ‘novoj eri’ (Russell, Leclerc, Verstappen…).

Luka Tunjić: Sreća definitivno igra faktor u njegovim rezultatima, ali treba se naći na pravom mjestu u pravo vrijeme. To ništa ne oduzima od njegovih talenata. Lando je fantastičan mladi vozač i po meni netko koga vidim s naslovom prvaka jednoga dana.

4. Kakav je vaš stav o Renaultovom protestu po pitanju legalnosti ovogodišnjih bolida Racing Pointa?

Igor Vukajlović: Za sada meni ta situacija ne izgleda kao politička igra, mada su svi dokazi priloženi. Osveta za prošlogodišnje tužakanje Racing Pointa oko Renaultovih nelegalnih asistencija vozaču te stavljanje na led direktnog konkurenta pošto će ovo potrajati nekoliko tjedana. S pozitivne strane pak, dobro je vidjeti da bar netko spava s jednim okom otvorenim (uz Red Bull), jer FIA sa svojim pravilnicima, direktivama i dosadašnjim postupcima slabo predstavlja konstantu i dosljednost. Za to sve si je naravno FIA sama kriva.

Tomislav Radić: Razloga za protest ima. Tko god imalo prati F1 uočio bi identičnost većine aerodinamičnih dijelova s prošlogodišnjim Mercedesom. A u prilog razlogu za protest ide i brzina koju je Racing Point pokazao. Uz to, Racing Point je ispred Renaulta, pa je ovo vjerojatno i pokušaj slabljenja konkurencije. Kako god, preostaje sačekati epilog istrage jer, kako se kaže, svi su nevini dok im se ne dokaže krivica.

Lovro Pernjak-Grbac: Iskreno, mislim da su u Renaultu samo čekali prvu priliku da naprave službeni protest protiv ‘rozog Mercedesa’ kao neku vrstu ‘payback-a’ za prošlogodišnji protest koji je bio upravo na relaciji Racing Point – Renault, ali u obrnutoj varijanti. Naravno, sada još uvijek ne znamo što će FIA odlučiti, ali ja sam stava da bi svatko trebao konstruirati svoj bolid. Ipak, tehnologija je otišla toliko naprijed pa me ne bi čudilo da je Racing Point zapravo sam napravio kopiju prošlogodišnjeg Mercedesa koristeći dozvoljena sredstva i da je zapravo RP20 legalan.

Luka Tunjić: Definitivno postoji sličnosti između Racing Pointa i lanjskog Mercedesa. Ne podržavam ništa što nije u skladu s tehničkim pravilnikom, ali me veseli brzina Pink Mercedesa.

5. Tijekom prva dva vikenda sezone suci na Red Bull Ringu imali su dosta posla. Kako komentirate njihov posao u globalu i je li bilo nekih odluka koje su po vama sporne?

Igor Vukajlović: Zvučalo je nevjerojatno da druga momčad mora nositi snimke s tuđeg bolida kao dokaz da se radilo o kršenju pravila (Red Bull za Hamiltona u kvalifikacijama za VN Austrije). Opet je ispalo da ako se nitko neće žaliti, onda je sve u redu. Momčadi i vozači ne bi trebali imati ulogu policije, ali to je očito nužno. No, osim toga su dobro odradili posao, ostavili su utisak velike strogoće što se tiče pravila zastava kroz ostatak vikenda.

Tomislav Radić: Po meni su suci obavili vrlo dobar posao. Slažem se sa svakom njihovom odlukom – izrečene su primjerene i dovoljne kazne. Samo nek nastave biti barem ovoliko dosljedni, koliko su bili na ove prve dvije utrke.

Lovro Pernjak-Grbac: Suci su imali po mojem mišljenju prilično intenzivan početak sezone s puno događanja, incidenata i odluka za donijeti. Osobno me najviše smeta odluka o Hamiltonovim krugovima u Q3 VN Austrije kada je zaradio tri mjesta kazne na gridu zbog nepoštivanja žutih zastava. Realno, napravite krug u kojem morate usporiti i ne napraviti konkurentno vrijeme, a vi ga napravite i dobijete tri mjesta kazne pa završite ispred nekog tko je pratio pravila i usporio. To nikako nije u redu te je po meni taj krug isto trebao biti poništen, kao i ubuduće što bi se slične stvari trebale rješavati. Još više od toga me smeta prvotna odluka sudaca da se ne kazni Hamiltona, a onda da bi se na protest Red Bulla kaže da nisu imali snimku s bolida… dajte ljudi, u sportu gdje su tisućinke u pitanju i gdje se svaki detalj može vidjeti, suci nisu imali on-board snimku u trenutku donošenja odluke? Nebitno sada je li to bio Hamilton ili netko drugi, ali takve stvari su nedopustive u ovakvom sportu.

Luka Tunjić: Pa, bili su prilično dosljedni i konstantni. Nekoliko vozača bilo je kažnjeno iz istih razloga. Jedino što im zamjeram je što Stroll nije dobio kaznu ili što nije bio prisiljen vratiti Ricciardu poziciju.

6. Tko vas je najugodnije iznenadio na otvaranju nove sezone?

Igor Vukajlović: Lando Norris, možda mu čak uleti i pobjeda u nekoj malo “luđoj” utrci.

Tomislav Radić: McLaren, definitivno. Da mi je netko govorio da će držati drugi mjesto u konstruktorskom poretku i treće u vozačkom ne bi mu vjerovao. Naravno, Red Bull će ih sigurno prestići u nadolazećim utrkama, ali imaju potencijala da prvenstvo završe kao treća najbolja ekipa, što bi bilo odlično za njih.

Lovro Pernjak-Grbac: Ovdje opet moram spomenuti Landa Norrisa koji je spletom okolnosti imao otvaranje sezone za pamćenje. Osim njega, istaknuo bih još Ricciarda koji se dobro držao veći dio druge utrke, a i Sergia Pereza koji je samo nesretnim slučajem ostao bez petog mjesta na kraju VN Štajerske.

Luka Tunjić: Hm, zapravo teško pitanje. Sve je više manje u skladu s mojim očekivanjima, iako je definitivno iznenađujuće što se McLaren već dvaput kvalificirao u Top 3. Kao pojedinca, definitivno treba istaknuti već spomenutog Norrisa.

26 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
White Lion

Steta sto se ne mozemo vratiti unazad jer bih ja sad postavio i pitanje ispravnosti onog Ferraria sa Scumacherom u njihovoj jedinoj eri dominacije ovim sportom i da se moze siguran sam da bi moderna tehnologija nasla svasta i u tom bolidu sto bas i nije bilo legalno. Varalica ne postajes preko noci i taj njihov veto na sve odluke treba uklinuti sto prije pa nek momci napoon ostvare to svoje obecanje izlaska iz F1 kako su to ucinile nekad davno neke druge italijanske kompanije pa im je nakon toga prodaja cestovnih vozila toliko opala da su se neki nasli… Read more »

sennad

Moje mišljenje da će Lewis prošetati kalendarom, osim ako neko nije Botasu u snu opalio šamar i rekao “jarane ako nećeš sad osvojiti! Kad ćeš?”. Botas bi morao izazvati udes sa Hamiltonom da bi postavio granicu da više nije mlakonja. Red Bull ako nije u Austriji bio konkurentan, onda ne znam gdije bi mogao biti. Pretežno treća stepenica na postolju do kraja sezone. Mclaren za koga navijam bi rekao da je napredovao u smislu da su drugi konkurenti zalutali “zbog mojih lutanja ,kafana i tombola” a ne sad nekom novotarijom na bolidu . Da si ispred Ferarija ,koji do juče… Read more »

rovaccccc

Ferari je u remontu ima 15 godina 🙂

Worf

lewisa bi (od trenutnih) mogao ugroziti jedino max, uz 2 uvjeta. da bas svaku utrku odvozi kao njemacku 2019, a ne kao dosad toplo hladno. odradi 2 fantasticne trke pa u sljedece 3 napravi pizdarije. drugi uvjet je naravno da rb donese kvalitetan paket koji ne smije zaostajat vise od 0,2s u race tempu. u odnosu na merc ofc sainz leclerc norris i ostali nisu na toj razini jos. vettel je psihicki potonuo. od njega nema vise nista, jedino da uzme pauzu godinu dana, rjesi sve sa psihicem i vrati se jaci nego ikad. alonso button i rosberg. da se… Read more »

Deyo

Covjece, gde napisa ovo?! Sada kada ti izlupaju minuse!!! Gdje moze biti boljeg vozaca od Britanskog Isusa? A tek kada mu daju placu od 40 milijuna, ima poceti rijesavati sve svjetske probleme, nece vise biti gladi, bolesti ni ratova!!! 😀 😀 😀 Salu na stranu, nadam se da ce ova tragikomedija koja je pocela 2014., bolje reci onda kada je Mercedes misteriozno dosao do planova o specifikacijama V6 motora prije svih, a onda FIA zabranila momcadima razvijati, doci kraju sto prije, i da cemo od 2020. ponovo gledati neko natjecanje kao nekada, gdje postoje barem dve momcadi (a bolje vise)… Read more »

LUTHER

haha, ajmo biti fer i reći da sve momčadi muljaju na ovaj ili onaj način, te da su sve velike momčadi (barem u zadnjih 15tak godina min) imale određenu protekciju u određenom razdoblju..na kraju, sve stvar love… da erc nije počeo pobjeđivati, povukli bi se iz f1 i ode sve u piksnu marmelade… jedino rješenje, pogotovo kad se bude smanjio budžet je.. da manje momčadi počnu uže surađivati s velikim momčadima (racing point iliti pink mercedes).. alfa romeo, hass i williams nemaju para.. za razvijanje, neg se krene kao raing point, ako ništa, u sredini će biti zanimljivije

Deyo

Drago mi za ovo sto si napisa, i u pravu si. Sve ovo sto se desavalo od 2014. je bilo da Merc ne bi otisao. Muljanja je uvijek bilo, ali ovoga se puta otislo predaleko. Jedan muljator koji zna o F1 koliko mi o tamnoj strani mjeseca, postade najbolji sef momcadi svih vrijemena, a vozac (koji zaista ima kvaliteta, ali nije ono cime ga prave Britanski mediji) najveca legenda F1. A ni u jednom ni drugom slucaju nije bas tako!!! Sve ovo sto je i sto je bilo prije, jeste posledica Eclesstonove pohlepe i pogresne politike koja je unistavala ovaj… Read more »

Desmosedici

..i Niki Lauda..više vrijedi njegova jedna pobjeda u ono vrijeme nego sada deset Lewisovih pobjeda.

Worf

ma pusti me tih nadimaka i sarkazma….kakav britanski isus…..pisem objektivno kakva je situacija. o lewisu ne treba puno, svak psihicki normalan zna kakav je to vozac, i samo ga gore navedeni pod odredenim okolnostima mogu ugroziti. sad, ako netko misli da bi ga albon ili sainz skinuli u istom autu….jbg nek misle. sto ja tu mogu.
e da, i ricci spada medju one koji mu mogu zapapriti

Deyo

Nisam sarcastican, ali nadam se da si ponekada gledao Britanske medije
O, kako je Lewis sjeo u auto! O, kako je Lewis skrenuo! O, kako je Lewis zakocio! Samo sto ga jos nisu otpratili do toaleta sa O, kako se Lewis istovar! On jeste dobar vozač, ali nije ovo cime ga prave. I da nije bilo prljavštine i bolesnih biznis trikova, bilo bi par vozača koji bi bili u manje ili vise ravnopravan uslovima, i tada bih vidjeli, kakvo je stanje. Ovako ispada da Ali LHG je jedini koji zna pobjedjivati. A to nije tocno!!!

LHx6

Istovari se 0,2s brze od Vettela. I tu ga ima.

west 44

Joj što volim kad Hamilton ovakvima čupa živac, a šta će im još počupat!!!

Desmosedici

..ne vole nas “britanski mediji”..Hahahaha!..mislio sam na likove ovdje na forumu koji su zaluđeni sa Lerwisom i Mercedesom..djeluju kao neka sekta.

Worf

oni su britanci i navijaju za svoje……takvi su u svemu. pa tamo sp 2018 su vec poceli u osmini finala raspisivati parole “it’s coming home”. to je takav mentalitet. neznam zasto je to sad odjednom problem, za kog bi trebali navijati? jesu li njemacki komentatori bili indiferentni prema vettelu i schumacheru dok su isti svojevremeno samarali konkurenciju? i necemo se sad razvezat o lewisu, kad svi sve znamo. samo sto svatko drukcije interpretira ono sto vidi. neznam sto to skysport od njega pravi, ali covjek je vec sad po svim mogucim parametrima jedan od najvecih ikad, (ponavljam jedan od), bez… Read more »

Deyo

Statisticki!!! Samo tako I nikako drugacije tupson moze biti bolji od Schumacheara. Nikada nisam navijao za njega, uzivao sam kada su Hakkiken i Montoya stavljali ga pod pritisak, ali MS za ovoga je institucija!! Ne znam koliko dugo pratis F1, ali nemacki mediji nikada nisu bili poput britanskih, vec je postojala doza objektivnosti. Istina da tzv. najveci rijetko kada je bio pot pritiskom, uglavnom je vozio doninante bolide, a kada je, gubio se isto kao i Vettel. Uz opasku, da jestw veci od Vettela, van svake sumnje. Po milijunoti put, boldanje legende zvog prljavih politickih igrica , i Hamilton i… Read more »

Dejan

Trubim isto od pocetka sezone al tko zna mozda se i prevarim.Ako realno sagledam sve cimbenike ove sezone nikako mi nije jasno zasto pojedinci otpisuju Bottasa? Podiga je nivo voznje,bolid imaju i on i Hamilton nadmocan naspram ostalih. Po mom skromnom misljenju nekakvih posebnih duela izmedju njih dvoje na stazi nece biti.Presudne bi trebale biti kvalifikacije subotom,ulazak u prvi zavoj i cisti zrak.Ako je Bottas ikad imao sansu onda je to ove sezone sudeci po prve dvije utrke!Hanilton je dokazano odlican vozac sa iskustvom ali nije nepobjediv,samo ga treba stavit pod pritisak i pokazat zube a onda neka igre pocmu😁… Read more »

robif

GEG IN THERE LEWIS,🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 …a Ferrari je odavno za remont…(nesto kao nasa drzava,samo ga ne vode čobani poput naših pa se drži)

LUTHER

1. ferrari… već sam nekoliko puta pisao o tome.. problem je u samom vodstvu ferrarija kao cjeline, barem ovaj dio zadužen za f1.. nema veze što su binotto i ekipa godinama tu, nisu vođe, a kad nema vođe, sve kvragu… a i vjerovatno se dolaskom leclerca poremetila određena kohezija unutar momčadi… pustimo kimije sadašnje kvalitete, međutim dok je on bio tamo plus arrivabene, bio je mir u momčadi, svatko je znao što i kako radi, dok je arrivabene bio jedan autoritet, koji nije šutio.. binotto imam osjećaj se boji uopće i probuditi, nije karakter za vođu cijele momčadi i nema… Read more »

LHx6

“binotto imam osjećaj se boji uopće i probuditi, nije karakter za vođu cijele momčadi i nema autoritet očito među svojim ljudima… jbg”

Zato jer je “očalinko”, priznaj 😉

west 44

Znači Hamiltona može ugrozit jedino Bottas i to da ide 150%,Mercedes ne može ugrozit nitko a Ferrari je spreman za reškart!!!

LHx6

Bottas 4.0 64bit

147 kt

Kaj ti je soba puna njegovih postera.

LHx6

Posteri u 2020., haha.

mody

nekoc recimo 1990 senna 6 pobjed prost 4 i sve do zadnje utrke su se borili za naslov prvaka biloje više različitih vozača te 1990 su pbjedivali patrese piqet 2 puta boutsen berger bolidi su se kvarili više adanas bo,idi se ne kvare sve se zna unaprijed i onda lewisu svaka čast nije on kriv ima sdobar bolid ,ostali ne mogu imati 10 pobjeda u sezoni kao lewis te dominacije donose nova pravila,, ja bi vise volio da u zadnjoj utrci gledamo odluku onaslovu prvaka

LHx6

U novije vrijeme Lewis i Rosberg su se borili do zadnje utrke 2x. Na kraju je bilo 1:1.

Desmosedici

Tako je..ja uvijek govorim da je trebalo bit 2:1 za Rosberga.

Related Posts