Tehnički direktor Racing Pointa, Andrew Green, izjavio je kako je njegova momčad savršeno postavljena kako bi iskoristila nove propise vezane uz budžet od 2021. godine:
“Morate biti mali, mršavi, efikasni – i mislim da je to naša snaga.”
Na pitanje hoće li Racing Point, koji će se sljedeće sezone preimenovati u Aston Martin, sljedeći vlasnika Lawrencea Strolla koji postaje direktor britanske ikone cestovnih automobila, znatno povećati broj zaposlenih s oko 450 trenutno na 800, Green je odgovorio:
“Da ste to pitanje postavili prije godinu i nešto, rekli biste da – ali, ne sada, ne u trenutnoj situaciji i ne u skladu s propisima koji dolaze, počevši od 2022. godine.”
“Definitivno će nam ova pravila omogućiti da se možemo natjecati s velikim timovima, jer oni više ni ne mogu biti “veliki timovi”. Morat će se vratiti i približiti našoj razini.”
Za svoju momčad sa sjedištem u Silverstoneu koja je oduvijek radila s manjim brojem zaposlenih od svojih suparnika, Green smatra da će ih takvo znanje o efikasnom poslovanju dovesti u dobar položaj narednih sezona:
“Radimo to efikasno već godinama. Mi smo već dugo na ovoj razini i mislim da u tome radimo razuman posao. Nikako ne kažem da radimo najbolje ili da ne možemo bolje, naravno da možemo. Ali to radimo već duže vrijeme i mislim da smo postavili sustave i grupe koje znaju raditi u stisnutom troškovnom okruženju i mislim da će nam to pomoći.”
Lako je biti frajer kad ti netko pokloni Mercedes..Hahahaha!
I kad se to dogodi možete slobodno promijeniti naziv sporta u Formula 2. Stvarno će to biti sjajno za brendove Mercedes i Ferrari da ga na utrci prestiže racing point ili haas. Ovo postaje govno od sporta i potpuno zasluženo će izgubiti ako već njje primat najboljeg automobilističkog natjecanja.
Cilj je FIA-e da zadrži F1 kao vrh motorsporta što znači da bi trebala ostati najbrža trkaća kategorija ali s vrlo izjednačenim bolidima. Uspjeh će ostvarivati upravo oni koji će znati kvalitetno balansirati s resursima u određivanju pravih mjesta za razvoj. Ne mora nužno značiti da će Mercedes i Ferrari zbog toga biti neuspješni.
To nije DNK ovog sporta. Formula 1 je za najbolje i za one dubokog džepa. Ja da sam vlasnik Ferrarija izašao bi iz sporta onog trenutka kad bi se meni previše ograničilo trošenje mog novca da bi bio najbolji. Ako me netko ograničuje da bi se onom tko kupuje moje motore i još neke dijelove dovelo u poziciju da me pobijedi. Ferrari Mercedes Renault i Honda bi trebali imati više love na raspolaganju jer sve sami proizvode i logički trebaju i više zaposlenika. Na njima je odluka koliko će love potrošiti. Najlakse je zahtjevat smanjenje troškova lijepo kupiti motor i… Read more »
Po mojem mišljenju postoje mehanizmi ugrađeni u pravila, a koji će utjecati na performanse vodećih više nego ograničeni budžet. Svjetski prvak iz 2021. će u 2022. imati na raspolaganju samo 70% vremena za zračni tunel i CFD simulacije u odnosu na vrijeme koje će imati u 2021. godini, dok će zadnji u poretku dobiti još 15% dodatnog vremena za razvoj, odnosno imati 115% vremena u zračnom tunelu i simulacijama u odnosu na 2021. godinu. To će sigurno utjecati i na broj ljudstva. Isto tako postoje dijelovi bolida čiji će se dizajni morati dijeliti s ostalima tako da svatko može izraditi… Read more »
Da i ekipa sa b momcadi ce imati pun kufer vremena za zracni tunel sto ta b mocad losija bila
Da nepricam o dizajnerima u drugim kategorijama motor sporta koji ce za svoju placu i u fusu raditi na razvoju bolida izvan okvira utrosenog novca
Mah kroz 3god 3 momcadi ce posjedovati ostatak grida i ravijati bolide za A momcad
I tu ti prica sa mclarenom opet staje
Vec sada imaju svako svoju b momcad a za koju godinu pih imace ih po tri
I ja razmišljam na taj način da će se tražiti alternativne strategije, čak sam razmišljao u smjeru osnivanja nezavisne kompanije koja bi razvijala dijelove i po jeftinoj cijeni ih prodavala matičnoj F1 momčadi, ali treba vidjeti kako će sve funkcionirati. Moguće da će stvarno vodeći imati B momčadi kao uvjet uspjeha. U svakom slučaju postoji šansa da će bolidi biti bliži po performansama i to će tražiti i vozačku i stratešku genijalnost za pobjeđivanje i tome se veselim. Možda jesam prvenstveno McLarenov navijač ali volim F1 općenito. Meni je bitno da ima kvalitetnih dvoboja na stazi. Uživam u svakoj zasluženoj… Read more »