Veliki intervju za službenu stranicu Formule 1 dao je Mattia Binotto, šef Ferrarijeve momčadi, a u njemu se dotaknuo različitih tema. Osvrnuo se na predsezonska testiranja, karakteristike bolida SF1000 i još jednom pohvalio momčad Mercedesa.
Formula 1 trenutno je na prisilnom odmoru zbog pandemije koronavirusa. S nestrpljenjem se među timovima i navijačima očekuje smirivanje situacije i početak utrkivanja, no sigurno je da prije lipnja nećemo vidjeti bolide na stazama.
Budući da VN Australije nije održana ne znamo kakvi su zapravo omjeri snaga među momčadima, suditi možemo tek prema predsezonskim testiranjima, koja obično više skrivaju nego otkrivaju.
A kad smo kod skrivanja, javnost je bila uvjerena da je Ferrari u većoj mjeri skrivao svoje mogućnosti na testiranju u Barceloni. Mercedes i Red Bull izgledali su bolje, a to je svojim izjavama potvrdio i Mattia Binotto. Gotovo mjesec dana nakon testiranja, o mogućnostima Ferrarijevog bolida SF1000 šef momčadi kaže:
“Bolidi s kojima smo došli u Melbourne su oni s kojima smo završili testiranja, stoga nismo očekivali promjene pri usporedbama kompetitivnosti. Proanalizirali smo podatke i ne mislim da je išta bilo pogrešno u pogledu korelacija.”
“To su bile istinske performanse našeg bolida. Gdje bi nas to smjestilo u usporedbi s drugima? U Barceloni su održana ipak samo testiranja, trebate pričekati prve tri utrke da biste razumjeli gdje ste zapravo. Važno je za nas kao momčad nastaviti napredovati, imati dobre trkaće vikende u kontekstu momčadi, vozača i pouzdanosti.”
Ferrari je u drugom dijelu prošle sezone imao odličan period, tri pobjede zabilježene su odmah nakon ljetne stanke, ali na početku ove sezone čini se kako Mercedes ponovno ima izraženu prednost.
“Napravili su odličan posao, a mi moramo prepoznati što su napravili. S naše strane, usmjerili smo naš projekt u drugom pravcu u odnosu na prošlost. Normalno je kad to napravite, da u početku nešto izgubite, ali nadamo se da nam to omogućava potencijalni razvoj u budućnosti”, kaže Binotto.
Talijan spominje novi pravac, a pritom misli da činjenicu da bolid SF1000 ima više downforcea, a time i veću brzinu kroz zavoje, na uštrb maksimalne brzine na pravcima. Prošle godine bilo je sasvim suprotno.
“Bili smo mnogo brži kroz zavoje nego prošle godine. Dakle, bolid radi ono što smo očekivali, brži je kroz zavoje, ali sporiji na pravcima. Vjerujemo da će nam više downforcea pomoći ne samo pri brzini u jednom krugu, već i u utrkama, u pogledu boljeg menadžmenta guma i potrošnje guma.”
“Nakon simulacija utrka koje smo odradili, u odnosu na performanse u jednom krugu, mislim da smo sada bolji u dužim stintovima. To su prednosti veće potisne sile, kaže Binotto.
To će Maestro Simone Resta još sve doraditi i tada se ne treba plašiti ni Meca ni Rb..ne mogu vjerovat šta su uradili kad su ga “maknuli” u Alfu..to su te dvorske igre kojima sami sebi čine štetu.