Ferrari želi i vozačice u svojem juniorskom programu

Ferrari želi dodati u svoj juniorski program Formule 1 mogućnost nastupa i za žene te se na tome radi da to počne što prije. Samo je šest žena sudjelovalo u službenom trkaćem vikendu Formule 1, a Lella Lombardi i dalje je najuspješnija s najboljim rezultatom, šesta na skraćenoj VN Španjolske 1975., na kojoj je osvojila pola boda.

Najnovija sudionica ženskog spola bila je Susie Wolff, koja je sudjelovala na četiri treninga tijekom 2014. i 2015. godine, dok je Giovanna Amati bila posljednja s pokušajem sudjelovanja u utrci, ali se nije uspjela kvalificirati na tri utrke 1992. za Brabham. Prvakinja W serije Jamie Chadwick i povratnica u Formulu 2 Tatiana Calderon, imaju veze s momčadima Williams i Alfa Romeo F1, a Calderon je privatno testirala stari Sauber.

Ferrari se priprema za povećanje broja polaznika svoje vozačke akademije u 2020. godini kao dio ulaganja u budućnost, izjavio je šef tima Mattia Binotto:

“Još nekoliko drugih vozača će se pridružiti, to je nešto na čemu radimo vrlo naporno. Driver Academy je važna investicija za nas. Charles je najbolji primjer. Moramo gledati na buduću generaciju talenata za Ferrari. Akademija također traži i žene u budućnosti. Žene bi trebale biti dio naše vozačke akademije. To je nešto na čemu trenutno radimo kako bismo bili sigurni da će se to dogoditi vrlo brzo.”

“To je svijet otvoren za sve. Nadam se da će se u nekoj fazi pojaviti mlada moćna žena i totalno dominirati. Zar to ne bi bilo nešto posebno?”, rekao je Lewis Hamilton.

12 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Evo malo obavijesti:
Talijanska momčad je donijela velike odluke pred početak nove sezone.
Mattia Binotto izjavio je da u njegovoj momčadi više neće biti prvog i drugog vozača, pa će tako obojica pilota biti jednaka već od prve utrke u Australiji.
“Odmah po dolaku u Australiju, nećemo imati više odnos prvog i drugog vozača. Imaćemo vremena da razvijamo drugačije scenarije za naše vozače od utrke do utrke.” kazao je Binotto za Kronen Zeitung.
..sve onako kako sam i pretpostavljao..i kako sam već ovdje o tome i pisao..

Gigi

Eto doso Bozic a Ferrari jos nezna koji vozac je brzi ili zeli obojicu jednako tretirat, nikad necemo saznat ali glavno da ce si opet izbijat bodove dogodine. Sretan Bozic svima.!!!

Desmosedici

Gigi pozdrav..Sretan Božić..i ne glupiraj se jer nisi glup kao neki ovdje..neće to tako funkcionirat.mislim da će funcionirat nešto slično kao što je to bilo u Mclarenu i Mercedesu kad su skupa vozili Hakkinen-Coulthard i Hamilton-Roberg..znači, tako da unapredi cijelu momčad..pomakne granice uspjeha..znaš da sam ja uvijek zagovarao da se to tako radi kad imaš dva vrhunska vozača.

klepesina

Cisto sumnjam da nece gurnut Leca kao vozaca br 1 jer su njemu dali ugovor a Vetelu nece niti zele da produze ugovor to ti vec nesto samo govori govori ko ce biti 1 a ko 2 vozac.A i to bi bio presedan u istoriji ferarija da se ne zna ko je 1 a ko 2 vozac jer se uvjek znalo….

LHx6

Prošle godine je Vettel bio vozač broj 1. Za 2020. jasno najavljuju da će vozači biti jednako tretirani. U potpunosti podržavam takvu odluku jer je ona u sportskom duhu. Neke okorjele Vettelove navijače je već ove godine bilo nemoguće razuvjeriti da Leclerc nije već vozač broj 1 čim je počeo pobjeđivati Vettela. Slijedeće godine će biti uvjereni da je zavjera i da je Leclerc ipak potajno vozač broj 1 ako bude opet pobjeđivao Vettela.

Desmosedici

Ne..prvi dio sezone i kroz sezonu će se tretirat ravnopravno..pri kraju sezone, bolji, zapravo uspješniji, će se forsirat ako bude u prilici da nešto osvoji..to je tako normalno..i pošteno.

F1 fan

Statisika kaze da je jedan vozac pobijedio u utrkama a drugi je.pobijedio u kvalifikacijama. Sve u svemu izjednaceno. Sa tim da je lecrec imao nesto vise bodova a seb vise problema i kvarova u kvalama.

Desmosedici

..imaš zločeste predrasude a nemaš pojma o činjenicama..Lauda-Regazzoni?..Schecter-Villeneuve?..Pironi-Villeneuve?..Arnoux-Tambay?..Arnoux-Alboreto?..Alboreto-Berger?..Alesi-Berger?..Mansell-Berger?..Mansell-Prost?..Raikkonen-Massa?..odgovori mi tko je tu bio prvi a tko drugi vozač..ili su imali jednak tretman?..vidiš da je to što pričate samo vaša mantra..nema veze sa istinom.

Desmosedici

Jedini pravi prvi vozač kod Ferrarija je bio Michael Schumacher..ali je to i zaslužio jer je jednostavno bio mnogo bolji od svih momčadskih kolega..drugi takav je bio Sebatian Vettel..i on je jednostavno bio bolji od Kimija..eee, sad je došao Mali i stvari su se promijenile..vidjećemo kako će se sve to odigrati kroz sezonu.

Desmosedici

P.S. ..ispričavam se, zaboravio sam Fernanda Alonsa..i on je postao pravi prvi vozač Ferrarija jer je jednostavno bio mnogo bolji od Masse i od Kimija.

bibinjac

Sritan Božić uredništvu portala i svima vama koji volite f1.

Desmosedici

Hvala! Sretan Božić! Svima mir i dobro..sve najbolje.

Related Posts