Prijedlozi za vraćanje dolijevanja goriva i obavezna dva zaustavljanja u boks, odbijeni su nakon posljednjeg sastanka vodstva Formule 1. Međutim, sastanak je bio konstruktivan i postignut je napredak u finalizaciji novih pravila za 2021. godinu.
Predsjednik FIA-e, Jean Todt, predložio je dolijevanje goriva kao sredstvo smanjenja težine automobila. Međutim, neki su timovi upozorili da bi to povećalo troškove i utrke učinilo predvidljivima. Dolijevanje goriva ne gledamo već deset godina.
Još jedno pravilo za 2021. godinu bio je prijedlog da se trebaju koristiti tri različite komponente guma u trci i zbog toga bi se morala odraditi dva obavezna ulaska u boks. Međutim, i taj prijedlog je odbijen.
Nikakvi drugi prijedlozi za smanjenje težine automobila nisu dogovoreni zbog povećanja troškova, što se ne podudara s uvođenjem ograničenja proračuna. Unatoč pritužbama Lewisa Hamiltona i drugih vozača zbog sve veće težine bolida, problem se vjerojatno neće riješiti 2021. godine.
Iako je Pirelli danas nastavio s pripremama za prelazak na 18-inčne gume nakon sljedeće sezone, o predloženoj zabrani zagrijavanja guma (tyre blankets) još se raspravlja. Timovi još raspravljaju ovaj prijedlog, a FOM i FIA ga žele provesti.
Sljedeći sastanak održat će se početkom sljedećeg mjeseca, gdje bi se trebalo glasati o odobravanju pravila za 2021. godinu. Krajnji rok je 31. listopada. Međutim, postavljena su još pitanja u vezi predložene standardizacije nekih dijelova 2021. godine, kojoj se protivi Ferrari s ulogom veta.
Iako je veći dio sastanka bio fokusiran na 2021. godinu, raspravljalo se i o planovima za gume za sljedeću godinu. Nakon niza dobrih utrka, potreba za promjenom sastava guma sljedeće godine je smanjena.
Pirellijeve gume sa specifikacijom za 2020. trebale bi se prvi put testirati u Yas Marini nakon VN Abu Dhabija. Koristit će se osim ako se timovi ne dogovore o ponovnom uvođenju ovogodišnjih guma.
Kimi je najbolje rekao. Ukinuti telemetriju da vozač po osijećaju štima bolid.
još je i f1 ok.zamislite ovakvu utrku moto gp:
https://youtu.be/JGG0GEa_m_I
Ukinuti komletnu komunikaciju box-bolid i box-vozac pa neka o svemu odlucuje samo vozac a ne ekipa hakera i racunala .
Znači opet će Pirelli kao jedini dobavljač napraviti gune za Mercedes i opet sve isto kao i ovih 5 g. Zašto nebi bilo 2 ili 3 dobavljača guma. Nadoljevanje goriva? Itekako nepredvidiva utrka jer to za sobom povlači milijun strategija. Izbaciti hybrid i napraviti samo benzinski motor. Npr v8 + turbo ili 2? Itekako smanjeni troškovi ove komplicirane pu. Odvinut motore barem na 16k rpm da bude zvuka a ne ove električne zujalice
Tehnologija je toliko išla naprijed da se vozača gotovo ništa ne pita,oni ubace sve parametre u kompijuter i sve komp. izračuna:kad treba u box,u kojem krugu,u kojoj brzini treba iči u tom zavoju bla,bla,bla ….
Pa vidite kada su utrke JEDINO interesantne,kada padne kiša i sve to padne u vodu.Jednostavno nema rješenja F1 vrhunac tehnologije i to je toliko otišlo daleko da ne pričam o simulatorima…V8,V10,V12 nostalgija ali jednostavno se treba pomirit da je došla struja …
vratite nadolijevanje goriva i tvrđe gume
nema jednog rješenja koje će dovesti do zanimljivijih utrka ili manje predvidljivih, uvijek će jedna do dvije momčadi iskočiti…možda, al samo možda bi utrke zanimljivije bile da dođe još barem jedna momčad i novi proizvođač motora (naravno, sa pojednostavljenim pravilima oko raznoraznih mgu-h,k…ž) plus još jedan dobavljač guma…
prvo maknut svu struju iz pogona da ne bi bilo da gorivo nije ni potrebno, jer ipak svi volimo ovaj sport jer je najveci oktanski cirkus na svijetu. Cini mi se da svi vec lagano tugujemo za bernijem, jer to je tad bilo to.
I jos mi nije jasno zasto poslije utrke vozaci ne sjednu i odluce o nekim dvojbenim odlukama, na kraju krajeva oni najbolje znaju kaj se moze kaj ne. Ovako preko radija slusamo zalopojke(posto su navijaci merca nabrijani cisto me zanima kak bi oni izvjecali kanadu i monzu, a verstapen bi sigurno vec dobio kaznu zabrane utrke).
https://youtu.be/QdalHDSQRDk