Mattia Binotto je nakon razočaravajuće utrke u Mađarskoj s novinarima proanalizirao utrku te ono što slijedi nakon ljetne pauze.

Iako su na kraju Ferrariji uzeli treće i četvrto mjesto, sigurno nisu zadovoljni sa zaostatkom kojeg su imali na kraju utrke u Hungaroringu.

Sebastian Vettel je pri kraju utrke dostigao Charlesa Leclerca te mu uzeo posljednje mjesto na pobjedničkom postolju, što je ponajviše zasluga drugačije strategije. Leclerc je morao ranije u bokseve zbog problema s gumama, dok je Vettel čuvao te gume malo bolje pa je produžio prvi stint.

”Seb je bolje držao gume u prvom stintu pa smo s njim odlučili malo produžiti to kako bi mogli ići na soft gume. Charles se mučio pa smo ga morali pozvati malo ranije u bokseve, što se na kraju pokazalo dobrom odlukom jer su mu zadnje gume bile totalno istrošene. Treba pohvaliti Sebastiana što je uspio održati gume prilično dugo, ali isto tako treba analizirati probleme koje je imao Leclerc kako bi to što prije riješili.”

Ferrariji su se posebno mučili u drugom i trećem sektoru na Hungaroringu, gdje ima najviše sporijih zavoja. Binotto je potvrdio da je uzrok tome manjak aerodinamičkog potiska.

”Naš glavni nedostatak je manjak aerodinamičkog potiska koji se posebno vidi u utrci na ovakvoj stazi. U kvalifikacijama, u jednom krugu, se to manje vidi jer grip u gumama može kompenzirati, ali se u utrci to drastično povećava,” rekao je.

Potom se Binotto okrenuo ljetnoj pauzi i utrkama koje dolaze nakon toga. Prvo je na redu Belgija, a potom domaća utrka u Italiji, obje utrke koje bi trebale puno više odgovarati Ferrariju.

”U sljedeće dvije utrke imamo staze koje bi nam na papiru trebale više odgovarati, ali dok ne dođemo tamo ne možemo biti sigurni koliko brzi možemo biti. Spa i Monza imaju dugačke pravce na kojima smo ove godine vrlo dobri, ali ipak moramo pripaziti jer ni druge momčadi neće ‘spavati’.”

”Dobro će nam doći ova pauza, puno smo radili u posljednjim mjesecima i puno smo energije potrošili. Nadam se da ću, kad se vratimo, imati jako motiviranu momčad u Maranellu,” zaključio je Binotto.

10
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
5 Komentara na temu
5 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
5 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Roby_Cro_

KRIVO! Fali vam Mehaničkog potiska! U brzim zavojima ste OK na razini RbR i Merca, što se vidjelo u kvalifikacijama(Mađarska 2 sektor). Ali u 3ćem sektoru ste gubili 4 desetinke, gdje su spori zavoji!

avatar
Član
djdragan

Ovaj Binoto je stvarno klovn nad klovnovima. Posle pola sezone skapirao je da im fali aerodinamickog potiska… Kaze da su se bas naradili a mene zanima sta su to uradili od pocetka sa bolidom. Apsolutno nista, u sporijim krivinama im je tempo los a u sporim su tragicni. Jedino sto su dobro uradili to je motor a sasija je losa kao i u martu sto je bila. Nista bolji od aerodinamicara nisu ni stratezi, mrtva trka medju njima. To se nekako prelilo i na mehanicare pa i oni dosta grese. Oni ovaj mesec treba da rade i rade i rade… Read more »

avatar
Guest
Panzer

Fali vama štošta!

avatar
Član
Desmosedici

Tebi fali samo da te Alfa popiša sa onom Winchestercom..ili da te zadimi da smrdiš ko jazavac..Hahahaha!

avatar
Guest
Panzer

Jel tebi ikad itko rekao da si glup ko kurac!

avatar
Član
Desmosedici

Volio bih da se sretnemo negdje u usku prostoru..da mi ne možeš pobjeć..

avatar
Član
Desmosedici

..da se kulturno popričamo..Hahahaha!

avatar
Član
Desmosedici

Ovo mi nije nikako jasno. Ne radi se tu o lošem bolidu niti o nesposobnim inžinjerima, radi se o pogrešnim procjenama i odlukama. U Mađarskoj se išlo na Low drag, znači na male otpore, što podrazumjeva i mali Downforce..to je donosilo prednost samo u prvom sektoru na dugim pravcima, dok je u drugom a posebno u trećem sektoru stvaralo velike probleme. Nije niklakav veliki problem povećat downforce na načina da se povećaju površine i nagibi krilaca na krilima, a još se može povećat i uzdužni nagib RAKE kao kod Red Bulla. To sve povećava otpor DRAG i smanjuje brzinu na… Read more »

avatar
Član
F1 fan

Pa.Krenimo redom. Prvo vam.fale mehaničari, jer pit stop od 5 sekundi? Pa to je bilo prije 20 godina kad je trajalo 5 sekundi druge ekipe rade pod 2-2.5 sec. Drugo pit wall, koji nije u stanju donijeti bilo kakvu odluku a kamoli dobru nego vozač mora sam. Sramota

avatar
Član
Desmosedici

Dobro..mehaničari su najmanji problem..to se lako uštima..Pitwall je veliki problem i sama filozofija što se želi od bolida..stalno se pogrešno forsira mali downforce i mali drag a imaju tako snažan motor s kojim mogu kompenzirat mnogo veći downforce i otpore koje on stvara.