Lewis Hamilton startat će s prve pozicije na Velikoj nagradi Njemačke, nakon što je osvojio pole position u vrlo dramatičnim kvalifikacijama. Posao su mu olakšali kvarovi na, do tada vrlo brzim Ferrarijevim bolidima, ali vjeruje da bi se svejedno mogao ravnopravno nositi s njima.
Tijekom vikenda na Hockenheimu Mercedes slavi 125 godina bavljenja automobilizmom, a Lewis Hamilton nastavio je sjajan niz rezultata te momčadi, osvojivši svoj četvrti, a Mercedesov osmi ovosezonski pole position.
The moment @LewisHamilton took pole for @MercedesAMGF1 at Hockenheim
A very special day as the team celebrate their 200th Grand Prix #F1 🇩🇪 #GermanGP pic.twitter.com/A484t014n9
— Formula 1 (@F1) July 27, 2019
Očekivala se velika borba Mercedesovih i Ferrarijevih vozača. Društvo iz Maranella imalo je sjajna vremena na treninzima, ali u kvalifikacijama su se pokvarili i Vettelov i Leclercov bolid, a u borbu za prvi startni red uključio se Max Verstappen u Red Bullu.
“Doista ne znam kako smo uspjeli ovo napraviti. Ferrari je bio stvarno brz cijelog vikenda, ali ne znam što im se dogodilo. Mi smo prvi put koristili neke nadogradnje i osjećaj u bolidu je bio dobar, ali rekao bih da su oni bili na malo višoj razini”, iskreno će Hamilton.
S vremenom 1:11,767 Britanac je osvojio 87. pole position u karijeri, a vjeruje da bi tim rezultatom ugrozio čak i onako brze Ferrarije.
“Rekao bih da je moje vrijeme na kraju bilo dovoljno dobro za borbu s njima. Da su oni na kraju napravili vremena, mislim da bi borba bila vrlo neizvjesna.”
Što bi bilo nikad nećemo saznati jer je Ferrari opet zakazao kad je bilo najvažnije, a Hamilton će imati sjajnu priliku uveličati ranije spomenuti jubilej Mercedesa, na stazi Hockenheim udaljenoj stotinjak kilometara od baze Mercedes-Benza u Stuttgartu.
“Ovo je važna utrka za nas, naš drugi domaći Grand Prix. Mercedes slavi 125 godina, a nevjerojatno je slaviti na ovaj način.”
“Voziti ovom stazom je izvanredno jer bolidi svake godine postaju sve brži. Kroz zavoj broj 1 vozi se gotovo punim gasom, zavoj 12 također. To je pravi izazov za vozače. Moj prvi brzi krug bio je dobar, drugi možda čak malo bolji na nekim mjestima, ali sve u svemu bilo je dovoljno”, rekao je vodeći vozač prvenstva.
Hamilton će na startu morati pripaziti na prijetnju zvanu Max Verstappen. Nizozemac se uspio ugurati između Mercedesovih vozača i startat će iz prvog reda, dok će Valtteri Bottas biti točno iza Hamiltona.
Da je Ferrari posložen kao momčad zadnjih par godina, da nemaju unutarnjih problema i da imaju vozača koji je čist u glavi pitanje je jel bi ti imao danas i tri naslova, a kamoli šest.
Kad smo već na što bi bilo kad bi bilo
I da nema maxa verstapena sam svakako zaboravio napisati
koji blesavi komentar!!!
a da je merc bio u doba MS iz 2000tih, onda bi ostao na ona dva naslova!!
Ne može blesaviji komentar!
..od ovoga tvoga..naravno.
Žabaru
Ja mislim da je Lewis danas konačno bio zreo da sutra na startu gleda u Ferrarijevu Winchestercu..ali, nevjerojatno sretan lik..dokad će to ići ovako?
lujo samo treba vozit a sve ostalo je na ferrarievim “strucnjacima”
Koja je fora skrivati brzinu?
ma ferrari moze dobiti bitku na treninzima a kada treba dobiti rat u kvalama,utrci onda redovito popuše!
povijest se ponavlja sa talijanima
Hammer time
Vama je povijest 5-6 godina? To vam mi damo povremeno fore da opet ne uteknete iz F1..Povijest je 70 godina takmičenja u F1, svi oni naslovi i armija navijača po cijelom svijetu..a ne vas par balkanaca koji voze stare njemačke kante.
Desmo brate,koju ti spiku goniš,pa mercedes volio ga ti ili ne, je jedan jako velik brend…ogroman…mislim da sam brend na svjetskoj globalnoj razini je kud i kamo isprid same firme Ferrari…a u F1 je Ferrari tim bez kojeg je nezamislivo da imamo F1…ali taj mercedes je moćan brate…postavlja neke standarde od kojih boli glava…pa ajmo reć da smo tu od 1993 (uopce da ne spominjem neke rekorde 50′ godina)..(i izbivanja 38 god)…moze se reć da imamo lipih trenutaka u F1…suradnja sa mcLarenom je isto donila lipe stvari,i sad mi VI GOSPODINE želite reć da je mercedes momcad od 100 navijača(većinom… Read more »
ajd ti si neki matematicar oa si preracunaj postotak mercedesovih naslova i sezona u f1 a onda preracunaj ferrariev.
i btw one prve naslove je bilo lako osvajati sa par bolida na stazi.