Vozači Mercedesa gledali su u leđa Ferrariju prvog dana Velike nagrade Njemačke. I dok je Valtteri Bottas bio prilično zadovoljan poboljšanim sustavom hlađenja na svom bolidu, Lewis Hamilton baš i nije bio oduševljen…
I na prvom i na drugom slobodnom treningu za VN Njemačke, Ferrari je okupirao prve dvije pozicije, dok su vozači Mercedesa petak na Hockenheimu okončali na trećem i četvrtom mjestu. Dan je obilježila velika vrućina, a s posebnim se zanimanjem pratilo kako će se u takvim uvjetima ponašati Srebrne strijele, koje su u Njemačku došle s određenim nadogradnjama.
Ako pitate Bottasa, nadograđeni sustav hlađenja pokazao se vrlo dobrim i on vjeruje da bi problemi bili daleko veći, da je bolid ostao isti kakav su imali u sličnim uvjetima u Austriji.
“Mislim da smo ostvarili napredak. S paketom kojeg smo koristili u Austriji, danas bismo se itekako mučili, ali ovako smo zapravo mogli odraditi vrlo dobre dugačke stintove. Odradili smo neke na prvom treningu dok je bilo nešto hladnije, a onda i poslijepodne te smo sigurno nešto naučili o ponašanju guma i postavkama bolida”, izjavio je Finac nakon drugog slobodnog treninga.
Uvjeti na Hockenheimu bili su doista brutalni, a relevantnost prva dva treninga vrlo je upitna jer prognoza vremena najavljuje pad temperature zraka tijekom subote i nedjelje.
“Bilo je ekstremno vruće i ne sjećam se kada sam vozio u takvim uvjetima. To čini stvari vrlo nezgodnima za vozače, a posebno za bolide i gume. Sve se pregrijava, najviše u trećem sektoru koji ima mnogo zavoja.”
“Vožnja postane vrlo osjetljiva jer bolid ima veća proklizavanja. Gume dobiju desetak stupnjeva veću temperaturu i možete izgubiti dvije desetinke u trenu”, objasnio je Bottas.
Hamilton nije bio zadovoljan petkom, kaže da je imao velikih problema s pregrijavanjem guma, a veseli se promjeni vremena i povoljnijim uvjetima u nastavku Grand Prixa.
“Nije to bio najbolji dan uz takvu vrućinu. Gume ne vole ovakve temperature, čak i uz vrlo spore izlazne krugove nisu baš dugo trajale.”
“Stalno smo pokušavali održati gume u radnom okviru, ali stalno su prelazile tu granicu, pregrijavale se i to je bio glavni problem danas. No, za sve je bilo isto.”
Iako ne baš zadovoljan poput momčadskog kolege, Hamilton je na drugom slobodnom treningu uspio odvoziti daleko brži krug. Bio je više od pola sekunde brži od Bottasa, a za najbržim Charlesom Leclercom kasnio je tek nešto manje od desetinke i pol.
“Nismo imali nikakvih problema, ali nismo odradili pravu simulaciju utrke. Vozili smo dugačke stintove i mislim da su bili u redu, ali ipak se nadamo da vrijeme neće biti ovakvo u nastavku vikenda.”
“Ne mislim da smo puno toga naučili po ovakvoj vrućini, a bude li kišilo tijekom vikenda, danas smo zapravo uzalud potratili dan”, rekao je Hamilton.