Wolff: Sve ono što od ranije znamo o gumama ne vrijedi ove sezone

Šef Mercedesa, Toto Wolff, smatra da je sve ono što su momčadi ranije naučile o gumama manje važno zbog mjera guma koje su na snazi od početka tekuće sezone.

Pirelli je 2018. predstavio gume s tanjim gaznim slojem za utrke u Španjolskoj, Francuskoj i Velikoj Britaniji, kako bi se spriječilo propadanje guma, te su odlučili da takav tip guma bude standardna specifikacija za tekuću sezonu.

Ferrari, koji je često agresivniji prema gumama nego Mercedes, se pati s novom specifikacijom gumama, za što je Sebastian Vettel rekao da je dominantan faktor u izvedbama momčadi ove godine.

“Smatram da postoje šire mogućnosti za napredak vezano za korištenje guma. Sada je to standardni proces učenja. Kada dugo koristite iste gume, svi podaci i strategija se temelje na onome što znate o pojedinim komponentama. Potom se gazni sloj odjednom promjeni i sve ono što znaš od ranije više nije relevantno. Sad je u prednosti ona momčad koja se brže i bolje prilagodi novim uvjetima,” rekao je Toto Wolff.

Momčad Mercedesa je od početka sezone 2019. ostvarila četiri dvostruke pobjede u nizu, bez obzira na to što je Ferrari imao najbrži bolid u Bahrainu i držali su se ispred sve dok u Azerbajdžanu nisu pale temperature tijekom kvalifikacija. Tada je Mercedes napredovao iz dosta sporijih bolida tijekom treninga do prve dvije pozicije u kvalifikacijama, te su tijekom čitave utrke držali Ferrari iza sebe.

Na pitanje kako postižu bolju efektivnost guma, Wolff je rekao da je deficit od 1,6 sekundi tijekom zadnjeg treninga u Bakuu bio dobar primjer kako sve ovisi od idealne radne temperature guma.

“ništa nisu uradili drugačije. Gume jednostavno nisu bile u idealnim radnim uvjetima. Pokušavali smo naći odgovarajuće, kompromisne postavke za kvalifikacije i za utrku. Tijekom utrke Max Verstappen je bio najbrži vozač na stazi, a nakon virtualnog sigurnosnog vozila gume mu se nisu vratile na odgovarajuću temperaturu i nije mogao postići grip. Sve vrijeme je na radiju javljao kako je to problem,” izjavio je Wolff.

Na kraju, potvrdio je da je srž u tome da svaka momčad postupno napreduje i razumije svoje izvedbe na stazi.

7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
konacadabra

Pitam se jel ona ferrarijeva i ova mercova dominacija mozda umjetna. Ili se jednostavno sve poklopilo.

mika.KA

budite sretni sta merca nije bilo u f1 (kao ferraria) od pocetka.jer da je bio ferrari bi propao 🙂
samo cekam kada ce opet pocet plakat,prijetit odlaskom iz f1,itd…

Desmosedici

Reko sam vam ja da je ovo neka spačka sa gumama..opet nahebo Ferrari..Slučajno?

Mike-ferrari

Da konacno je Pirelli napravio gume koje rade na vasem bolidu
Izgleda da vam ni ilegalni testovi nisu pomogli da znate sa gumama
Svi koji su odlicno cuvali gume u svim sezonama dosada sada ih vise nemogu zagrijati
A vi koji ste pregrijavali gume sada konacno imate gume po vasoj mjeri
Razlika dominacija do sada je da su dominantnima donosenjem novih pravila oduzimali brzinu
A od pocetka turbo ere (ona je u Mercu pocela ranije godinu dana) sva pravila se donose kako bi mercedes zadrzao dominaciju
Merc-petronas sponzori F1 haha

west 44

Glup si!!!

ZMija

vrlo uman odgovor u skladu sa vasim obrazovanjem

west 44

Odgmiži!!!

Related Posts