Vozači Ferrarija imali su dinamičnu i uglavnom neuspješnu subotu na Velikoj nagradi Monaka. Sebastian Vettel je na trećem slobodnom treningu završio u zaštitnoj ogradi, dok je Charles Leclerc na tom istom treningu imao najbrži krug.
Činilo se tada da će monegaški vozač biti uspješniji član momčadi iz Maranella, ali na kvalifikacijama se dogodio veliki obrat. Leclerc je ispao već u Q1, a ironično, izbacio ga je upravo Vettel svojim posljednjim brzim krugom. Odluka da Leclerc ostane u garaži u završnim minutama prvog dijela kvalifikacija, pokazala se potpuno pogrešnom.
Vettel je imao još dva bliska susreta sa zaštitnim ogradama – u kompleksu bazena u Q1 i na izlasku iz zavoja Tabac u Q3, ali srećom bolid je ostao na sva četiri kotača. Na kraju, Nijemac je stigao do četvrte startne pozicije za nedjeljnu utrku. Nakon kvalifikacija, rekao je da su najveći problem bile gume.
“Mučili smo se i gume nisu dobro funkcionirale. Jednostavno, tada nemate onaj osjećaj u bolidu koji želite i koji trebate. Posebno je problem bio u prednjim gumama i morat ćemo još poraditi na tome. Iako, već neko vrijeme se trudimo shvatiti što se zapravo događa.”
“Mislim da je jutros Charles bio prilično sretan, ja također u nekoliko krugova, ali poslijepodne više nije bilo tako. Očito je da u ovom trenutku moramo prihvatiti da je to tako i krenuti dalje”, poručio je Sebastian.
Izlijetanje na trećem slobodnom treningu u zavoju Sainte Devote nije utjecalo na kvalifikacije, po Vettelovom mišljenju:
“Mislim da ono što se dogodilo jutros nema nikakve veze s ovim. Nije da želim prebacivati krivnju. Naravno, trebao sam poslijepodne dva kruga da ponovno uđem u ritam, ali dovoljno sam puta vozio ovdje da mi to ne bi bio problem.”
U svakom slučaju, pred Ferrarijem je vrlo teška nedjelja. Vettel će na startu imati dva Mercedesa ispred sebe i Maxa Verstappena u Red Bullu pored sebe, dok je Leclerc već poželio kišovitu nedjelju, vjerujući da je to jedini scenarij u kojemu bi mogao doći do nekog zapaženijeg rezultata.
Aerodinamika losa, Merc ih fura mjesecima da imaju najbrzi bolod na stazi na pravcima 🙂 Red Bull u dominaciji nikad nije imao motor ali aero im je ubijao a sad je Merc dosao u tu fazu aero vrh motor uvijek bio vrh. . .
Merc je kompletan to stoji al siguran sam da su gume od prosle godine da bi situacija bila puuuno drukcija
Ne pričam sad o organiziranosti momčadi, o pogrešnim odlukama, o pogreškama vozača, o pritisku zbog neuspjeha koji stvara novi pritisak na svakoga i tako stvara nove greške. Govorim čisto o bolidu kao proizvodu, mislim na Ferrari i Mercedes. Gume su ključ svega u ovoj sezoni, nikakva aerodinamika ili snaga motora. Ima tu neka tajna u postupku zagrijavanja guma koju zna samo Mercedes..Sad kako je do toga došao? Jeli svojim radom ili im je netko nešto došapnuo?
Eto ga opet……
Da jednako tretiraju gume isto bi postojale razlike od staze do staze,ali nikako ovolike,to ce se najbolje vidjeti kad budu temperature 26+,ferari ce biti konkurentan,nekead dovoljno nekad ne,a da li su vec gume odlucile prvenstvo jesu itekako,i ponistile sav trud ekipa!Pitam se zasto se nesto ne uradi po pitanju toga,ako se sjetimo da se prosle god iznenada donijela odluka o koristenju ovih guma na 4 staze,ali ko je bio inicijator donesenja takve odluke onda ne cudi!
Naravno
Cendraju oko guma pokazuju prstom u duracell baterije u Ferrarievom bolidu
A sa strane love u mutnom sa adaptivnim ovjesom rupama u felgama i naravno kad spomenes sigurnost oko guma nes se mora poduzeti
Ferrari ih je stigao i prestigao po pitanju pogonske jedinice sasiju nikad nisu imali ko red bull
Al imaju propagandu i Pirelli ocigledno
Ma lako bit organiziran kad imas 1sec u dzepu Uostalom prica se vec neznam god o rezanju troskova kako bi se zgusnilo utrkivanje I onda naprave ovo Mah treba njima dati standardizaciju svega da lakse odluce o prvaku vec na zimu Sto ce se dogoditi kad standardiziraju elektroniku mjenjace i ostalo Sad su sa gumama iz njima poznatih vjerovatno politickih razloga i tko zna kojih jos odlucili pogodovati mercedesu Prosle god su imali test da vide jel im odgovara smjesa sad su ih uveli trajno Stvarno jadno da se ovako radi promidzba Mozda Ferrari dobije novac samo zato sto je… Read more »
Ma lako bit organiziran kad imas 1sec u dzepu.????
Nakon ovog komentara nemam volje vise uopce raspravljat. Ovo su izjave iz osnovne skole. Pozdrav.
A tko je kriv sto si 3 puta zveknuo ogradu? Isto gume?
Pa da nes znas o F1 i vaznosti guma nebi pitao takvu glupost
Kada se vozaci najvise vrte grijese i zabijaju
Kada su im gume hladne nemaju trakciju ili istrosene pa opet nemaju trakciju
Ugl nemas trakciju nemas bolid nemas lezanje nemas brzinu i letis van…
Kuzis da su najvece razlike u brzini kod odabira komponente guma i njihovog stanja
Kompletna dominacija merca lezi u ovogodisnjim gumama ispred ferraria a i ostatka ekipe
Naci makni to iz jednadzbe i imas zanimljivu sezonu
Ovako nemas nista
Osim naravno 2 merca na podiju
I naravno pirelli
Jbs trebali bi se zvati pirelli a ne Merc ove sezone
Al stvarno do kada ces branit Vettela? Imas momcadi sa zacelja kojima su bolidi totalna banana pa nisu radili pogreske ko Vettel. Imaju oni mozda druge gume? Pa i red bull je ispred Ferraria, vjerojatno su i oni dali pare pirelliu ha? Da continental radi gume koje bi tek onda bile teorije zavjere. Istina da Ferrari ima problema sa gumama ali vise bodova su prosuli sa svojim glupostma.
Nebranim ga cak pljujem po Ferrariu za koga ustvari i navijam
Sto mi daje pravo da pricam sto hocu o Mercedesu i Red bullu
Zaboli me ze Seba on je za mene alat da nam donese bodove kao sto ce i Hamilton biti za koju godinu
A mozda vec i nagodinu
Za mene su svi oni dobri koliko i bolid kojeg voze
Istina da momčadi sa začelja nisu radili pogreške ‘kao Vetel’ i zato su ‘najvjerojatnije’ tamo gdje i jesu, tj na začelju. 😉