Za vrijeme kvalifikacija na ulicama Monte Carla vlada velika gužva pa u nastojanjima da dođu do što boljeg rezultata, vozači često smetaju jedni drugima.
Tijekom kvalifikacija za ovogodišnju Veliku nagradu Monaka, ne pretjerano kolegijalnim ponašanjem, istaknuli su se Francuz Pierre Gasly iz Red Bull Racinga i Talijan Antonio Giovinazzi iz Alfa Romeo Racinga. Za svoje postupke naknadno su i kažnjeni, što će im dodatno otežati posao na nedjeljnoj utrci.
Giovinazzi je u prvom dijelu kvalifikacija blokirao Nica Hülkenberga u njegovom brzom krugu na ulasku u zavoj Rascasse. Suci su odlučili da je odgovarajuća kazna za Talijana spuštanje na startnoj rešetci za tri pozicije. Budući da je kvalifikacije završio na 15. mjestu, to u praksi znači da će u utrku krenuti s 18. startne pozicije.
Po mišljenju sudaca, krivnju dijelom snosi i Alfa Romeo jer nitko iz momčadi nije upozorio Giovinazzija na ekspresno približavanje njemačkog vozača u Renaultu. Ova odluka barem je malo pomogla Ferrarijevom vozaču Charlesu Leclercu, koji će se pomaknuti na 15. mjesto. Barem jedan bolid manje za pretjecati na ovoj uskoj i zavojitoj uličnoj stazi.
Pierre Gasly naškodio je pak svom sunarodnjaku Romainu Grosjeanu, vozaču Haasa, na prilazu zavoju Mirabeau u samoj završnici drugog dijela kvalifikacija. Grosjean je bio u naletu i tražio vrijeme koje bi ga odvelo u Top 10, no vozač Red Bulla našao se u krivo vrijeme na krivom mjestu. I on je dobio kaznu degradacije za tri startne pozicije, uz jedan kazneni bod na vozačkoj licenci.
Gasly će tako s pete preseliti na osmu startnu poziciju, a slaba je to utjeha Grosjeanu koji će startati 13. Još mu je timski kolega Magnussen stavio “sol na ranu” osvajanjem šestog mjesta (koje se sada pretvorilo u peto), pokazavši mu za što je Haasov bolid bio sposoban.
Kaznom za Gaslyja, osim Magnussena, profitirali su još Daniel Ricciardo i Daniil Kvjat, koji su zaradili po jednu startnu poziciju.

Dodajmo da su Leclerc, Hülkenberg i Perez izbjegli kazne za situacije u kojima se nisu odazvali pozivu na vaganje. Navedeni vozači propustili su se zaustaviti kad su ih suci pozvali na vaganje, ali njihove momčadi nisu radile na bolidima prije nego su isti odgurani do pozicije za vaganje.
U FIA-i su priznali da je ulazak u boks na stazi u Monte Carlu prilično specifičan i da je vozačima bilo teško vidjeti da su dužni stati na vaganje pa stoga nisu određene kazne za spomenutu trojku.