Velika nagrada Monaka krenula je u četvrtak slobodnim treninzima, a vozač koji ima najviše razloga za zadovoljstvo je aktualni prvak svijeta Lewis Hamilton. Britanac je na oba treninga imao najbrže krugove.
Lewis Hamilton i njegov Mercedes W10 izgledali su fenomenalno tijekom slobodnih treninga u Kneževini Monako. Vodeći vozač Prvenstva na prvom je treningu vozio 1:12,106 i bio najbrži ispred Maxa Verstappena u Red Bullu i timskog kolege Valtterija Bottasa, dok je na drugom treningu štopericu zaustavio na 1:11,118. U istu rečenicu s njim mogao je jedino Bottas, koji je kasnio 81 tisućinku sekunde.
Naravno, takvim produktivnim danom Lewis je bio izuzetno zadovoljan. Njegov bolid funkcionirao je savršeno i imao je ono čemu svi vozači teže, priliku pokazati sve svoje kvalitete na uskoj i zavojitoj stazi, pažljivo spajajući agresivnost i dozu opreza.
“San je svakog vozača doći u Monako s bolidom koji je ovako moćan, s kojim možete demonstrirati sve svoje sposobnosti”, rekao je Hamilton.
“Doista sam ponosan na momčad. Naravno, naš je cilj pokušati napraviti nešto stvarno pozitivno ovoga vikenda. Između treninga i tijekom treninga odradili smo neke male korekcije u postavkama, ali bio sam prilično sretan set-upom bolida.”
Hamiltonov najbolji krug bio je tri desetinke sekunde sporiji od vremena koje je Danielu Ricciardu donijelo pole position prošle godine. Do subotnjih kvalifikacija još će se više gume “položiti” na stazu, a uz određene promjene u postavkama bolida, na subotnjim kvalifikacijama definitivno možemo očekivati novi rekord staze. Naravno, dozvole li vremenski uvjeti.
“Svake smo godine u mogućnosti voziti sve brže ovom stazom, a to primijetite prolaskom pored barijera. Na ulasku u zavoj broj 12 [Tabac] vozite velikom brzinom, a čini vam se da je samo zid ispred vas. Na uzbrdici prema Casinu, ista stvar. Vožnja ovdje postala je nevjerojatno napeta i morate biti maksimalno koncentrirani”, objasnio je peterostruki prvak svijeta.
Lewis Hamilton u Monaku ima dvije pobjede, 2008. i 2016. Sudeći po rezultatima treninga, šanse da dođe do svoje treće pobjede značajno su veće nego 2017. i 2018.
Bit ce good job lewis,good job valteri
Excellent job Pirelli !!!
Hehehe
ma dobit ce sve utrke do kraja
U svakoj dosadašnjoj superdominaciji ipak bi se ponekad dogodio neki kiks ili nesretne okolnosti. Nitko dosad nije dobio sve utrke u sezoni, mislim na momčadi, što ne znači da to nije moguće..rekordi su tu da se ruše..vidjećemo na kraju.
Vec sam pisao da je mercedesov AMGF1…nedodirljiv…kad imas toliko MOCAN motor…aerodinamiku i silu koju ona proizvodi puno lakse je poslozit…
..i dobro, pravilno, zagrijane gume. To je ključ sezone i svima tajna osim Mercedesa. U svim drugim parametrima Ferrari je na istoj razini a povremeno i Red Bull.
U svim drugim parametrima Ferrari je na istoj razini? Strategija, kvar motora, 7 krugova filozofiranje ko je brzi, greske vozaca, to je sve na istoj razini? Naravno na kraju kriv FIA, Pirelli, sve je Mercedes potplatio. Red Bull nije povremeno bolji nego je bolji od Ferrarija. A sto je testirao Ferrari, kolko znam nakon Barcelone samo je Ferrari testirao gume 2 dana pa niko nije tu cmizdrio.
Testirao.i merc i to da nitko nezna pa mu nije pomoglo dok sam nije napisao recept za mjesavinu guma
Haha
Ma Merc proizvodi gume i stavlja Pirelli znak hahah
hahah tako izgleda sa nase laicke strane