Ross Brawn je mišljenja kako model “B-tima” treba zadržati u Formuli 1 jer pomaže manjim momčadima kako bi bile konkurentne. Ovaj model je žestoko kritiziran od strane Cyrila Abiteboula, dok potpuno suprotno mišljenje imaju Gunther Steiner, čiji Haas je tijesno povezan s Ferrarijem, i Franz Tost, šef Toro Rossa koji sličan odnos ima s Red Bullom.
Brawn smatra kako taj način poslovanja manjih momčadi ne treba odbacivati, ali ima potrebe modificirati ga kako bi svi bili zadovoljni.
“Na primjeru Haasa vidimo kako je ovakav oblik suradnje vrlo uspješan i doprinosi kvalitetnom utrkivanju. To bi trebali zadržati kako bi manje momčadi imale performanse što bliže najboljim momčadima. U Haasu su uradili ono što je malo tko pokušao, i uopće usudio se pokušati, a krajnji rezultat je vrlo uspješan,” rekao je Ross.
Velike rasprave se trenutno vode oko popisa dijelova koje momčadi moraju same razvijati od 2020. pa nadalje. U planu je bilo da svaka momčad mora proizvesti vlastiti ovjes, no od toga se odustalo. Na popisu će zasigurno biti sustav hlađenja kočnica, a o ostalom se i dalje raspravlja.
U ovako tehnički zahtjevnom i skupom sportu ovo je dobar model da bude konkurentno što više momčadi. Naravno, najbolje bi bilo da ima deset jakih moćnih momčadi međusobno konkurentnih pa onda ne bi ni bilo tih B momčadi ali očito je da to ne može biti i neće nikad biti. I ovako će opet tri do četiri momčadi odskakat od ostalih ali će njihove B momčadi ipak biti konkurentne za sredinu poredka i neće imati tako velike zaostatke za njima kao npr. sada Williams.