Verstappen: Pretjecanje je još uvijek teško, nisam imao šanse protiv Hamiltona

Velika nagrada Australije, kao prva utrka sezone Formule 1, trebala je dati prve pokazatelje učinkovitosti novih aerodinamičkih paketa. Noviteti propisani od strane FIA-e, a vezani uz prednje i stražnje krilo bolida te bočne usmjerivače zraka, uvedeni su kako bi vozačima bilo lakše pratiti drugi bolid, a logičan slijed je da bi to trebalo povećati broj pretjecanja na utrkama.

Prve reakcije vozača ukazuju da je pretjecati još uvijek teško, ali da su određena poboljšanja u tom segmentu ipak vidljiva, odnosno da je lakše voziti iza drugog bolida. Svoje mišljenje o toj temi dao je i Max Verstappen.

“Još uvijek je vrlo teško pretjecati. Morao sam održavati razliku u odnosu na bolid ispred, kako ne bih uništio gume.”

“Ono što je pozitivno, poboljšan je učinak DRS-a. Čim ga otvorite, mnogo je moćniji nego prošle godine. Ipak, ostaje taj problem velikih turbulencija kad pratite drugi bolid”, izjavio je Max za Auto Bild.

Inače, Verstappen je dobro krenuo u novu sezonu. U prvoj utrci Red Bull Racinga s Hondinom pogonskom jedinicom, Nizozemac je osvojio treće mjesto. Prvo je to postolje za jedan bolid s Hondinim motorom od Velike nagrade Kanade 2008. godine.

Jedan od najboljih poteza utrke bilo je Maxovo pretjecanje Sebastiana Vettela u Ferrariju, u izravnoj borbi za treće mjesto. Kasnije je vozač Red Bull Racinga dostigao i Lewisa Hamiltona, ali do drugog mjesta ipak nije mogao.

“Nisam imao nikakvu šansu proći Lewisa”, poručio je Nizozemac.

Jedan od čelnih ljudi Formule 1, sportski direktor Ross Brawn, smatra da postoje podaci koji pokazuju određeni napredak u odnosu na prošlogodišnju utrku u Melbourneu.

“Inicijalni pokazatelji su ohrabrujući, imali smo neke uzbudljive borbe na stazi. Po mišljenju nekolicine vozača, bolidi su mirniji pri praćenju drugog bolida, u odnosu na prethodne sezone.”

“Staza u Australiji nije pravo mjerilo. Zbog toga bih pričekao barem još tri utrke, prije nego donesemo konkretne zaključke”, poručio je Brawn.

Prvi sljedeći test novih aerodinamičkih pravila bit će Velika nagrada Bahreina od 29. do 31. ožujka.

Related Posts