Racing Point nije zadovoljan novim tehničkim pravilnikom

Racing Point je ovih dana obavio prve simulacije kojima se nastojao ispitati novi tehnički pravilnik za 2019. Glavna točka ispitivanja je bilo modificirano prednje krilo s kojim se nastoji ublažiti posljedice vožnje u prljavom zraku i olakšati praćenje bolida ispred sebe.

Tehnički direktor momčadi Andy Green je izjavio kako su promjene na poljima aerodinamike u jednu ruku pozitivne. No, i dalje prevladava osjećaj da izmijenjene postavke ne daju bolidu dovoljno stabilnosti.

“Ovakav bolid može po krugu napraviti brže vrijeme za nekoliko sekundi. Ali isto tako se javlja element nestabilnosti. Po nama je to najgori zamislivi ishod, premda će utrkivanje biti puno bliže nego prije.” ispričao je Green.

Objašnjava kako svi sudionici pokušavaju izvući maksimalni potencijal iz novih promjena. Posao nije lagan jer zahtjeva puno prilagodbe postojećih resursa.

“Pokušavamo se svi izvući iz rupe u koju smo se zakopali izglasavanjem novih pravila. Radimo s praktički drukčijim bolidima nego do sada. Nije baš u cijelosti drukčiji koncept, ali je jako blizu,” objašnjava Green

S obzirom na to da je Racing Point potpuno nova momčad, olakotna im je okolnost što ne moraju brinuti za proračun. Green postavlja pitanje bi li se stara struktura momčadi mogla prilagoditi promjenama s ograničenim resursima iz 2018.

“I sada nam prilagodba predstavlja izazov. Pitam se kako bi se stara Force Indija ponašala u sličnoj situaciji.

“Morala bi se primijeniti određena konstrukcijska rješenja kroz prošlu sezonu. Jako bi se mučili, sada smo u puno boljoj poziciji,” kaže Green.

Na kraju je dodao kako nema jasne garancije da će bliže utrkivanje biti prisutno od samog početka sezone u Australiji. Potrebno je napraviti još jako puno analize kako bi se bolid prilagodio s uvjetima na svim stazama.

“Nadam se da sam u krivu i da ćemo vidjeti neke pomake u ponašanju bolida na stazi. No, analiza je pokazala da su razlike prilično neznatne,” objasnio je Green

Related Posts