Mercedes će imati 1000 konja ove godine

Mercedes će u novu sezonu ući s novim i poboljšanim motorom, a glasine iz Njemačke govore kako će njihov novi bolid imati čak 1000 konjskih snaga. Prošle je sezone Ferrari pokazao slične brojke kao i prvak, no čini se kako će njemačka momčad opet povećati svoju nevjerojatnu snagu.

Autobild navodi kako će Mercedes pokušati popraviti dosljednost motora koji je ionako na vrhunskoj razini.

Prošle je sezone Ferrari duže vrijeme pokazivao da je brži na ravnici od Mercedesa, no neke greške, poneki problem te loše izvedbe vozača smetale su Talijanima da dođu do prvog naslova prvaka od 2007. godine kada je ih do tog ostvarenja vodio ledeni Finac Kimi Räikkönen.

Ferrari ulazi u novu sezonu s novim upraviteljom momčadi nakon što je Maurizio Arrivabene napustio to mjesto. Novo lice je Mattia Binotto, švicarski Talijan koji surađuje s Ferrarijem od 1995. godine.

Novosti o Mercedesovom bolidu sigurno neće dobri doći ni ostalim momčadima poput Renaulta, Racing Pointa i Red Bulla koje su ove sezone htjele napraviti veliki korak naprijed te se ubaciti u borbu za postolje u svakoj utrci.

Red Bull je napravio veliku promjenu ove zime, pa će tako u novoj sezoni voziti na pogon Hondinog motora iako se japanska automobilska marka nije proslavila u Formuli 1 kroz zadnjih par sezona.

Mercedes je na vrhu Formule 1 od 2014. godine te su za sada svaku sezonu osvojili i vozački i konstruktorski naslov. Nastavi li se ovaj niz i ove godine, Mercedes će izjednačiti rekord od šest uzastopnih konstruktorskih naslova koje je postavio Ferrari između 1999. i 2004. godine.

4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Pročitao sam nekoliko članaka po stranim portalima na ovu temu. Kako sam shvatio, Mercedes je značajno redizajnirao svoju PU, tako da tu ima dosta novih elemenata koji nisu bili na zadnjoj nadogradnji, dobiveno je i novih 12 KS na povratu energije bez povećanja potrošnje goriva. Svi to sve hvale ali postoji i zabrinutost oko pouzdanosti dok se to sve ne istestira.

Desmosedici

Kako sam još razumio, nova aerodinamička pravila će najviše odgovarati Mercedesu. Naime, radi se o RAKE ili uzdužnom nagibu šasije, točnije podnice bolida. Promjena pravila najviše pogađa bolide sa većim RAKE, a manjim međuosovinskim razmakom i manjom površinom podnice. Red Bull koristi najviši nagib od !,90 stupnjeva a ima najkraći međuosoviski razmak, Ferrari ima RAKE oko 1, 50 i srednji međuosovinski razmak, a Mercedes ima RAKE od samo 1,25 i najveći međuosovinski razmak.

mika.KA

mislim da ce wolff i lujo cijelu momcad ferrarija smijeniti,iz sezone u sezonu.
a rekorde stici,prestici i visoko dignuti ljestvicu!

west 44

Bit će dosta za šabane iz Maranella!!!

Related Posts