Marko: Želimo da Verstappen postane najmlađi prvak, i to već iduće godine

Dvije utrke su samo preostale za Red Bull na Renaultovim motorima, a nakon toga okreću novu stranicu svoje povijesti u Formuli 1 – prelaze na Hondu. Međutim, ako je vjerovati tvrdnjama savjetnika momčadi, Helmuta Marka, to za njih označava i borbu za naslov prvaka, a poseban cilj je da taj prvak bude Max Verstappen.

Mladi Nizozemac nedavno je tek napunio 21 godinu, a do sad je već upisao pet pobjeda od kojih je jedna bila na VN Meksika prošlog vikenda. Za Marka je nesumnjivo da će Verstappen biti novi najmlađi svjetski prvak.

“Zaista se veselimo idućoj sezoni. Cilj nam je imati najmlađeg svjetskog prvaka. Imali smo ga prije, i po to idemo i iduće godine,” rekao je Marko u intervjuu.

“Znamo da prva godina s novim dobavljačem nije lagana, ali cilj da se borimo za prvenstvo, od prve utrke. To moramo ostvariti,” dodao je.

Za sada Sebastian Vettel ostaje najmlađi svjetski prvak u Formuli 1. Taj rekord ostvario je 2010. kada je svoj Red Bull doveo do ‘oktanskog Olimpa’ sa samo 23 godine i 134 dana.

Red Bullovi šefovi vjeruju kako Honda može biti jako dobra iduće godine, a to je pokazala dobrim performansama u sestrinskoj kompaniji – Toro Rossu. No, veliko je pitanje može li Honda dostići Ferrari i Mercedes.

“Toro Rosso je žrtvovao ovu sezonu za iduću. To je dio našeg razvojnog koncepta koji imamo s Hondom. Podaci pokazuju da smo već ispred Renaulta,” zaključio je Marko.

Verstappenovi rekordi u Formuli 1:

  • Najmlađi vozač koji je nastupio na nekoj od sesija Formule 1 – prvi slobodni trening VN Japana 2014. – imao 17 godina i tri dana, vozio Toro Rosso
  • Najmlađi vozač koji je startao u utrci Formule 1 – VN Australije 2015. – imao 17 godina i 166 dana, vozio Toro Rosso
  • Najmlađi osvajač bodova u Formuli 1 – VN Malezije 2015., sedmo mjesto – imao 17 godina i 180 dana, vozio Toro Rosso
  • Najmlađi vozač koji je ostvario pobjedu u Formuli 1 – VN Španjolske 2016. – imao 18 godina i 228 dana, prvi puta vozio Red Bull – isti dan postao i najmlađi osvajač postolja i najmlađi vodeći vozač u utrci
  • Najmlađi vozač s najbržim krugom – VN Brazila 2016. – imao 19 godina i 44 dana
9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
dansla

Ah , želim i ja da mi neko uplati na račun 1 mil. € !
A kakvu uopće važnost ima i da postane najmlađi prvak , kad je mogao ući u F1 puno prije nego Vettel i svi ostali iz prošlih generacija .

zeljac

Marko ,samo ti živi u nadi barem do ožujka . Sa Renolom ste bili barem blizu vrha , sa Hondom to možete samo sanjati.

mika.KA

kako ovi iz honde uvjere momcadi da vjeruku u cuda 🙂
tako se i mclaren iz sezone u sezonu nadao brzini a ono bili su sretni kada bi motor izdrzao 10ak krugova

zeljac

Honda očito ima brdo love jer ne vidim ni jedan drugi razlog zbog kojeg bi Red bull prešao na Hondu. Četiri godine su u F1 i što su značajno napravili ? Baš ništa! Niti blizu vrha , stalno mjenjaju motore , dogradnje , ovo i ono .Pravih rezultata nema. Mclaren koji je skoro dotaknuo dno opet ima duplo više bodova nego Torro roso sa tobože preporođenim Hondinim motorom.

White Lion

Sa Hondinim motorom sigurno nece biti prvak i dajem ruku u vatru za to. Ja jako cijenim Hondu no ovi hibrindi motori jednostavno nisu njen forte i sumnjam da ce ikada biti. Ponajveca steta je sto Toyota ne zeli u F1 jer bi njeni motori jedini zaista mogli nauditi Mercedesovim iako je Ferrari ove sezone imao bolji motor no eto dogodilo se da je Hamilton pobjedio najbolji bolid na gridu sto se ne događa bas cesto u F1

zac0805

Želje velike a mogučnosti male, to je priča RB sljedeče godine, možda borba za postolje ali i to je upitno jer Sauber bude jak uz Kimia, možda McLaren nešto sklepa pa proradi, Renault sa Ricom sigurno bude konstantniji i brži,a i Gasly bude opasniji od Maxa u sljedećoj sezoni jer poznaje Hondin motor koji je vozio

TORPEDO

Al ga lupeta ovaj lik.

modesto

red bull honda znači propast ove ekipe koja je dobra od 2010

Desmosedici

Marko igra poker do kraja. Sve ovo što priča može se dogodit, ali ne ovisi o njemu i Red Bullu nego o Hondi. Ako pođe po zlu gazda Didi bi mogao sve to rasprodati. Tako su napravili i Benettoni. Vidjeli smo da i velike korporacije kojima je osnovna djelatnost auto industrija znaju u slučaju krize sve napustiti i rasprodati. A ovi koji se bave nekim drugim poslovima to urade mnogo lakše i prije.

Related Posts