Charlie Whiting vjeruje da su Zandvoortu potrebne “minimalne” promjene, a sve kako bi staza ponovno postala domaćinom F1 utrke.
Whiting je nedavno posjetio stazu kako bi utvrdio radnje koje su potrebne da bi staza odgovarala modernim F1 specifikacijama. Naime, Zandvoort je posljednji put ugostio utrku F1 već davne 1985. godine.
Staza je nakon toga renovirana i skraćena na današnju dužinu od svega 4,3 km. Suvlasnik staze je optimističan oko povratka VN Nizozemske u kalendar F1. Osim toga, Whiting vjeruje da je takav projekt održiv.
“Mislim da Zandvoort ima veliki potencijal,” rekao je Whiting.
“Potrebne su neke manje izmjene, no isto tako postoji volja za tim izmjenama. Međutim, vjerujem da je prerano pričati o tome.”
Kada su ga upitali treba li doći do većih izmjena rasporeda staze, Whiting je bio vrlo optimističan.
“Izmjene su minimalne, kao i količina rada da se to ostvari,” rekao je FIA-in trkaći direktor.
Nakon VN Rusije, Whiting je posjetio Hanoi kako bi pregledao potencijalnu lokaciju VN Vijetnama. Lokacije se nalazi 9 km od glavnog grada Vijetnama, no cijeli projekt je još u razvoju.
Mislim da je ovaj stari dio staze uzak za današnje standarde utrka F1. Kako se to sad može brzo i jeftino prepravit ne znam. Najgore je ako dođe Tilke pa je iznakazi ko recimo Hockenheimring.
Kod Tielkedroma mi najviše smetaju oni njegovi apexi-vrhovi zavoja. Na starim stazama apexi su išli blago, imali su svoj luk, a Tielke ih naglo lomi, čime prisiljava vozače da sječu stazu po apexu, jašu pasice, oštećivaju bolide i nedozvoljeno izlaze preko ruba staze.
Neznam kakva je staza bila prije ali ovaj novi layout je odlican, ma genijalna staza i volio da se vrati u kalendar. Vozio sam ovu stazu u assetto i mislim da bi bilo akcije , da se moze pretjecati bez obzira sto su bolidi f1 mozda i presiroki za nju. Prvi zavoj nakon ciljne je dobar za pretjecanje svakako, ali ima ih jos gdje bi moglo biti pretjecanja recimo od zavoja 7 preko 8 i 9, tu bi vozac polako poceo napadati sve do naglog kocenja kod zavoja 10.Nebi me cudilo da na ravnini do zavoja 10 bude jos jedna… Read more »
O ovome pricam
#/media/File:Zandvoort.svg
staza je bolja nego sve nove u kalendaru 7 i 8 zavoji su zeznutu i opasni trebaju se malo proširiti 7 zavoj je poginuo naj vozač 1973 sad je taj zavoj skracen ali opet slijep,staza je izazovna ako se vrati to nece biti prije 2021 ako je tilke dohvati onda cemo gledati garbage circiut kao abudabi i ostale njegove
ah……….ako cete dati tilkeu da napravi te “modifikacije”, onda bolje da nista i ne radite. ostavite stazu da pociva u miru ovakva kakva jest.
staza je odlična pogotovo 1 zavoj moze biti dobra tradiciju staza ima dano je bila 1985 moze se renovirati,nek izbacu soči .vietnaM”ma šta ce nam opet azijske utrke ulične goni to iz f1
Onaj brzi dio od juga prema zapadu pa dalje prema sjeveru do startno-ciljne ravnice više ne postoji. Umjesto toga napravljena je vijugava prečica čime je staza usporena, mislim i da je skraćena.
staza je malo usporena sada se tu vozi 300kmh nekoć se vozilo 320 kmh i bila je kracasad je duža,,onaj dio tuneloost je sada proširen tamo su 2 vozača poginula, drugi dio stazesu golf tereni nažalost,,šteta kad staze odu iz kalendara,ali vratio se mexico austria,paul rocard,volio bi dase vrati i ova i estoril i imola,,nove staze su shit,,ovastaza je posebna jer uvijek je vjetrovito ,blizu mora i plaže,okruzena pješčanim dinama
Bilo je problema kad bi vjetar nanio pijesak na stazu, ne znam kako sad stvari stoje, jeli se što poduzelo u svezi toga.
valjda davno j f1 bila ovdje 1985 kad je laudadobio vozilase od 52 do 85 2 vozača su u 7oima tu poginula staza se u 90ima promijenila sadase uvlači unutra prije je bila kao kocka ali taj drugi dio su neke kuć i golf tereni
Da, tu je bio onaj brzi dio iz kojeg se izlazilo većom brzinom na startno ciljnu ravninu koja je tada bila duža, sad je i ona skraćena.