Hamilton: I prije prvog zavoja sam imao problema

Nakon odustajanja na kvalifikacijama u Njemačkoj, Lewis Hamilton tvrdi kako je to otkazivanja hidraulike došlo prije prvog zavoja gdje je agresivno prešao preko rubnika.

Prvotna pretpostavka bila je da je time naštetio bolidu, no Britanac ipak tvrdi suprotno.

“Išao sam istom linijom kao i svaki krug. Prije nego što sam uopće došao do rubnika, nisam mogao upravljati bolidom. To je bio problem,” rekao je Hamilton.

Iako je šef Mercedesa, Toto Wolff, vjerovao da je njegovo odustajanje bilo rezultat prelaska preko rubnika, daljnje istraživanje otkrilo je da je Hamilton ipak bio u pravu.

“Imali smo problem već u prvom zavoju, kada je Hamilton ulazio u taj zavoj prema rubnicima koje ionako koriste i ostali vozači u toj fazi kvalifikacija.”

“Onda nakon nemogućnosti upravljanja bolidom koje je bilo rezultat otkazivanja hidraulike, bolid je “poskakivao” pa razumijem zašto su ljudi mislili da je time naštetio bolidu,” rekao je glasnogovornik Mercedesa.

Iako je u Silverstoneu Hamilton sa začelja uspio osvojiti drugo mjesto, ovog puta ne misli da će i u Hockenheimu biti taj slučaj.

“Na ovakvoj stazi nisam siguran hoću li uspjeti. Ovo je jedna od najgorih za pretjecanje. Učinit ću sve što mogu,” dodao je Britanac.

Njegov momčadski kolega, Valtteri Bottas, uspio je osigurati drugo mjesto na gridu. Međutim, Wolff priznaje da Mercedes je u zaostatku za Ferrarijem što se tiče motora i cjelokupnog bolida.

“Imao je odličan krug, osobito zadnji sektor. Uspio je izvući najbolje, ali u tom trenutku nismo imali dovoljno snage. Moramo bolid i motor dovesti na višu razinu.”

“Za sada gubimo na ravnicama, ali ne želim zvučati uzrujano, samo se trebamo poboljšati,” komentirao je Wolff.

7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Dani

Po običaju na f1 puls nisu prenijeli objašnjenje, već samo da je Wolff rekao da je Lewis kriv. Naravno da nije istina. Evo izjave: Following a post-session investigation, Mercedes confirmed Hamilton’s verdict was correct. A statement from the team said: “We had the failure at Turn 1 as Lewis ran the ‘normal’ kerb which all the drivers use in that stage of qualifying. “Then, with failed power steering as a result of the hydraulic failure, he had the ‘jumping’ moments that were seen on TV and which people understandably thought might have been the cause of the issue – but… Read more »

bibinjac

Šteta za njega i kvale odvozija bi sigurno dobar krug za borbu s Sebom bilo bi puno interesantnije za postolje ovako na ovoj stazi biti će teško doći do 5-6 mista.

mironet

Ma jok nije, htio je preletit pasice sa 300 kmh 😂😂😂😂

CuoreSportivo

Pa kažem vam da je taj Mercedes šlamperaj, kao i cijela njemačka autoindustrija…”imao sam problema”… Get used to that….

mika.KA

naravno!
sigurno si kompleksaš koji je ljubomoran na ove sta voze mercedese a ti jadan nemas love i moras se zadovoljiti talijanom?

F1 fan

Najbolje su rekli u top gearu
Kad sjedis u alfi imaš osjećaj kao da sjedis na trgu sv. Marka
Kad sjedis u audiju kao da čekaš red u nekoj posti u Munchenu hahah.
Kažu kad bi usporedili aute sa dijelovima tijela, Toyota je mozak, Aston Martin je lice, cadalic je trbuh, a alfa je srce i duša.

Dani

O ukusima se ne raspravlja, ali taj top gear je bio ekstra nemilosrdan prema njemačkim vozilima, a hvalio britanske.

Related Posts