Momčad Mercedesa se mučila cijele kvalifikacije i na kraju zaostala puno za pole positionom Sebastiana Vettela.
Nakon što se u Kinu došlo s pretpostavkom kako je Mercedes favorit i kako će se vratiti starim navikama osvajanja prvog startnog reda, Ferrari je sve iznenadio te lakoćom uzeo prvi startni red.
Nakon kvalifikacija šef Mercedesa Toto Wolff je izjavio kako je najveći problem predstavljala činjenica kako nisu mogli dovest gume u zadane temperature te da nije problem bio u bolidu.
”Stvar je jako zeznuta. Fali nam gripa i vrlo lako se može izaći iz radne temperature.”
Priznao je Wolff kako nije očekivao ovako dobar Ferrari i da će oni morati potražiti razlog zašto je to tako.
”Bili su stvarno jako dobri, tijekom cijelog dana čak i jutros.”
”Moramo se zamisliti, uspjeli su čak i kvalifikacijama odraditi savršen posao.”
”Sutra se očekuje puno toplije vrijeme. Nadam se da smo postavili dobar setup bolida i kako ćemo biti brži od Ferrarija,”dodao je Wolff.
Nije novost da se Mercedes muči s mekšim komponentama guma, to se isto dešavalo i prošle godine.
Na upit Valtteriju Bottasu nakon kvalifikacija ako je ovo nastavak prošlogodišnjih problema, Finac je odgovorio:
”Je. Vidjeli smo i na prošloj utrci kako bolje stojimo s tvrđim mješavinama guma. Ferrari je nešto bolji u tom pogledu.”
Unatoč problemima s gumama, Bottas je izričito rekao kako ovakav zaostatak nije samo zbog guma.
”Nema baš puno mjesta na kojima smo mogli dobiti puno vremena u krugu. Možda malo boljim zagrijavanjem guma ali ne pola sekunde.”
”Vidimo da oni imaju odličan bolid. U dužim zavojima poput zavoja 1 i 2 naprave veliku razliku. Naravno sad ne gube na pravcima i zadržavaju tu prednost iz zavoja.”
”Očigledno imamo još puno za raditi ali sutra je novi dan. Duga utrka je pred nama i nadamo se da ćemo moći nadoknaditi sve što smo danas izgubili,” zaključio je Bottas.
Pazi ovo, zbog guma? Kaj ferrari koristi drugačije gume? Znači oni su zbog boljih guma brži jelte?
hahaha… ma nisu radi guma..
bas u tom trenutku vjetar im je isao u leđa.
samo polako..doci ce sve na svoje 😉
moja prepostavka da do europe ferrari mjenja motor
Ako će ovako dominirat i imat 100 bodova na kontu do španjolske odmah potpisujem. Kazna od 10 mjesta je sa ovakim bolidom nadoknadiva kroz utrku naravno ovisi o stazi i nebi Ferrari gotovo ništa izgubio i da se to ostvari.
mercedes ima problema sa zagrijavanjem guma,setupom ali isti takav scenari kao i prosle godine i mercedas se “dobio”! a s obzirom da je proslo samo tjedan dana od prosle utrke nije ni cudno da problem nije rijesen.u kini je danas bilo dosta hladnije nego proslih godina tako da ovakav scenari ocekujem i u rusiji (hladno vrijeme,problemi sa zagrijavanjem). s druge strane mercedes je i dalje dobar (sto god drugi mislili o tome) jer gledajuci prvu utrku svi znamo zasto je ferrari tamo pobjedio i jednostavna nesreca za mercedes.druga utrka lujo dobiva kaznu i tko zna da nije bilo kazne ali… Read more »
Siguran sam da ide kombinacija soft-medium kod Mercedesa!Po mome ultrasoft ispada iz kombinacija za trku.
Tu se slažem US se ne čini kao realna opcija za utrku. Mislim da će problem Mercedes riješiti sa gumama ali sigurno im neće biti lako. bahrain je topla staza i tu se znalo da više odgovara ferrariu, kina je hladnija i opet su imali problem što i sami kažu da im nije baš sve jasno zašto je tako. Što realno gledajući njihov problem sa gumama izgleda malo veći nego što se misli. Pogotovo kad se uzme u obzir koliko je ferrari nježan prema gumama ove sezone. Ima mercedes dosta posla ispred sebe da to posloži kako treba i sigurno… Read more »
istina.mercedas ima VELIKI problem (zato sam tamo “napao” laudu)!
em je ferrari njezan prema gumama dok OPET ima brzinu!
Ja vjerujem da će Mercedes ići na kombinaciju soft-medium dok bi Ferrari mogao ići na kombinaciju soft – soft – ultra soft. Ovakvom taktikom Mercedes bi u startu bio 20-ak sekundi u prednosti no u 2. stintu bi mogli vidjet odvajanje Ferrarija na 10-ak sekundi te bi se tako prednost prepolovila dok bi u 3. stintu Ferrari imao još značajniju prednost sa gumama jer bi Mercedesov medium već bio nešto istrošen a Ferrari bi sa lakšim bolidom (svi bi već ispraznili 2/3 goriva) mogao biti dovoljno nježan na ultra softu. Ono što će vjerojatno ljude sa pit-walla odbit od takve… Read more »
rijeci ti se pozlatile za taktike 🙂