Planovi za radikalnu izmjenu F1 kalendara stavljeni su na čekanje od strane novog vlasnika F1, Liberty Medie. Sugerirano je kako bi grupiranje utrka u regionalne klastere povećalo popularnost F1 i smanjilo ukupne troškove. Komercijalni direktor Sean Bratches iznio je ideju kalendara koji bi započeo u Europi, nakon čega bi se utrke nastavile u Americi, dok bi se sezona zaključila u Aziji.
Postojala je realna mogućnost ostvarivanja ovog plana već 2019. godine, no želja Australije da i dalje ostane prva utrka sezone, kao i Abu Dhabija koji želi zadržati svoju poziciju zaključne utrke odgodili su provođenje novog formata F1 kalendara.
“S aspirativnog stajališta, ja sam optimist. Međutim, ujedno sam i realist, a temeljem preuzetih ugovornih obveza, kao i eventualnih vremenskih problema, proći će dosta vremena prije implementacije ove ideje, ako se ona uopće ostvari,” izjavio je Bratches za Motorsport.com.
“Pokušavamo usmjeriti ovaj brod u smjeru koji će biti mnogo učinkovitiji za gledatelje. To bi bilo učinkovitije i za samu F1 jer bi izbjegli skupa putovanja, a također i kreirali pozitivan temelj za nova sponzorstva. Naime, sa sponzorskog stajališta trenutno je vrlo teško aktivirati se u Europi, Americi ili Aziji zbog stalnih prekooceanskih putovanja.”
Iako je ekspanzija F1 kalendara od samih početaka glavni cilj Liberty Medie, Chase Carey ideju o 25 utrka u sezoni trenutno ne smatra realnom. Isto mišljenje imaju i momčadi koje su izrazila zabrinutost za svoje osoblje u slučaju tako drastičnog proširenja kalendara. Vijetnam, Argentina, kao i druga utrka u SAD-u koja bi se održala u Miamiju trenutno su na popisu želja novog vlasnika F1, ali dosad nisu zaključeni nikakvi dogovori.
“Nemamo ciljani broj utrka. Svakako bi mogli dodati još utrka F1 kalendaru, no mislim da bi nam glavni cilj trebao biti osigurati kvalitetu ispred kvantitete,” izjavio je Chase Carey, izvršni direktor F1.
Carey je naglasio kako neke utrke koje se nalaze u ovogodišnjem kalendaru nemaju dugoročnu sigurnost.
“Njemačka se vraća ove godine, no to je kratkoročni ugovor,” zaključio je.
od 2013 interes f1 u njemačkoj je pao f1 više nije popularna uništili su hockenheim ,nugbugring je upao udugove i sumnjam da ce se vratiti više,,,,njemačka ce biti ukalendaru svake 2 godine nažalost
Ma ovo ne mogu vjerovat svojim očima i ušima. Jedna Njemačka, industrijski div, kolijevka autoindustrije, domovima Mercedesa, ima nekakav kratkoročni ugovor sa ovim likovima. U čemu je problem? Ne mogu vjerovat da u Njemačkoj nema dovoljno interesa za F1 ni da se to ne može financijski riješit. Možda racionalni Nijemci jednostavno ne žele da ih “deru” ovakvi likovi.