Mercedes blizu probijanja granice od 1000 konjskih snaga na svojem motoru

Momčad Mercedesa je vrlo blizu probijanja magične granice od 1000 konjskih snaga na njihovoj pogonskoj jedinici.

Napredak je bio takav da su prošle godine dostigli 900 ks i da su se jako približili toj granici od 1000 ks, izjavio je Andy Cowell, glavni inženjer za pogonske jedinice u Mercedesu.

”U ovoj smo sezoni dostigli toplinsku učinkovitost od 50 % na dinamometru. To je postavilo naš M08 EQ Power+ na prvo mjesto trkaćih motora ikada.”

Toplinska učinkovitost se računa tako da se vidi koliko se energije može izvući od određene količine topline, što je u ovim hibridnim motorima najbitnije.

U Formuli 1 je to još bitnije iz razloga što je protok goriva reguliran na maksimalnih 100 kg po satu.

Na upit kada će tu učinkovitost s dinamometra prenijeti na stazu, Cowell je odgovorio:

”To je pitanje za prvi dio sljedeće sezone. Moramo vidjeti napredak tijekom zime i kako će se ponašati motor na stazi.”

”Jedna stvar je imati motor na dinamometru a druga ugraditi u bolid na stazi. Moramo uskladiti rad motora i aerodinamike kako bi bili najbrži na stazi.”

Za usporedbu, prvi Mercedesov motor iz 2014. godine je imao učinkovitost od 44%.

13 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
aprenrecaj

I onda se svi čude(hamiltonovci) ko “pura dreku” kako je Hamilton nadčovjek,utjelovljenje boga brzine ……,a bude im krivo kad im kazes da je to sve zasluga dobrog motora,odnosno jednog savrsenog paketa

Worf

ma e, motor sam vozio. a ferrarijevi kiksevi nisu imali nista s time…………imao je ferrari super auto, rame uz rame s njima, malo slabiji u motoru, ali zato jaci u sasiji. i sami su zasrali. tako da apsolutno zasluzeno hamilton uzeo i tocka.
jer da je vettel uzeo, onda bi isto tako mogao reci to je stvar sasije. kao sto je bilo u redbullu.

aprenrecaj

Hamilton je u odnosu na Wettela zasluzeno odnio naslov ….to stoji,Wettel je zasrao u nekoliko navrata,Hamilton nije imao niti jedno odustajanje …to ti samo govori kakav bolid ima

klepesina

pa hamilton nije zasrao niti jednom kao vetel a to prika nije do bolida vec do vozacke sposobnosti jer ne vozi bolid vec vozac

458Italia

Pod šasiju izgleda svašta prolazi; Ferrarijev forte je mehanički grip (izlasci iz uskih/sporih zavoja im dakle pašu), a to je jače došlo do izražaja doslovno na svega 3 staze – Monako, Mađarska i Singapur. Aero paket kod Ferrarija definitivno nije bolji, na fluidnim stazama s dosta downforcea je Mercedes svakako bio u prednosti, a takvih staza ima poprilično. Ne bi ubilo malo objektivnosti – Mercedes (tj. Hamilton) je naslov dobrim dijelom spremio u džep zbog Ferrarijevih problema, dovoljno je vidjet bodove po utrkama, tj kolko je Vettel gubio radi tih situacija. I još mi je neshvatljivo da Ferrari ispada čak… Read more »

Dani

Mercedes je imao bolji motor, a ferrari ostatak bolida.

klepesina

Samo mi odgovori sto onda BOTAS nije sampion vec zavrsi na trecem mjestu kad ima toliko mocan bolid.

Worf

probili su oni vec ove godine…………..samo nece priznat. da je bilo manje, nebi hvatali onakve brzine s ovolikim aero-dragom, i ovolikim gumama

Pratiteljcro

Tocno. Prije god dana su trubili kako su blizu brojci od 1000….

banne

Ako ih renault ili ferarrie ne isprate u ovom napretku dominiranje jednog tima se nastavlja na veliku zalost ljubitelja F1!!!70-tih godina proslog stoljeca svi timovi,osim ferarria,su koristili fordove motore pa su po snazi bili jednaki i onda su timovi trazili konstrukrorska resenja na bolidu kojim bi bili u nekom segmentu ispred konkurencije,a najvecu razliku na stazi su ubedljivo pravili sami vozaci.Posle toga nam je dosla turbo era u kojoj je bilo vise proizbodjaca motora ali je tehnologija bila takva pa su svi bili ujednaceni po pitanju snage motora.Opet su sami vozaci bili ti koji su pravili najvecu razliku na stazi.Prva… Read more »

stoka

Netreba jedan moze ostat i vise jer vise nije bit snaga motora nego ucinkovitost jer je gorivo ograniceno… Maknut igranicenje gkriva i maknut ers i svi bi imali u deset dvadeset ks razlike.. Ovoje prekomplicirano zato i jesu tolike razlike…

Berislav

Oduvijek postoji tim i vozač. Postoji nagrada za tim i nagrada za vozača. Oduvijek je tako i bilo bi dobro da ostane tako. Ne vidim razloge koji to negiraju. Doadno? Gledam/pratim F1 od kraja pedesetih i nije mi bilo niti jednog vikenda dosadno. Uvijek je bilo više/manje jaki natjecanja u konstrukciji motora i konstrukciji bolida. Volio bih da tako i ostane. A znanje i mogučnosti svima stoje na raspolaganju. Cijena? Ljudi moji, vrijeme garaža i Gedora je odavna prošlo.

west 44

Einmal Mercedes, immer Mercedes!!!

Related Posts