Mercedes vjeruje da su hladnije temperature u Japanu, uz promjene na bolidu bile ključne za oporavak na Suzuki nakon lošijeg vikenda u Maleziji.
Nakon što je njemačka momčad prije manje od tjedan dana otišla iz Malezije tražeći odgovore oko manjka brzine, Lewis Hamilton i Valtteri Bottas danas su zaključali prvi startni red na kvalifikacijama za VN Japana.
Hamilton je izjavio da je bolid praktički doživio preporod nakon što je problem balansa riješen.
“Bolid je puno bolji ovaj vikend i ugodniji za vožnju. Prošli vikend je bio katastrofa, ali smo svejedno osvojili pole,” komentirao je Britanac.
Hamilton je bio upitan je li momčad shvatila zašto je ovaj vikend bolid brži.
“Imamo neku ideju, ali mislim da smo nakon mnogih analiza shvatili u čemu je problem. To nije nešto što možemo promijeniti u kratkom vremenskom roku. Ovdje je drugačija klima pa je to jedan od razloga.”
Brzina staze i hladnije temperature ojačale su Mercedes, a Toto Wolff tvrdi da su promjene na bolidu napravljene zahvaljujući naučenoj lekciji prošlog tjedna.
“Loši dani tjeraju te da napreduješ, a mi smo nešto naučili prošlog tjedna i promijenili bolid za Suzuku. Od samog početka bili smo solidni.”
“Puno smo naučili u Maleziji i nakon utrke analizirali podatke. Pronašli smo način kako optimizirati set-up bolida. Pokazao se kao pravi smjer. Sve momčadi imaju oscilacije, to smo mogli vidjeti i danas,” izjavio je Wolff.
Wolff smatra da s toplijim vremenom u nedjelju Ferrari može okrenuti situaciju.
“Mi priželjkujemo hladnije vrijeme. Vrućina nam je zadala probleme u Singapuru i Maleziji i igra veliku ulogu u performansama našeg bolida. Ferrari i ostale momčadi mogu upravo zbog toga biti brži.”
“Prošli vikend je bio katastrofa, ali smo svejedno osvojili pole,”
Ova rečenica nam govori sve,katastrofa vikend a uzmeš pole …
Pa nije nam ovo Toto morao objašnjavati, kad je sve općepoznato. Mercedes ima najjaču PU i najduži, aerodinamičan bolid kome odgovaraju brze i hladnije staze. Ferrari ima malo slabiju PU, kraći bolid sa velikim downforceom i odgovaraju mu sporije i toplije staze. Naravno da treba još optimalno pogodit set up i taktiku da se ostvari uspjeh. Uza sve to treba imati i sreće.