Najbrži na prvom slobodnom treningu u Italiji bio je Lewis Hamilton u Mercedesu. Iza njega se smjestio njegov momčadski kolega Valtteri Bottas, a treći je bio Sebastian Vettel u Ferrariju.
Iza njih se smjestio Kimi Raikkonen (Ferrari), dvojac iz Red Bulla, Daniel Ricciardo i Max Verstappen su završili peti i šesti. Sergio Perez i Esteban Ocon iz Force Indije su završili sedmi i osmi, Stoffel Vandoorne (Mclaren) deveti, a krug desetorice zatvara Felipe Massa (Williams).
Na početku prvog slobodnog treninga velika većina vozača je izašla na stazu odraditi instalacijske krugove na suhoj stazi pošto je, kako dan odmiče, najavljena jača i jača kiša. Nekoliko vozača, uključujući Alonsa i Wehrleina, su odradili par krugova s montiranom halo zaštitom. Prvi mjereni krug je odradio Williamsov Felipea Masse s vremenom 1:27.666.
Nakon uvodnih desetak minuta većina vozača je krenula odrađivati programe dogovorene s momčadima pošto se na popodnevnom drugom slobodnom treningu očekuje kiša. Neki vozači su imali problema u prvoj šikani pa su produžili ravno kako bi izbjegli neko veće oštećenje. Kevin Magnussen je pokušao proći ispred Vettela, ali se prekočio, no sve je prošlo bez oštećenja.
Na polovici slobodnog treninga Lewis Hamilton je bio na prvom mjestu s vremenom od 1:21:868 na supersoft gumama. Iza njega se smjestio Valtteri Bottas s vremenom od 1:22:086, ali na soft mješavini guma. U brzom krugu na supersoftu Bottas nije uspio poboljšati svoje vrijeme. Ferrari Sebastiana Vettela se smjestio na treće mjesto nakon 45 minuta treninga.
Dvadesetak minuta prije kraja treninga se dogodila jedna zanimljiva situacija, Fernando Alonso je nakon prve šikane vozio ispred svog momčadskog kolege Stoffela Vandoornea te time najvjerojatnije testirao kako će Vandoorne u kvalifikacijama dobiti isto ono što je Alonso dobio u Belgiji, ući će mu u zavjetrinu te time dobiti na brzini.
Vrlo brzo nakon toga je počela lagana kiša te se većina vozača povukla u bokseve. Neki vozači su potom izašli na stazu pokušati odraditi još nekoliko krugova dok je padala kiša na nekim dijelovima staze. Do kraja treninga nije bilo velikih promjena u poretku te je Hamilton ostao prvi.
Poz. | Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak |
1 | Hamilton | Mercedes | 1:21.537 | |
2 | Bottas | Mercedes | 1:21.972 | 0.435 |
3 | Vettel | Ferrari | 1:22.652 | 1.115 |
4 | Raikkonen | Ferrari | 1:22.689 | 1.152 |
5 | Ricciardo | Red Bull | 1:22.742 | 1.205 |
6 | Verstappen | Red Bull | 1:22.749 | 1.212 |
7 | Perez | Force India | 1:23.317 | 1.780 |
8 | Ocon | Force India | 1:23.400 | 1.863 |
9 | Vandoorne | McLaren | 1:23.465 | 1.928 |
10 | Massa | Williams | 1:23.561 | 2.024 |
11 | Sainz | Toro Rosso | 1:23.680 | 2.143 |
12 | Magnussen | Haas | 1:23.793 | 2.256 |
13 | Stroll | Williams | 1:23.991 | 2.454 |
14 | Kvyat | Toro Rosso | 1:24.012 | 2.475 |
15 | Alonso | McLaren | 1:24.015 | 2.478 |
16 | Grosjean | Haas | 1:24.079 | 2.542 |
17 | Hulkenberg | Renault | 1:24.542 | 3.005 |
18 | Palmer | Renault | 1:25.166 | 3.629 |
19 | Wehrlein | Sauber | 1:25.223 | 3.686 |
20 | Ericsson | Sauber | 1:25.687 | 4.150 |
Drugi slobodni trening se vozi u 14 sati.
Opet kiša u petak! A u nedjelju neće pa neće.
Ajmo mrecedes…otvaraj taj motor jos jace.
Lujo ovaj vikend rusi rekord!!
Neka ruši on te rekorde…na kraju će ostati na 3 naslova i to mu ništa neće vrijediti protiv jednog Schumija, možda čak i Vettela
Da mrecedes (i prije mercedes-mclaren) imaju politiku ko ferrari o sada bi imao 5 naslova.
Ako ćemo realno da su imali takvu politiku on bi sad imao onaj jedan naslov iz 2008…
2007 bi bilo logično da je Alonso prvi vozač, isto kao i Rosberg 2013-16 pošto je već odprije bio u timu…
Ok,politiku da na sredini sezone odluce tko ima vise potecijala za prvaka
@Italiana
Pa da se tebe pita , LH ne da bi bio drugi vozač , već ne bi uopće vozio u F1 , ali na tvoju žalost tebe se ne pita .
Lewis je jedan od najvećih ikad , već sada . A nikada nije imao niti tražio status prvog vozača . E sad , druga stvar je što se svojom kvalitetom nametnuo , pa ga momčad favorizira nekad .
I da , imao je uvjerljivo najjače suparnike u momčadima od svih trenutnih vozača .